چاپ این برگه

مهندسی سیاسی ضرورت توسعه کهگیلویه و بویراحمد است

بویرنیوز:

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس گفت: یکی از اساسی‌ترین زیرساخت‌های توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد مهندسی سیاسی است.

خبرگزاری فارس: مهندسی سیاسی ضرورت توسعه کهگیلویه و بویراحمد است

به گزاش بویرنیوز از یاسوج، غلام‌محمد زارعی شامگاه چهارشنبه در جمع تعدادی از فرهنگیان، دانشگاهیان و اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در محل هتل آزادی شهر یاسوج با تبریک نزدیکی ماه مبارک رمضان اظهار کرد: باید به گونه‌ای رفتار کنیم که برخی بداخلاقی‌های سیاسی را در مسیر صحیح قرار دهیم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: چنین کاری تنها در قالب مهندسی سیاسی اتفاق خواهد افتاد که همواره جای آن در استان ما خالی بوده است.

زارعی ادامه داد: مهندسی تعریف گسترده‌ای دارد که وقتی بخواهیم اوضاع سیاسی را ساماندهی کرده و در مسیر درستی قرار دهیم تنها در قالب مهندسی سیاسی امکان‌پذیر است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برخوردهای جناحی و حذفی از آفت‌هایی است که متأسفانه در فضای سیاسی استان ما حاکم شده و باید با همت همه نخبگان سعی بر برطرف کردن آنها داشته باشیم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع اینگونه معضلات در چارچوب مهندسی سیاسی انجام خواهد شد که باید منشور سیاسی مبتنی بر اخلاقیات را تدوین کنیم.

وی رضایت رهبری و خوشنودی روح امام راحل و شهدا را در کنار گذاشتن تعصبات خشک و بی‌روح سیاسی دانست و گفت: امروزه خدمت بی‌منت و بی‌ریا به مردم در چارچوب مهندسی سیاسی قابل تعریف است که امام راحل نیز همواره بر آن تأکید داشتند.

زارعی گفت: قرار نیست که اگر اشتباهاتی در دوره‌های قبل صورت گرفته امروز نیز تکرار شود چراکه باید در همه حال به سوی بلوغ و تکامل حرکت کنیم و از برخوردهای حذفی بپرهیزیم.

وی امتیاز دادن و امتیاز گرفتن را مربوط به تفکر ماکیاولیستی دانست و گفت: باید مطالبات جامعه را بشناسیم و به دور از داد و ستد امتیازات به فکر خدمت برای توسعه استان باشیم.

این نماینده مجلس از انتخابات گذشته مجلس به عنوان کارنامه‌ای روشن و تابناک برای نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و افزود: انتخابات دل رهبری و روح شهدا را شاد کرد که باید با رفتار سیاسی برآمده از اخلاق اسلامی خاطره آن را تا همیشه در اذهان زنده نگه داریم.