دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 19:28

واکنش سردار اسدی به حواشی احتمال انتصابش بعنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

در روزهای اخیر شاهد تغییراتی در استانداران برخی استان های کشور بودیم.

همین امر باعث شد برخی ها مدعی تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد شوند، این ادعا تا جایی پیش رفت که سردار محمد اسدی نیز بعنوان محتمل ترین گزینه مطرح شد.

این خبر به سرعت در فضای مجازی چرخید.

اکنون سردار اسدی با انتشار عکس احمد زاده ؛ استاندار فعلی استان در وضعیت واتساپش، به این اخبار واکنش نشان داد.

تعابیر متفاوتی از این اقدام سردار اسدی میتوان‌ متصور بود و شاید نزدیک ترین آن رد دعای روزهای اخیر در فضای مجازی و تاکید بر دوستی با احمد زاده و البته اینکه مقصدم کهگیلویه و بویراحمد نیست ، باشد.

برخی معتقد هستند در نهایت او به استان می آید اما برخی ها نیز می‌گویند دولت عزم استفاده از ظرفیت اسدی را دارد اما در جایی به جز کهگیلویه و بویراحمد!

اما محمد اسدی کیست؟!

او معاون وزیر و مدیرعامل بنیاد تعاون وزارت دفاع  است.

مدیرکلی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد و فارس، معاون سازمان حراست وزارت نفت و فرمانده قرارگاه پشتیبانی وزارت دفاع از جمله سوابق او است.

سردار اسدی از چهره های ملی خوشنام استان است، او هرجا بوده منشأ تحولات پیش برنده ای بوده است و کارنامه او به درستی نشان دهنده توانمندی های بالای وی است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=360219
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    به نظرم ایشان بسیار موفق خواهند بود اگر بیایند

  2. دلسوز ولایت گفت:

    با سلام . خداقوت و خسته نباشید .
    جناب آقای اسدی از نیروهای توانمند هم استانی هست که عمل سازنده ایشان در منصب های مختلف را شاهد بودیم و ثابت کرد که ایشان مردمی، نترس و با تجربه در امور هستش و در مرکز هم افراد زیادی جهت همکاری و کمک دارد .
    در بنیاد شهید استان حضورش در آۀن چند سال باعث رضایت همه نیروهای ایثارگر بوده و این خود نشان از توانمندی و درایت ایشان در راستای کم کردن مشکلات گام برداشتند .
    پس وجود چنین افرادی در استان می تواند موثر بوده و ارزشمند .

  3. ولایت گفت:

    درووود بر دشتروم

  4. ناشناس گفت:

    استاندار بومی اصلا جواب نمی دهد

  5. شهروند گفت:

    انشاالله که امدنت مایه خیرباشد

  6. ناشناس گفت:

    سلام

    حال و روز دستگاه حاکمیتی استان از نظر بنده اینروزها اصلا خوب نیست.

    دو گروه مجزا، از بدو حضور معاون توسعه استاندار در این دستگاه شکل گرفته و بر سر منافع خود با هم رقابت می کنند.البته در این میان با هم معامله و سازش هم دارند اما آنگونه که از ظواهر پیداست در تزریق نیرو معاون توسعه دست برتر را دارد.

    معاون توسعه منابع استاندار که از بدو ورودش به تشکیلاتی مستقل و ظاهرا مذهبی و هیئتی، اما در باطن وابسته به احدی از آقایان سیاسی اصولگرا که استاد این تشکلیلات است در ذیل این جناح سیاسی خوش خدمتی می نمایند.
    این تشکیلات زیر نظر استاد به صورت سازماندهی شده و برنامه ریزی شده در یک دهه اخیر از طریق تزریق نیروهای مکتبی خود در دستگاههای و سازمانهای مهم و حیاتی، کار خود را شروع کرده و الان هم با تمام توان از تمام ظرفیت خالی دستگاه حاکمیتی (استانداری و فرمانداریها) برای بکارگیری نیرو تحت هر عنوان از رسمی تا شرکتی استفاده می کند.
    جذب نیروهای هیئتی به جای نخبه در طرح شهید زین الدین یکی از مصادیق عملکرد منفعت طلبانه این تشکیلات است. شواهد پیداست که با معامله و سازش صورت گرفته ۶۰ درصد نیروهای بکار گرفته شده وابسته به این تشکیلات و جناب استاد به نام شهرستان بویراحمد هستند و ۴۰ درصد دیگر مربوط به سایر رقیبان هستند.
    جذب این نیروهای بی تجربه و فاقد تخصص تحت عنوان نخبه و گماشتن آنها در پست های مدیریتی که با برکناری افراد متخصص، توانمند و با تجربه اتفاق افتاده است نشان از آن دارد که این تشکیلات قصد دارد، سطح نفوذ خود را در این دستگاه حاکمیتی افزایش دهد. افرادی را تحت عنوان مدیر بکار گمارند که تحت سلطه و گوش به فرمان یا به عبارتی بله قربان گوی استاد، معاون توسعه استاندار و تشکیلاتشان باشند.
    وی از تمام ظرفیتها و حتی خلاهای قانونی در این مسیر استفاده میکند.

    البته اقدامات آقای دکتر به همینجا ختم نخواهد نشد و کماکان ادامه خواهد داشت …

    این سازماندهی یکطرفه که باعث افزایش توان حکمرانی این تشکیلات که حتی مستقل از جناح سیاسی اصولگرا می باشد تهدیدی برای اینده همه سیاسیون، جناحها و احزاب سیاسی سراسر استان خواهد بود.

    همه این اقدامات آقای دکتر … معاون توسعه استاندار زمینه سازی برای اهداف شخصی خودش می باشد که رسیدن به آنها اولا در گرو اهداف تشکیلات و ثانیا در گرو اهداف جناح سیاسی و ثالثا در گرو تفکرات قومی و قبیله ای و جذب و جلب حمایت آنها و ایجاد پایگاه اجتماعی می باشد.

    هدف اول وی رسیدن به کرسی استانداری و تکیه بر صندلی آقای احمدزاده است.
    هدف دوم جلب نظر جناح سیاسی از طریق استاد و رسیدن به کرسی نمایندگی مجلس است.

    لذا چنین فردی که منافع عامه مردم، جناحها و احزاب استان را در نظر ندارد و اگر هم جایی امتیازی به آنها داده صرفا در جهت تامین مافع شخصی و تشکیلاتی خودش بوده، گزینه مناسبی نه برای استانداری و نه برای نمایندگی مجلس نخواهد بود و باید نه تنها حذف شود بلکه جلوی اقدامات وی نیز گرفته شود. و این اتفاق نخواهد افتاد مگر با تغییر استاندار

    بنابر این ضرورت دارد که هر چه سریعتر گزینه ای مناسب، فردی توانمند و شایسته جایگزین جناب احمد زاده شود.

  7. حمید رضا گفت:

    استاندار فعلی بی خاصیته هر کی بیاد بهتر از اینه

دیدگاه شما