پنجشنبه 22 آبان 1393 - 10:56

قائم مقام حزب اعتماد ملی در یاسوج چه گفت؟/ «هشت سال خون مردم را کثیف کردید» (+حواشی و تصاویر)

قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: برخی نمایندگان کمر همت بسته اند که دولت را ساقط کنند.

DSCN9706 برخی نمایندگان مجلس به دنبال ساقط کردن دولت هستند

به گزارش سایت استان، رسول منتجب نیا که به دعوت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی به یاسوج سفر کرده بود در جمع آنان گفت: برخی از نمایندگان مجلس در جلسات خصوصی گفته بودند باید رئیس جمهور را مهار کرد و اگر در این کار ناموفق بودیم باید به صورت جدی با او مقابله کرد.

وی تلاشهای این نمایندگان را برای جذب روحانی بی نتیجه خواند و ادامه داد: به همین دلیل تمام تلاششان را برای زمین زدن دولت آغاز کرده اند.

وی شاهد مدعای خود را رای عدم اعتماد و استیضاح وزیران علوم عنوان کرد و بیان داشت: تصمیم این عده در مجلس براین است که فردی از تندروهای جبهه پایداری برای وزارت معرفی شود و به کمتر از این هم راضی نمی‌شوند.

منتجب نیا در خصوص این نمایندگان که در راه دولت کارشکنی می کنند تعبیر جالبی بکار برد و گفت: برخی نمایندگان به این باور رسیده اند که پایان عمر سیاسی شان فرارسیده است و دیگر در حوزه انتخابیه شان رای نمی آورند و مردم به آنها پشت کرده اند برای همین در مقابل رای مردم به رئیس جمهور ایستادگی می‌کنند تا به نوعی تلافی کنند.

وی در خصوص سوال یکی از دانشجویان درباره نوع مدیریت احمدی نژاد بر کشور گفت: به گفته اقتصاددانان، در دوره مدیریت احمدی نژاد اقتصاد کشور فلج، و به گفته کارشناسان وضعیت سیاسی کشور یک وضعیت بسته و پادگانی، در سیاست خارجی ایران به یک کشور منزوی تبدیل شد و در حوزه فرهنگی نیز بر فرهنگ کشور و جوانان خدشه ای جدی وارد شد ضمن اینکه باید سری به دادگاهها بزنید و پرونده اختلاس مدیران دولت قبل را هم مشاهده کنید.

منتجب نیا یکی از پیام‌های عاشورا را مذاکره دانست و با انتقاد از اینکه برخی عنوان می‌کنند، امام حسین(ع) با یزید مذاکره نکرد پس نباید با امریکا مذاکره کنیم، تصریح کرد: امام حسین(ع) اهل مذاکره بود و با هر کسی که در دسترسش بود مذاکره کرد و یزید در آنجا حضور نداشت ولی با مأموران یزید از جمله ولید و حر مذاکره کرد.

اظهارنظرهای تأمل‌برانگیز قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در یاسوج

قائم‌مقام حزب اعتماد ملی گفت: جمعی از نمایندگان مجلس به دنبال ساقط کردن دولت هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، رسول منتجب‌نیا شامگاه چهارشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه یاسوج و به دعوت تشکل وحدت اسلامی در سه بخش سخنانی ایراد کرد.

بخش اول سخنان منتجب‌نیا در خصوص فلسفه قیام عاشورا بود و در قسمت دوم که نوعی مباحثه به نظر می‌رسید در خصوص موضوعاتی همچون چگونگی شکل‌گیری مجمع روحانیون مبارز و سپس شکل‌گیری حزب اعتماد ملی و نقش خود در مبارزات پیش از انقلاب سخنانی ایراد کرد.

این فعال سیاسی در همین بخش در پاسخ به پرسش‌هایی در زمینه برخی افراد و سوابق و عملکرد آن‌ها اظهار نظر کرد.

