چاپ این برگه

قائم مقام حزب اعتماد ملی در یاسوج چه گفت؟/ «هشت سال خون مردم را کثیف کردید» (+حواشی و تصاویر)

قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: برخی نمایندگان کمر همت بسته اند که دولت را ساقط کنند.

DSCN9706 برخی نمایندگان مجلس به دنبال ساقط کردن دولت هستند

به گزارش سایت استان، رسول منتجب نیا که به دعوت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی به یاسوج سفر کرده بود در جمع آنان گفت: برخی از نمایندگان مجلس در جلسات خصوصی گفته بودند باید رئیس جمهور را مهار کرد و اگر در این کار ناموفق بودیم باید به صورت جدی با او مقابله کرد.

وی تلاشهای این نمایندگان را برای جذب روحانی بی نتیجه خواند و ادامه داد: به همین دلیل تمام تلاششان را برای زمین زدن دولت آغاز کرده اند.

وی شاهد مدعای خود را رای عدم اعتماد و استیضاح وزیران علوم عنوان کرد و بیان داشت: تصمیم این عده در مجلس براین است که فردی از تندروهای جبهه پایداری برای وزارت معرفی شود و به کمتر از این هم راضی نمی‌شوند.

منتجب نیا در خصوص این نمایندگان که در راه دولت کارشکنی می کنند تعبیر جالبی بکار برد و گفت: برخی نمایندگان به این باور رسیده اند که پایان عمر سیاسی شان فرارسیده است و دیگر در حوزه انتخابیه شان رای نمی آورند و مردم به آنها پشت کرده اند برای همین در مقابل رای مردم به رئیس جمهور ایستادگی می‌کنند تا به نوعی تلافی کنند.

وی در خصوص سوال یکی از دانشجویان درباره نوع مدیریت احمدی نژاد بر کشور گفت: به گفته اقتصاددانان، در دوره مدیریت احمدی نژاد اقتصاد کشور فلج، و به گفته کارشناسان وضعیت سیاسی کشور یک وضعیت بسته و پادگانی، در سیاست خارجی ایران به یک کشور منزوی تبدیل شد و در حوزه فرهنگی نیز بر فرهنگ کشور و جوانان خدشه ای جدی وارد شد ضمن اینکه باید سری به دادگاهها بزنید و پرونده اختلاس مدیران دولت قبل را هم مشاهده کنید.

منتجب نیا یکی از پیام‌های عاشورا را مذاکره دانست و با انتقاد از اینکه برخی عنوان می‌کنند، امام حسین(ع) با یزید مذاکره نکرد پس نباید با امریکا مذاکره کنیم، تصریح کرد: امام حسین(ع) اهل مذاکره بود و با هر کسی که در دسترسش بود مذاکره کرد و یزید در آنجا حضور نداشت ولی با مأموران یزید از جمله ولید و حر مذاکره کرد.

اظهارنظرهای تأمل‌برانگیز قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در یاسوج

قائم‌مقام حزب اعتماد ملی گفت: جمعی از نمایندگان مجلس به دنبال ساقط کردن دولت هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، رسول منتجب‌نیا شامگاه چهارشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه یاسوج و به دعوت تشکل وحدت اسلامی در سه بخش سخنانی ایراد کرد.

بخش اول سخنان منتجب‌نیا در خصوص فلسفه قیام عاشورا بود و در قسمت دوم که نوعی مباحثه به نظر می‌رسید در خصوص موضوعاتی همچون چگونگی شکل‌گیری مجمع روحانیون مبارز و سپس شکل‌گیری حزب اعتماد ملی و نقش خود در مبارزات پیش از انقلاب سخنانی ایراد کرد.

این فعال سیاسی در همین بخش در پاسخ به پرسش‌هایی در زمینه برخی افراد و سوابق و عملکرد آن‌ها اظهار نظر کرد.

وی در این بخش در خصوص شخصیت علی مطهری گفت: وی انسانی شجاع و صاحب نظر است که آن‌چه تشخیص می‌دهد شجاعانه از آن دفاع می‌کند.

منتجب‌نیا در خصوص آیت‌الله سید احمد خاتمی گفت: ایشان 180 درجه با ما اختلاف فکری دارد.

وی از حسین شریعتمداری به عنوان کسی یاد کرد که به همه اطلاعات نظام دسترسی دارد.

قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در ادامه در خصوص اسیدپاشی در اصفهان و همچنین عدم رأی اعتماد به کاندیداهای وزرات علوم نیز اظهار نظراتی مطرح کرد.

وی با ابراز این سخن که لازم است کلاس‌های آموزش امر به معروف و نهی از منکر داشته باشیم به ماجرای اسیدپاشی در اصفهان اشاره کرد و گفت: وقتی طرفدار اسلام طالبانی باشیم یک عده به خود اجازه می‌دهند به اصفهان بروند و بگویند این دختر چون زلفش بیرون است روی صورتش اسید بپاشند.

قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در بخش دیگری از اظهارات خود در پاسخ به سؤالی مبنی بر دلیل مخالفت مجلس با کاندیداهای وزارت علوم تصریح کرد: روشن است که جمعی از نمایندگان کمر همت بسته‌اند که دولت منتخب ملت را یا ساقط کرده و یا ناکارآمد کنند.

وی همچنین با بیان اینکه اصلاح‌طلبان افراطیون را از خود دور کرده‌اند از اصولگرایان هم خواست تا افراطیون خود را طرد کنند.

به گزارش خبرنگار «بویر نیوز»، در این جلسه هنگام اعتراض برخی از افراد به سخنان منتجب نیا انها را به خالرج از سالن راهنمایی کردند که وی خطاب به انها گفت: خوش آمدید! هشت سال خون مردم را کثیف کردید و اجازه حرف زدن به مردم را ندادید حال بگذارید دو ساعت هم ما حرف بزنیم.

منجب نیا همچنین رای دادن به چهره های تندرو و جبهه پایداری را خیانت به نظام و انقلاب دانست و تبعات را آن را جبران ناپذیر یاد کرد.

وی در بخشی از سخنانش نیز خود و آیت الله هاشمی و کروبی را از همراهان اصلی بنیانگذار انقلاب دانست.

این سخنان با واکنش تند علی‌محمد دانشی مواجه شد که می توانید سخنان وی را (اینجا) بخوانید.

واکنش هدایت خواه به سخنان منتجب نیا را نیز می توانید از (اینجا) بخوانید.

 

1  1 1 2 3 4 5 6 7