دوشنبه 16 مرداد 1391 - 6:58

وضعیت اسف بار حجاب در استان و نبود متولی نظارت

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز: استان سراسر رشادت و افتخار کهگیلویه و بویراحمد که در همه جای ایران به دینداری و ولایت مداری و شهید پروری شهرت دارد، اما امروز شاهد صحنه هایی در مرکز این استان هستیم که ما را از گذشته مان فرسنگ ها دور کرده است.

بدحجابی حالا در استان ما صورت ویژه ای به خود گرفته و پوشش برخی از جوانان پسر بیشتر از خانم ها باعث تعجب انسان می شود و هر لحظه و هر روز باید شاهد وجود پوششی نامناسب تر در سطح شهر یاسوج باشیم.

این بدحجابی، مردم و خانواده ها را نیز به ستوه آورده به طوری که هنگام عبور از کنار این افراد می توان حسشان را فهمید، محمد حسین پدری 45 ساله است که با تعجب به تیپ برخی از پسرها می نگرد وی به خبرنگار بویرنیوز می گوید امسال واقعا در یاسوج چیزهایی می بینم که شرمم می آید خودم و خانواده ام به خیابان بیاییم و ترس دارم از اینکه دختر و پسر کم سن و سالم از این افراد الگو گیری کنند.

خانمی را می بینیم که جلوی یکی از پاساژ های شهر مشغول ارشاد چند جوان دختر است، این خانم به بویرنیوز گفت که برخی از لباس هایی که در این استان می پوشند حتی در شهرهای بزرگ نیز نمی پوشند و این موضوع برای استانی مثل استان ما تاسف آور است، وی گفت خانواده ها و کمبود نظارت در سطح اجتماع دلیل عوض شدن پوشش جوانان استان محسوب می شود.

اما براستی دلایلی که فضای شهر ما به یک باره عوض شده چیست؟ بدون شک ضرورت ایجاد طرح امنیت اخلاقی در سطح استان مخصوصا در فصل گرما بیش از همیشه احساس می شود، اما بویرنیوز قصد دارد تا به صورت ریشه ای این دلایل را برشمرده و برای حل این معضل در استان راهکار ارائه دهد.

ادامه دارد……………………..

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=8665
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بیتاله گفت:

    البته استانی که معاون اجتماعی و ارشاد نیروی انتظامی اش ………………………….. باشدبعید نیست لابد این هم یک نوع تسامح و تساهل است از دیدگاه این روشنفکر…

  2. حسین گفت:

    برادر گرامی به نظرم تا حالا به هیچ یک از شهرای کشور سفر نکردی و گرنه اینقدر بی مهابا به حجاب استان حمله نمیکردی شما اینهمه افراد محجبه در استان داریم بی توجهی می کنی و کمترین سرکشی به سایتهای جنسی مربوط به استان ماست و شما بر اساس کدام مطاله و نظرسنجی آسیب شناسی و کدام آمار در دسترس اینطور بی پروا و با صراحت حرف میزنی مشخص بی سوادی برات متاسفم

    • امید گفت:

      میدونی چرا کمترین سرکشی به سایتهای جنسی مربوط به استان ماست!!!
      چون ما کمترین کابر اینترنت رو داریم!
      کاربرایی که براحتی به جای سایت گردی با کمترین وقت و هزینه به خیابونهای مرکزی شهر دسترسی دارند و صحنه هایی رو می بینند که ….

  3. احسان گفت:

    بدحجابی تو شهرما چنتا علت داره:1-عدم نظارت خانواده ها(میگن جوونه بذار حال کنه)2-بیکاری(سررشته هر فسادی بیکاریه اگه ادم کار داشته باشه خیابونای شهر رو متر نمیکنه)3-بی جنبه و ظرفیت بودن جوونای شهرمون(بیچاره ها نمیدونن چطوری ابراز وجود کنن میان از بدناشون مایه میزارن)4-تاثیر پذیری فوق العاده بالای جوونامون(کافیه یه مد جدیدی از تو ماهواره ببینن)5-عشق های کاذب(دهنش بو شیر میده قصه لیلی و مجنون رو میکشه وسط)6-کم عقلی(تنها راه مطرح شدن رو تو لباس و بدحجابی میبینن)7-ندیدبدید(سخنای کارخونه دار عزیز/کارخونه دار متشکرم عالی بود)8-عدم نظارت دستگاه های نظارتی(شورشو در اوردن)
    یه چنتا نکته هم برا جوونای شهرمون:شهر یاسوج خیلی کوچیکه و قومی و قبیله ای هم هست پس بشدت مراقب باشید/از ساعت تا هفت تیر تا بازار رضا و مسیر برگشت شهر ماست قیافه ها تو یاسوج زود تابلو میشه به شهرت اینجوری افتخار نکنین/چوبشو بعدا میخورین///در ثانی اقایون خانما باهرکی میپرین امارتونو به دوستا و فک و فامیلش میده///
    خواهشا الکی هم سیاست رو وسط نکشین/از هشت سال پیش تا حالا روزگار هزار چرخ خورده………………………..

  4. علی گفت:

    متاسفانه خانواده های این جوانان هم مشکل دارند

  5. محمد گفت:

    خدایی خیلی باحال نوشتی جامع جامع جامع ای ول به خدا که یه نفره به قاضی میرن

  6. ناشناس گفت:

    حالا باید چه طوری مبارزه کنیم

  7. مهری گفت:

    واقعا وضع خیلی خرابه به نظر من اصلا هم ربطی به وضعیت اقتصادی و بیماری و این چیزا نداره کسی که اصیل و درست باشه اگه از گرسنگی هم بمیره باز بالین پوششهای خجالت آور بیرون نمیاد پس مشکل ریشه آدماس

دیدگاه شما