وی در این بخش در خصوص شخصیت علی مطهری گفت: وی انسانی شجاع و صاحب نظر است که آن‌چه تشخیص می‌دهد شجاعانه از آن دفاع می‌کند.

منتجب‌نیا در خصوص آیت‌الله سید احمد خاتمی گفت: ایشان 180 درجه با ما اختلاف فکری دارد.

وی از حسین شریعتمداری به عنوان کسی یاد کرد که به همه اطلاعات نظام دسترسی دارد.

قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در ادامه در خصوص اسیدپاشی در اصفهان و همچنین عدم رأی اعتماد به کاندیداهای وزرات علوم نیز اظهار نظراتی مطرح کرد.

وی با ابراز این سخن که لازم است کلاس‌های آموزش امر به معروف و نهی از منکر داشته باشیم به ماجرای اسیدپاشی در اصفهان اشاره کرد و گفت: وقتی طرفدار اسلام طالبانی باشیم یک عده به خود اجازه می‌دهند به اصفهان بروند و بگویند این دختر چون زلفش بیرون است روی صورتش اسید بپاشند.

قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در بخش دیگری از اظهارات خود در پاسخ به سؤالی مبنی بر دلیل مخالفت مجلس با کاندیداهای وزارت علوم تصریح کرد: روشن است که جمعی از نمایندگان کمر همت بسته‌اند که دولت منتخب ملت را یا ساقط کرده و یا ناکارآمد کنند.

وی همچنین با بیان اینکه اصلاح‌طلبان افراطیون را از خود دور کرده‌اند از اصولگرایان هم خواست تا افراطیون خود را طرد کنند.

به گزارش خبرنگار «بویر نیوز»، در این جلسه هنگام اعتراض برخی از افراد به سخنان منتجب نیا انها را به خالرج از سالن راهنمایی کردند که وی خطاب به انها گفت: خوش آمدید! هشت سال خون مردم را کثیف کردید و اجازه حرف زدن به مردم را ندادید حال بگذارید دو ساعت هم ما حرف بزنیم.

منجب نیا همچنین رای دادن به چهره های تندرو و جبهه پایداری را خیانت به نظام و انقلاب دانست و تبعات را آن را جبران ناپذیر یاد کرد.

وی در بخشی از سخنانش نیز خود و آیت الله هاشمی و کروبی را از همراهان اصلی بنیانگذار انقلاب دانست.

این سخنان با واکنش تند علی‌محمد دانشی مواجه شد که می توانید سخنان وی را (اینجا) بخوانید.

واکنش هدایت خواه به سخنان منتجب نیا را نیز می توانید از (اینجا) بخوانید.

 

1  1 1 2 3 4 5 6 7

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=127965
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. احمد اورژانسی گفت:

    دست کسانی که کمر به ناکارآمدی دولت بسته اند از ریشه کنده و ساقط شود نمک می خورند و نمکدان می شکنند هیچ کدامشان در حوزه های نمایندگیشان رای نحواهند آورد اقدامات انقلابی وزارت بهداشت تودهنی محکمی است به آنها که این دولت مردمی است و به وزارت علوم و 5بعلاوه 1 گیر داده اند آقایان حنایتان دیگر جلوی مردم رنگی ندارد بفکر کار دیگری جز نمایندگی باشید .

    • مهدی گفت:

      اورژانسی عزیز مواظب باش کارت به اورزانس نکشه . برادر من کدوم نمک ؟گذاشتن به کسی نمک برسه همین به خود جنابعالی .اگر اون دولت سیب زمینی میداد این دولت که دیگه پوست پسازم نمیده به مردم…

      • مجید گفت:

        پوست پیاز ندادن این دولت بهتر از سیب زمینی دادن هدف دار دولت قبلی بود . چرا فقط همون یه بار سیب زمینی داد.تو که اینقد طالب این سیب زمینی دادن ها بودی باید اعتراض میکردی که چرا سیب زمینی دادن را ادامه نمیدادید؟

  2. اصلاح طلب گفت:

    درود بر دانشجویان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان .

