پنجشنبه 29 تیر 1391 - 19:14

مهندسی سیاسی ضرورت توسعه کهگیلویه و بویراحمد است

بویرنیوز:

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس گفت: یکی از اساسی‌ترین زیرساخت‌های توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد مهندسی سیاسی است.

خبرگزاری فارس: مهندسی سیاسی ضرورت توسعه کهگیلویه و بویراحمد است

به گزاش بویرنیوز از یاسوج، غلام‌محمد زارعی شامگاه چهارشنبه در جمع تعدادی از فرهنگیان، دانشگاهیان و اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در محل هتل آزادی شهر یاسوج با تبریک نزدیکی ماه مبارک رمضان اظهار کرد: باید به گونه‌ای رفتار کنیم که برخی بداخلاقی‌های سیاسی را در مسیر صحیح قرار دهیم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: چنین کاری تنها در قالب مهندسی سیاسی اتفاق خواهد افتاد که همواره جای آن در استان ما خالی بوده است.

زارعی ادامه داد: مهندسی تعریف گسترده‌ای دارد که وقتی بخواهیم اوضاع سیاسی را ساماندهی کرده و در مسیر درستی قرار دهیم تنها در قالب مهندسی سیاسی امکان‌پذیر است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برخوردهای جناحی و حذفی از آفت‌هایی است که متأسفانه در فضای سیاسی استان ما حاکم شده و باید با همت همه نخبگان سعی بر برطرف کردن آنها داشته باشیم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع اینگونه معضلات در چارچوب مهندسی سیاسی انجام خواهد شد که باید منشور سیاسی مبتنی بر اخلاقیات را تدوین کنیم.

وی رضایت رهبری و خوشنودی روح امام راحل و شهدا را در کنار گذاشتن تعصبات خشک و بی‌روح سیاسی دانست و گفت: امروزه خدمت بی‌منت و بی‌ریا به مردم در چارچوب مهندسی سیاسی قابل تعریف است که امام راحل نیز همواره بر آن تأکید داشتند.

زارعی گفت: قرار نیست که اگر اشتباهاتی در دوره‌های قبل صورت گرفته امروز نیز تکرار شود چراکه باید در همه حال به سوی بلوغ و تکامل حرکت کنیم و از برخوردهای حذفی بپرهیزیم.

وی امتیاز دادن و امتیاز گرفتن را مربوط به تفکر ماکیاولیستی دانست و گفت: باید مطالبات جامعه را بشناسیم و به دور از داد و ستد امتیازات به فکر خدمت برای توسعه استان باشیم.

این نماینده مجلس از انتخابات گذشته مجلس به عنوان کارنامه‌ای روشن و تابناک برای نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و افزود: انتخابات دل رهبری و روح شهدا را شاد کرد که باید با رفتار سیاسی برآمده از اخلاق اسلامی خاطره آن را تا همیشه در اذهان زنده نگه داریم.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=7240
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما