چاپ این برگه

وضعیت اسف بار حجاب در استان و نبود متولی نظارت

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز: استان سراسر رشادت و افتخار کهگیلویه و بویراحمد که در همه جای ایران به دینداری و ولایت مداری و شهید پروری شهرت دارد، اما امروز شاهد صحنه هایی در مرکز این استان هستیم که ما را از گذشته مان فرسنگ ها دور کرده است.

بدحجابی حالا در استان ما صورت ویژه ای به خود گرفته و پوشش برخی از جوانان پسر بیشتر از خانم ها باعث تعجب انسان می شود و هر لحظه و هر روز باید شاهد وجود پوششی نامناسب تر در سطح شهر یاسوج باشیم.

این بدحجابی، مردم و خانواده ها را نیز به ستوه آورده به طوری که هنگام عبور از کنار این افراد می توان حسشان را فهمید، محمد حسین پدری 45 ساله است که با تعجب به تیپ برخی از پسرها می نگرد وی به خبرنگار بویرنیوز می گوید امسال واقعا در یاسوج چیزهایی می بینم که شرمم می آید خودم و خانواده ام به خیابان بیاییم و ترس دارم از اینکه دختر و پسر کم سن و سالم از این افراد الگو گیری کنند.

خانمی را می بینیم که جلوی یکی از پاساژ های شهر مشغول ارشاد چند جوان دختر است، این خانم به بویرنیوز گفت که برخی از لباس هایی که در این استان می پوشند حتی در شهرهای بزرگ نیز نمی پوشند و این موضوع برای استانی مثل استان ما تاسف آور است، وی گفت خانواده ها و کمبود نظارت در سطح اجتماع دلیل عوض شدن پوشش جوانان استان محسوب می شود.

اما براستی دلایلی که فضای شهر ما به یک باره عوض شده چیست؟ بدون شک ضرورت ایجاد طرح امنیت اخلاقی در سطح استان مخصوصا در فصل گرما بیش از همیشه احساس می شود، اما بویرنیوز قصد دارد تا به صورت ریشه ای این دلایل را برشمرده و برای حل این معضل در استان راهکار ارائه دهد.

ادامه دارد……………………..