    • رضا گفت:

      مگه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شرکت کرده بودند .به تصاویر نگاه کنید اینها که همش مسئولان استانی و دانشگاه هستند

    • مهدی گفت:

      راستش چی بگیم یه سرویس بود با صدتایی ماشین شخصی خب خبر میکردن جلسه مال کیه که بیچاره دانشجو پانشه وقتش بذاره بره حرف ادمایی گوش بده که ادعای ازادی دارن ولی برای هر دانشجو دو تا بادی گارد گذاشته بودن…آخی ترس تا کجا دارند…به فرض هم که دستا رو گرفتین دهنا رو بستین افکار و اعتقادات رو میخاین چیکار کنین ؟؟؟؟؟؟؟

  3. اعتدال گفت:

    آقای رسول افراطی عقده ای
    1 – سخنان شما همه ناشی از عقده های افراطی شما می باشد
    2-شما سخنان رهبر معظم انقلاب و فتنه 88 که چه ضربه بزرگی به این کشور زد و شما که داعیه بنیانگذاران را به سینه می رنید از یاد برده اید . پس بروید و منتظر دریورگی کردن با اسرائیل و امریکا باشید (نمونه بارز مهاجرانی دریوزه گر می باشد و در آینده شما هم رهرو وی خواهید بود) 3- مطمئن باشید تا 30 سال دیگر شما توانایی ادامه کارهای احمدی نژاد را نخواهید داشت 4- فقط میدانم شما می خواهید این چند سال مانده به دوره روحانی خون مردم ، رهبری ، خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگزان را کثیف کنید و دلخوشی دشمنان این کشور را فراهم نمایید که انشاء الله به گور خواهید برد.

    • بویراحمدی گفت:

      برادرمحترم فکرکنم خود شما بدجوری عقده ای هستیددوما بله شماراست میگین کاری که احمدی نژاد
      کرد ازعهده هیچ رییس جمهوری ساخته نیست اونهم به عقب بردن مملکت به مدت 50سال سوما به یاری خدا ومردم دیگه هیچوقت جبهه پایداری روی قدرت رانخواهد دید

      • مهدی گفت:

        اومدیم و امام زمان .عج. به امید خدا به این زودی ظهور کرد بعد روتون میشه حرفتون پس بگیرید…خب لفتش ندید یا برید جزء گروه توابین یا هم جبهه سنگرتون عوض کنید .

        • منتقد گفت:

          بفرمایید فرق داعش با انهایی که خود را نماینده خدا بر روی زمین میدانند و فقط حق خودشان میدانند که حرف بزنند و نماینده شوند و خط کش دینداری مردم شوند واز خانواده شهدا مایه میذارند چیه ؟ یه عده انحصار طلب وکژ فکر

  4. یاسوج گفت:

    ….وامثال ایشان زخم خوردگان نیستند جیره خوراران دزدان احمدی نژادند خدا براه راست هدایتشان کند اینان دنبال ارتقا برای آینده خویشند

  5. احمد گفت:

    آقای که به اسم اعتدال حرف زدی چه خبر از دزد ها ،نترکی دوستان دزد را یکی یکی میگیرند مواظب باش بعد از رحیمی نوبت کیه

  6. علي گفت:

    حضور ا مديران و كارشناسان استانداري در اين جمع دانشجويي جاي تعجب داره قايان ميرمحمدي مديركل امور اجتماعي . حسني مديركل سياسي . باقرزاده مديركل روابط عمومي . حسن پور معاون مديركل منابع انساني و همجنين دكتر چمن رئيس دانشگاه علوم پزشكي . دكتر رمضاني رئيس دانشگاه ياسوج ///////؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • صادق گفت:

      دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی که حدود 20 نفر بیشتر شرکت نکرده و مسنولین استانداری ودانشگاه علوم پزشکی بیشتر حضور داشتند پس این مراسم اصلا دانشجویی نبود و دانشجویان به ایشان اقبالی نشان ندادند.

