چاپ این برگه

درخواست عجیب اصلاح‌طلبان از حسن روحانی در مورد سید محمد خاتمی

در روزهای گذشته موج فزاینده رسانه ای از سوی اصلاح‌طلبان برای حضور خاتمی در مراسم خاکسپاری ماندلا ایجاد شده و چنین وانمود می‌شود که این مسئله از حیاتی‌ترین موضوعات جمهوری اسلامی است!

برخی از عناصر سیاسی و رسانه ای اصلاح طلب در نامه‌ای به حسن روحانی از او خواسته‌اند تا سیدمحمد خاتمی را برای شرکت در مراسم خاکسپاری نلسون ماندلا به افریقای جنوبی بفرستد.

به گزارش بویرنیوز، در این نامه بلندبالا از هر دری از جمله نحوه پیروزی روحانی در انتخابات، مراسم روز دانشجو و… سخن به میان آمده و در خلال آن از روحانی خواسته شده تا از خاتمی “مصرانه درخواست” کند که “سلام گرم” او را به “آفریقا و جامعه جهانی” برساند!

در این نامه هچنین ادعا شده است که حضور خاتمی “مانع بزرگی در برابر سمپاشی های تندروهای جنگ طلب و رژیم های بی بنیادی چون اسرائیل خواهد بود”!

جالب اینجاست بسیاری از اصلاح طلبان در روزهای اخیر در واکنش به درخواست مناظره احمدی‌نژاد از روحانی بر این نکته جایگاه رییس جمهور بالاتر از آن است که چنین مناظره ای را قبول کند مانور کرده اند و حالا معلوم نیست با چه منطقی از روحانی در مقام رییس جمهور می خواهند تا از خاتمی درخواست حضور در آفریقای جنوبی را “مصرانه” مطرح کند؟!

از طرفی آنها مشخص نکرده اند که بر اساس چه منطقی، حضور خاتمی در یک مراسم بین المللی مانعی در برابر صهیونیست‌ها خواهد بود؟!

گفتنی است در روزهای گذشته موج فزاینده رسانه ای از سوی اصلاح طلبان برای حضور خاتمی در مراسم خاکسپاری ماندلا ایجاد شده و چنین وانمود می شود که این مسئله از حیاتی ترین موضوعات جمهوری اسلامی است! با این وجود آنها مشخص نکرده اند که منافع حضور خاتمی در افریقای جنوبی دقیقا چیست؟!

منبع: صراط