سه شنبه 17 دی 1392 - 1:31

از طلا گشتن با زارع پور پشیمان گشته ایم، مرحمت فرموده ما را با علی محمد دانشی مس کنید

گروه فرهنگی – بیش از دو ماه از تغییر در مدیریت یکی از بزرگترین سازمان های استان کهگیلویه و بویراحمد یعنی آموزش و پرورش می گذرد.

به گزارش بویرنیوز، آموزش و پرورش از قدیم هم همواره بسیار مورد توجه بوده است و با توجه به حجم بالای نیروی انسانی که در این سازمان و بودجه کلان آن یکی از سازمان های مهم در کشور و استان محسوب می شود.

ماجرای تغییر مدیرکل آموزش و پرورش خود یکی از حاشیه ساز ترین تغییر و تحولات در میان تغیرات مدیریتی است که تاکنون رخ داده است.

دا

 

در 8 سال گرشته این نهاد در دست اصولگرایان قرار داشت و با بازنشسته شدن علی محمد دانشی و آمدن طاهری عملا تغییر خاصی در ترکیب نیروها داده نشد اما با تغییر دولت و تغیر ناخدای کشتی انتظار آن می رفت تا آموزش و پرورش بتواند جان تازه ای بگیرد.

در مدتی که جناب زارع پور مدیریت این سازمان را به عهده گرفته هیچ تغییر و تحول خاصی رخ نداده و ایشان ظاهرا آنگونه که خود می گوید عجله ای برای این کار ندارد و اما در شق دوم قضیه و ارائه برنامه راهبرد و مدت دار نیز عملا تاکنون ایشان هیچ حرکتی یا برنامه ای از خود نشان نداه است.

نگارنده معتقد است که جناب زارع پور به دو دلیل تاکنون نتوانسته ذهن افکار عمومی را اقناع کند که آمدن ایشان در این مجوعه صرفا تغییر یک فرد نیست.

1 – آنگونه که پیداست ایشان شناختی از نیروهای این سازمان ندارد و برای تغییر در بدنه مدیریتی در تردید است که چگونه و از چه کسی استفاده کند و شاید یکی دیگر از مشکلات زارع پور حضور کسانی در این سازمان است که چه به لحاظ علمی و چه سوابق مدیریتی از ایشان توانمند تر هستند و همین موضوع کار را برای زارع پور سخت تر می کند.

2 – آمدن ایشان به آموزش و پرورش صرفا معلول عوامل سیاسی بوده و طبیعی است که ایشان در مقام ارائه طرح و برنامه برای حرکت ماشین جامانده آموزش استان برنامه خاصی نداشته و ندارد.

چرا که اگر برنامه ای بود قطعا می بایست ایشان بسرعت دستور و برنامه برای تحول در بخش های مختلف فرهنگی و آموزشی می داد و در این راستا تغییر مدیران هم موضوعیت پیدا می کرد.

آنچه تاکنون مردم و فرهنگیان و دانش آموزان دیده اند فقط تغییر نام مدیر از طاهری به زارع پور بوده که پیشنهاد ما این است اگر قرار است روند اینگونه باشد آمدن علی محمد دانشی به عنوان کسی که انتقاداتی نسبت به مدیریت ایشان وارد است منطقی تر می باشد چرا که اقلا سازمان را تکانی می دهند و زنده بودن این سازمان از بیرون مشهود تر خواهد بود

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=84895
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شرمت الله گفت:

    ای ناغولا
    حالا دانشی را دوست داری بزاری انجا دانشی هم 4 سال تمام سیاسی باز بود

    • مطلع گفت:

      میشه لطفا اون نیروهای باسواد توانمندتر را معرفی بفرمایید؟؟؟شاید بعضی با چماق نیروهاشون رو بخوان نگه دارند!!!!!!!!!!!!در این مورد چی می فرمایید؟؟؟؟دست بردارید شما رو به خدا!!!!!!ما به حاج زارع پور ایمان داریم و اعتماد…به امید حق!!!!!!!

  2. عسكري-ش گفت:

    آقاي زارع پور از نيروهاي توانمند استان مي باشند كه سالها تجربه را يدك ميكشند ايشان فردي معتدل مي باشند كه ان شاالله با اخلاق حسنه اي كه دارند و با برنامه برنامه هايش را عملي خواهد كرد.لطفا زود قضاوت نفرماييد.

  3. ارشد برق گفت:

    ایشون نیروی جناب تاجگردونن لابد مصلحتی در کاره؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. مهمان گفت:

    آری ، تصمیم گیرندگان انتخاب مدیرکل آموزش و پرورش استدلالشان این بود که دکتر خسرو نظری نیروی دفاعی خوبی است نه نیروی مهاجمی در تیم ، پس وجه انتخاب برتر آقای زارع پور برای تغییر و انتصابهای جدید بود ، مطمئن باش تا شهرستانها و مناطق تغییر کند دولت روحانی تمام است .

  5. a گفت:

    تا حالا هیچ تغییری نداده بیشتر فرهنگیان از مدیران قبلی ناراضی اند

  6. محمدجواد ارجمند یاسوج گفت:

    آقای زارع پور یکی از بهترین مدیران آموزش و پرورش دوران اصلاحات بود و امروز نیز یکی از بهترین نیروهای اداره کل در آن زمان آقای سید ظهیرالدین پورالحسینی را به سمت مدیر آموزش و پرورش گچساران منصوب نمودند.

  7. فرهنگی گفت:

    حاج زارع پور از دوست داشتنی ترین و مردمی ترین مدیران استان بوده و هست… شما مانع تراشی های آقایون را ناگفته می دانید…عجولانه قضاوت کردن از انسان مومن به دور است…آیا شرایط حاکم براستان ما تغییرات سریع را بر می تابد…زارع پور مرد تدبیر و حوصله و درایت است…

  8. ناشناس گفت:

    عجله نکنیدتغییر نیروها یکسری مراحل قانونی دارد

  9. ;کارشناس گفت:

    نویسنده محترم خیلی خوب نوشته ه اند اما بنظر من زارع پور مدیر خوبی است در گچساران و باشت نه در حد میر آموزش و پرورش استان ،مطمئن باشید زارع پور بین 6 تا 12 ماه بیشتر دوام نخواهد اورد اگه اورد من سوار گاو زرد اقای عسکر عرفانی میشم که در زمان کروبی میگفت.

  10. فرهنگیان دهدشت گفت:

    اقای زارع پور از نیروهای شایسته ای هستند که همرا ه با اقای گنجی پور بر تارک مدیریت اموزش و پرورش گچساران ودهدشت میدرخشند وحیف است که با اقای دانشی مقایسه شوند که هر چه فجایع بر سر اموزش و پرورش امد مرتبط با ایشان است .از اقای زارع پور عزیز اننتظار میرود از نیروهای شایسته ای همچون دکتر دارا کریمی و کر امت الله کریمی و بازی و رزمخواه و گنجی پور و توحیدی و جاودان در مدیریتهای اداره کل و شهرستان کهگیلویه استفاده لازم را ببرد . باتشکر فراوان از بویرنیوز عزیز و بیدار

  11. ali گفت:

    انشالله تغییرات اساسی در اموزش و پرورش دهدشت صورت گیرد به خصوص معاون پرورشی

  12. آشنا گفت:

    برادر امروز بویراحمد وگچساران مدیران تغییر می کند تحویل بگیر

دیدگاه شما