    • دیدگاه گفت:

      عکاسش ناشی بوده کلی دانشجو شرکت کرده بودند ضمنا حضور یک فرد روحانی ومعمم که در این نظام دارای مسوولیت هم بوده و درتداوم انقلاب نقش داشته چه اشکالی دارد از مسوول و غیرمسوول پای صحبتش بنشینند

      • مهدی گفت:

        کجا همش دانشجو بود میانگین سنی دانشجو ها چیزی حدود حالا بگیم 25 سال فوقش باشه ولی میانگین سنی چیزی حدود شصت بالا بودا….حالا یا دیر کنکور دادن بچه ای بی زبون یا تعدادی حریص علم هستند یا شایدم حرص و طمع چیزای دیگه دارند !!!

  7. ناشناس گفت:

    مسولین دانشگاه و استانداری که باید به احترام میهمانشان تشریف می آوردند اما حضور دانشجویان اونهم در روز پایانی هفته بسیار خوب بود. مهم کیفیت حضور است و پیام این نشست.

    • مهدی گفت:

      مهم ابلاغ پیام های عاشورا و گفتن اصل قیام امام حسین.ع. بود نه ابلاغ نظریات یکطرفه درباره شخصیت های سیاسی ،که در این اظهارات عدالت علوی رعایت نشد و بعضی شخصیت ها مهجور ماندند و بر طبل تو خالی شخصیت هایی زده شد که جز غوغا و جسارت به دین ماندگاری دیگری نداشتند.اما چیزی جز اهانت به دین شنیدیم جز اهانت به آرمان های قیام امام حسین .ع. قشر فرهیخته ای چون دانشجو را به بهانه شنیدن پیام عاشورابه پای شنیدن خواسته های غیر منطقی خود کشاندید خواستید مهر تایید به خاتمی و میرحسین بزنید …نه…مهر تایید خون حسین بر شخصیت های منافق دین نخواهد خورد.

    • رضا گفت:

      مگه آقای منتجب نیا مهمان استانداری بود . پس مشخص است کسانی از بیرون دانشگاه در صدد ایجاد فتنه انگیزی در دانشگاه هستند که مدیران دانشگاه علوم پزشکی نیز دست مایه آنها گردیده اند

      • ناشناس گفت:

        واقعا که! ، یعنی مهمانان استانداری که معاون سیاسی،امنیتی و…. باشند برای بی نظمی درجلسه حاضر شدند و علوم پزشکی دستمایه آنها شده؟بحق چیزای نشنیده،خب یه دروغی بنویسید که تابلونباشه، همه میداننددکه اساتید ودانشجویان علوم پزشکی اگر بهترین بهترین استادودانشجوی استان نباشند اما از بهترینها هستند  توان فکری و اجراییشان بالاتراز اینست که بخواهند دستمایه کسی باشند 

  8. منصوری گفت:

    چرا این آقا براشفته است از سخنان اقای منتجب نیا؟
    در دوره احمدی نزاد هم کسی جرات داشت به سخنران حامی دولت انتقاد کند؟
    دوره دلواپسان به سر امده و با استقرار مجلس دهم,دیگه جایی برای این افراد در جامعه وجود ندارد
    بابای دلواپسان

    • ناشناس گفت:

      بمیرم براتون که چقدر در 8 سال گذشته ساکت بودید همه کرسی ها تشریف میاوردید حرفاتون رو میزدید گفتید آزادی بیان ولی تو جلسه آزادی ندادید

    • محمد گفت:

      بمیرم براتون که در طی 8 سال ساکت بودید و حرفی نمیزدید

  9. یاس گفت:

