سه شنبه 19 آذر 1392 - 12:22

درخواست عجیب اصلاح‌طلبان از حسن روحانی در مورد سید محمد خاتمی

در روزهای گذشته موج فزاینده رسانه ای از سوی اصلاح‌طلبان برای حضور خاتمی در مراسم خاکسپاری ماندلا ایجاد شده و چنین وانمود می‌شود که این مسئله از حیاتی‌ترین موضوعات جمهوری اسلامی است!

برخی از عناصر سیاسی و رسانه ای اصلاح طلب در نامه‌ای به حسن روحانی از او خواسته‌اند تا سیدمحمد خاتمی را برای شرکت در مراسم خاکسپاری نلسون ماندلا به افریقای جنوبی بفرستد.

به گزارش بویرنیوز، در این نامه بلندبالا از هر دری از جمله نحوه پیروزی روحانی در انتخابات، مراسم روز دانشجو و… سخن به میان آمده و در خلال آن از روحانی خواسته شده تا از خاتمی “مصرانه درخواست” کند که “سلام گرم” او را به “آفریقا و جامعه جهانی” برساند!

در این نامه هچنین ادعا شده است که حضور خاتمی “مانع بزرگی در برابر سمپاشی های تندروهای جنگ طلب و رژیم های بی بنیادی چون اسرائیل خواهد بود”!

جالب اینجاست بسیاری از اصلاح طلبان در روزهای اخیر در واکنش به درخواست مناظره احمدی‌نژاد از روحانی بر این نکته جایگاه رییس جمهور بالاتر از آن است که چنین مناظره ای را قبول کند مانور کرده اند و حالا معلوم نیست با چه منطقی از روحانی در مقام رییس جمهور می خواهند تا از خاتمی درخواست حضور در آفریقای جنوبی را “مصرانه” مطرح کند؟!

از طرفی آنها مشخص نکرده اند که بر اساس چه منطقی، حضور خاتمی در یک مراسم بین المللی مانعی در برابر صهیونیست‌ها خواهد بود؟!

گفتنی است در روزهای گذشته موج فزاینده رسانه ای از سوی اصلاح طلبان برای حضور خاتمی در مراسم خاکسپاری ماندلا ایجاد شده و چنین وانمود می شود که این مسئله از حیاتی ترین موضوعات جمهوری اسلامی است! با این وجود آنها مشخص نکرده اند که منافع حضور خاتمی در افریقای جنوبی دقیقا چیست؟!

منبع: صراط

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=80948
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سعید گفت:

    منبع خبر بالا ، سایت صراط می باشد که از روی غرض خبر را داده و دروغ می باشد سایت صراط تندرو و توسط عده ای مثل رسایی هدایت می گردد.

  2. ابراهیم از یزد گفت:

    با سلام به همه هموطنان لر خیلی خیلی دوستون دارم ای کاش این سایت بویر نیوز شما هم افتخار میداد همراه با مردم بود و کمتر خبرهای که در بر گیرنده توهین وافترا به سید عزیز خاتمی بودیم البته یک رسانه حق دارد خبرهای ناب بر روی سایت خود قرار دهد ولی من که یک کمی با این خانواده بزرگوار سر و کار داشتم فکر میکنم واقعا ظلم میکنند شما خوب میدانید دراون مناظره معروف اگه احمدی نزاد یه کمی از کج دستی خاتمی یا سو استفاده از بیت المال داشت بر ملا میکرد من یک شب رفته بودم دکتر خواهر اقای خاتمی را دیدم که زن امام جمعه فقید یزد مرحوم محمد علی صدوقی هست اومد به نگهبان درمانگاه گفت اقا لطف کنید یکی ماشین برای من بگیرید و اومد بیرون جالب اینجاست این در مانگاه بیمارستان شهید صدوقی بود که هم از شهر دور بود هم خیلی پرت بود من گفتم حاج خانم شما تشریف ببرید داخل هر موقع ماشین اومد صداتون میکنم گفت اقا شما برید و مطمئن باشید خون ما رنگین تر مردم نیست مقصود من از این خاطره این بود این خانواده با توجه به این که این همه امکانات در اختیارشون بود هرگز به خودشون اجازه سو استفاده ندادند وسعی نمی کنند با محافظ و ماشین بیت المال تردد نمایند لرهابدانید عزیز ماهستید وخواهید بود واز شما مر دمان با غیرت دعوت میکنم به دومین شهر تاریخی جهان یزد سر بزنید مطمئن باشید به شما بد نمیگذرد

  3. میثم گفت:

    خاتمی کبیر بیدی نیست که با این بادها بلرزد .خاتمی همچون کوه دنا استوار است

دیدگاه شما