پنجشنبه 22 آبان 1393 - 11:13

حمله علی‌محمد دانشی به قائم‌مقام حزب اعتماد ملی

 دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجلس اجازه نخواهد داد ‌‌تا فتنه‌گران در دانشگاه‌ها بحران ایجاد کنند.
خبرگزاری فارس: مجلس اجازه نخواهد داد ‌‌تا فتنه‌گران در دانشگاه‌ها بحران ایجاد کنند

به گزارش بویر نیوز،  سید علی‌محمد دانشی که عملکرد و سخنان ایشان همواره مورد بحث بوده است، در واکنش به سخنان منتجب نیا قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در جمع دانشجویان یاسوجی به خبرگزاری فارس گفته است:  آقای منتجب‌نیا در اظهارات خود به دو نکته اشاره کرده‌اند که یکی از آن‌ها در خصوص عزم مجلس برای ساقط کردن دولت است.

وی گفت: آقای منتجب‌نیا باید بداند که مجلس قبل از هر چیز با دیده اغماض به فرجی‌دانا برای تصدی وزارت علوم رأی اعتماد داد تا این که فارغ از دامن زدن به حاشیه‌ها و عدم استفاده از فتنه‌گران در رده‌های مدیریتی دانشگاه‌ها به حرکت علمی کشور شتاب بخشد.

این فعال سیاسی افزود: اما فرجی‌دانا از این فرصت استفاده نکرد و و همان مسیر فتنه 88 را ادامه داد تا این که مجلس مجبور به استیضاح شد.

دانشی بیان داشت: اما با فشارهایی که به بر آقای روحانی وارد می‌کنند به دنبال این هستند که فضای علم و دانش بر دانشگاه حاکم نباشد.

وی تصریح کرد: تا هنگامی که این‌گونه است مجلس چراغ سبز نشان نخواهد داد و اجازه نمی‌دهد تا فتنه‌گران در دانشگاه‌ها بحران ایجاد کنند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود به موضع مطرح شده از سوی منتجب‌نیا در خصوص اسیدپاشی اشاره کرد و گفت: جای تأسف است که این آقا با علم به عناد دشمنان خارج از مرزهای نظام و بهره بردن از این موضع برای خدشه‌دار کردن چهره نظام سر به جهالت می‌زند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: نظر منتجب‌نیا در خصوص ماجرای اسیدپاشی تنها دل خوش کردن دشمنان نظام را به همراه دارد و این چنین مواضعی به بدخواهان و دشمنان نظام این امید را می‌دهد که همچنان در ایران چراغشان روشن نگه داشته خواهد شد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=127980
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. م گفت:

    ایخدا چیکار کنیم لاطاعلات این ادمو نبینیم و نشنویم.از بس حرف مفت میزنه.

  2. علی گفت:

    تا حالا تو خیابون دیدین مردم و کارمند های آموزش و پرورش چه بد نگاهش میکنند این ادم ها خانواده هاشون نیز خجالت میکشند بگن ما قوم خویش این اقایون هستیم

  3. هم ولایتی گفت:

    کاسه کوزه ات راجمع کن آقای چندچهره

  4. بویراحمد گفت:

    آدم خارجی بیکارنشسته وهیچ کاری نداره فقط به فکر اسید پاشی روی سروصورت دخترای ایرانی هست بابادست برداریدازاین اراجیف مضخرفومسخره .جناب آقای دانشی درراس آموزش وپورش چه اقدام مفید وسازنده ای برای استان برداشته اند که حالا اظهارنظر ودرج فتوی می کنند والله بالله مردم از نیت مسئولان فعلی وقبلی باخبرند لطفا بجای مردم فکرنکنید وتصمیم نگیرید

  5. خادمی گفت:

    جمع علی محمد دانشی دیگر حنایتان رنگ ندارد حرف حق زده

  6. مسعود گفت:

    آقاي دانشي مشكل شما اين است كه فتنه گر در ميان خودتان است ولي اون رت نمي بينيدضمنا همين فتنه گران به قول شما به اقاي روحاني راي دادندضمنا مديريت شما در آموزش پرورش يادمان نرفته كه چگونه فاميل خود را استخدام آموزش وپرورش كردي

  7. نوراباد ممسنی عزیز گفت:

    اقای دانشی شما عددی نیستی فدات بشم که بخواید تعین تکلیف کنید جگر خانم

  8. یاسوج گفت:

    آقای دانشی فکر کردی که هستی .بخدا پارتی بازی به تو پست دادند حیف آموزش وپرورش که تو درراسش بودی  تنها کاری کردی دختر خودت استخدام آموزش وپرورش کردی

  9. علی گفت:

    اقای دانشی لطفا حال و احوال خوشمونو خراب نکن برو به عباااااااداتت برس ….

  10. ناشناس گفت:

    زنده باد اعتماد ملی. دروووووود بر کروبی

  11. ناشناس گفت:

    واقعا که خودت رو بازهم نشون دادی  ای وای به تو

  12. محمد گفت:

    جناب دانشی دوستانت هم بازی های شما وبرادرت محمد شاه را خوب می دانند ، راستی دوستی جون جونی تو و محمود منطقیان چه وجه اشتراکی دارد ؟؟؟؟!!!!!!!!!!علی محمد دانشی+ محمود منططقیان =عجایب خلقت به گفته قادر لاهوتی مظلوم

  13. ناشناس گفت:

    زنده باداصلاحات.درودبرخاتمی وموسوی وکروبی.دروان افراط گری تمام شد

  14. مصطفی علیزاده گفت:

    کسی باید اظهار نظر بکنه که خودش مشکلی نداشته باشه و سابقه خرابی نداشته باشه آقای دانشی.
    کامنت های دوستان دال بر موافقت با آقای متتجب نیاست، نه جنابعالی و هدایتخواه.
    زنده باد اصلاحات. زنده باد آزادی و آزاد مردی. زنده باد یک رنگی و مردانگی.

  15. همشهری گفت:

    عین فتنه و فتنه گر خود آقای هدایت خواه و دانشی و امثالهم هستند که با این تفکرات پوچ و پوسیده کسانی را که در تعارض با منافعشان هستند را فتنه گر میخوانند. جناب دانشی تا کی میخواهید با فتنه گر خواندن دیگران رو بورس سیلست باشید.

  16. وحدت گفت:

    حرفات برا خودت خوبه

  17. آريوبرزن گفت:

    مديريت محترم سايت بوير نيوز اكه برونده علي محمد دانشي رو در هيات تخلفات آموزش و برورش ميديدي هيج وقت اسمش رو نميزدي تو سايت……………..

  18. ناشناس گفت:

    جالب اينكه علي محمد دانشي از مشاورين اقاي خادمي است ،مشاور بدون حكم رسمي كه بيشتر از مشاورين داراي حكم مورد مشورت محفلي خادمي قرار مي گيرد

  19. ناشناس گفت:

    خودت سرمنشافتنه وتقلب در انتخابات مختلف بودی

دیدگاه شما