    به نظر من خیلی مزخرف بود حاج آقا اومده بود در مورد قیام عاشورا و پیام هاش صحبت کنه ولی متاسفانه پیام های عاشورا را فرمالیته کرد که به شخصیت شناسی برسه اصلا خاطرات خاتمی با ایشون چه ربطی به عاشورا داشت

  10. محمد گفت:

    آقاتون وحدتی اگه دیدید بچه ها همه سالن رو ترک کردن دلیلش تایید صحبت های شما نبود حرمت مراسم که به اسم امام حسین بود رو نگه داشتن

  11. همشهری گفت:

    باید  همیشه ظرفیت شنیدن نظرات مختلف راداشته باشیم 

    • مهدی گفت:

      همشهری این جمیه ی غرا و دشمن شکنت رو به اهالی تشکل وحدت بگو که فقط سکته نزدن بیچاره ها…

  12. همشهری۱ گفت:

    باهمشهری کاملا موافقم  باید کاملا ظرفیت  شنیدن نظرات مختلف را داشته باشیم غیرازاین باشد بدوراز انصاف و عقل و عدل خواهیم بود

  13. آریوبرزن بویراحمدی گفت:

    این آقایون با تفکرات طالبانی و داعشی باید بدونند اینجا افغانستان یا عراق نیست که عقاید عصر حجری خودشون رو به مردم فهیم ایران تحمیل کنند اینجا سرزمین کورش داریوش آریوبرزن انوشیروان بزرگمهر امیرکبیر مصدق خاتمی و میرحسین است

    • مهدی گفت:

      زرشک…اینجا ایران سرای تمدن و فرهنگ سرای کیان و دلیر مردانی چون همت ، باکری ،باقری و…هست کیان همان کس که شمر را تا ابد راهی جهنم کرد بدون مذاکره و نظرسنجی چون تکلیفش معلوم بود و کارهای کربلایی شهیدان هم که بر هیچکس پوشیده نیست شهیدانی که تا ابد مدیون خونشان هستیم از گذشته تا نسل های آینده.حالا آریوبرزن عزیز شما خودت زدی به اون راه دیگه مشکل خودته…

      • بویراحمدی گفت:

        از آدم های … مثل شما و دارودسته چماق بدستتان انتظار دیگری نباید داشت شما که ………..

        • مهدی گفت:

          لا اله الا الله. فکر میکنید ملت نمیدونند خبر ندارند ؟ نه بویر احمدی کمی وسعت فکرت رو ببر خارج از مرز استان.بحث اسید پاشی رو کردید بهانه و باهاش خواستید فتنه جدید علیه نظام بپا کنید و به گردن محافظان این آب و خاک بیندازید.انشالله به زودی همه عاملان اسید پاشی که دسیسه کوته فکران شده اند دستگیر میشن و روسیاهی انشاالله برای مخالفان آبرو و عزت ایران اسلامیمون.وبه امید خدا 9 دی امسال تودهنی محکم تری خواهید خورد.

      • ناشناس گفت:

        با عرض خسته نباشید خدمت ملا مهدی …میگم شما همون دانشجوی عمران قدیمی نیستید ؟!!!؟ آخه اونم مثل شما نخود هرآشی بود و تقریبا به همه ی نظرات یه جواب بی محتوا می داد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • تاگر گفت:

      مرگ برخاتمی میر حسین فتنه گر

      • تاریخ خوان گفت:

        بعد از مرگ پیامبر اسلام یاران وصحابه نزدیک پیامبر هم متهم به فتنه گری و بی دینی شدند واینکه امروز عزیزترین ونزدیکترین اشخاص به امام خمینی وحتی بیت امام را متهم به فتنه گری میکنند تعجبی ندارد .تعجب اینه که ما از تاریخ درس عبرت نمیگریم وچون درس عبرت نمیگیریم تاریخ تکرار میشود وباز هم تکرار میشود

  14. علی گفت:

    منتجب نیا برای کاشت تخم فتنه در میان دانشجویان حضور نا مبارک پیدا کرده است ضمنا مسئولین وقت دانشگاه بازار گرمی کرده اند اما این هم میگذرد وشاهد تغییر چهره دادن تعدادی از این مسئولان خواهیم بود.انشاا………

  15. بماند گفت:

    آقای آحمد خاتمی نه با شما بلکه 180 درجه با انسانیت فاصله دارد

  16. وحدت گفت:

    سلام ب عزیزان با منطق خدایی حرفای حاج اقا خیلی خوب واضح وبا منطق درست بود امیدوارم افرادی ک در این جلسات شرکت می کنن تحمل حرفای مخالف نظرشون را داشته باشن چون افکار عمومی قضاوت می کنن .زنده باد اصلاحات

  17. علی گفت:

    توصیه می کنم به آقای دکتر چمن چهره مدیریتی خود را با این همایشها خراب نکنند

    • مهدی- دانشجو گفت:

      باز کردن فضای سیاسی برای تضارب آرا و اندیشه ها هم از وظیفه مدیریت است. تاکی ما باید صبرکنیم و شاهد یکه تازی یک جریان فکری باشیم. ما امیدواریم که این سیاست فضای باز سیاسی در علوم پزشکی همچنان باید رو به گسترش باشه. و همه دانشجویان حامی این سیاست هستند.

      • مهدی گفت:

        لطفا با اسم خودتون نظر بذارید. مهدی جان جرات داشته باش با اسم خودت نظر بذار.موفق باشی

  18. ناشناس گفت:

    فقط غوغا سالار هستین  من به احمدی نژاد رای ندادم ولی اگه دوباره بیاد پاهاشم رو می بوسم  این کری خوندن برای مردم نون نمیشه

  19. یل دنا گفت:

    درود بر شریعت مداری و احمد خاتمی که یه تار موشون به خیلی ها می ارزد

  20. محمد گفت:

    جناب آقای دکتر چمن: به جای دعوت از این چهره های سوخته که حرف شان دیگر حنایی ندارد به وظایف قانونی خود عمل نمایید و یه سری به مراکز پزشکی استان بزنید و ببینید چه خبره؟به اون درمانگاه سرپایی بیمارستان شهید بهشتی یه سر بزنید و از تعرفه هاش ! به کلینیک شهید مفتح سری بزنید و ببینید هر کس هم سالم همراه مریض برود روز بعدش باید خودش به پزشک مراجعه کند!شما مدیرکلی از دولت جمهوری اسلامی هستید و نه جیره خوار آقای معلوم الحالی مثل منتجب نیا!شما با سهمیه مناطق محروم(منطقه 5 سال 67) و هزینه رایگان بیت المال وارد دانشگاه شده اید که به محرومین خدمت کنی و نه برای عقده خالی کردن آقای منتجب نیا همایش تشکیل بدهی!راستی این چند ساعت که اونجا نشستی و به حرف مخالفین نظام گوش دادی را چگونه به شهدا پاسخ میدهی؟

    • مهدی گفت:

      محمد جان تا یه جاهایی حرفات قبول دارم اما توهین نکن و گرنه میشیم مثل خودشون که حرف از آزادی میزنند ولی آدما رو قورت میدن…اما در اشتباهند و بدونند سیلی های محکم تری خواهند خورد.

    • پاسخ محمد گفت:

      جناب محمد رییس دانشگاه کسی را دعوت نمیکند بلکه تشکلهای دانشجویی اقدام  به دعوت میکنند و شخصیتهای احرایی ، فرهنگی و سیاسی استان به احترام میهمان باید درجلسات باشند 

    • همکار دانشگاه گفت:

      خب استعداد داشته دانشگاه دولتی پزشکی شیرازخونده  توی دانشگاه شیراز هم از کسی پول نمیگیرند ،و همین باعث افتخار همگی ماست  همیشه باتکیه بر استعداد و توانمندیش همه مراحل تا تخصص راهم همینگونه طی کرده .  نه بورسیه گرفته ، نه دانشگاههای درجه چهار خارج از کشور بوده ازشیراز تا دانشگاه تهران  از بهترینهای  دانشگاه بوده 

    • کمپ گفت:

      چهره  سوخته و مهره نسوخته و درمانگاه مفتح و بیمار وپزشک و  کنکور و  هرچی تونست بنده خدانوشته  خب اینا چه ربطی یهم داره بنده خدا .مگه هفته پیش نخوندی از قائم مقام وزیر و خود وزیر همگی بر شایستگیهای رییس دانشگاه  صحه گذاشتندو از نزدیک عملکرد دانشگاه را رصد میکنند وبسیار مورد تاییدشان است حالا اگر کسی خودش بزرگ نیست ولی میتواند از نظر بزرگان استفاده کند.از وزیر که واردتر نیستیم پدرجان 

      • ناشناس گفت:

        درست است کاملا، اصلا چرا اسم بزرگان و زحمتکشان استانمان را اینقدر می آورید ، روند کارهای دانشگاه علوم پزشکی عالی است بگذارید بدورازاین تهمتها کارشان را بکنند وکاملا موافقم باید بابه نیکی یادنمودن از بزرگان و اساتید  به خودمان احترام بگذاریم

  21. اكبر گفت:

    فتنه گران 88 هم تو جلسه هستن

  22. ناشناس گفت:

    سلام بر منتجب بسیار بجا فرمودند

  23. فراز گفت:

    اقای آرمان بیگلری …….. یکم طاقت و حوصله ات را بالا ببر .شما از اخلال گران مجالس بودین .چرا شما دوستانتان را دعوت میکنید و جز توهین حرفی به زبان نمیارن کسی ناراحت نمیشه ،زیرا منطق شما بیشتر از این نیست .شما که به نون و نوا رسیدین دیگه عکست رو سایت معنی نداره چون عمرتون به پایان رسیده .انشالاه .

  24. ناشناس گفت:

    بابا به فکر مراکز بهداشتی و بیمارستان ها باشید و وقتی بگذارید تا فرزندان این ملت از نبود استامینوفن نمیرند . همتون جمع شدین که مثلا مستفید بشین ! تا کی باید این قدر دهنمون باز بشه تا ببینیم یکی از تهران بیاد مثلا برامون نسخه ی دین و سیاست بپیجونه و در بهترین مکان ها از بهترین غإاها از وی ÷ذیرایی بشه اون وقت با تقدیم هدیه و دست بوسی ایشان را بدرقه کنیم /// دست بردارید از این روشنفکر بازی /// دست بردارید از این مثلا …

  25. ناشناس گفت:

    واقعا روی این گروه افراط و داعشی را برم هر روز خود مجلسی که از خودتان هست لیست اختلاس کنندگان را اعلام میدارد و شما هنوز طفره میرید نکنه احساس کنید این مملکت ارث پدریتان هست نه جانم اشتباه میکنید برداشت شما از دین همین است که یکسری خود سر دارن تو کشور اسید پاشی میکنن

  26. سیروس گفت:

    به نام خدا – عزیزان من نیروی انتظامی اعلام کرد ما ظرف شش ساعت گروه هپی را که چند جوانبودند و همانطور که از اسمشان پیدا ست گروه شادی را شناسایی و دستگیر کردیم چظور شده که یک ماه از قضیه اسید پاشی گذشته و هنوز کسی شناسایی نشده بیایید منطقی باشیم به اسم فتنه و دیگر برچسبها مردم را تحت فشار قرار ندهیم . انقلاب کردیم که حداقل ارامش داشته باشیم همه مسلمان بودیم و مساعل دین را هم بجا میاوردیم و ریایی هم در کار نبود خلاصه شفاف عمل کنیم که حرف و حدیث پیش نیاید

دیدگاه شما