پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 1:56

نظر محمد علی وکیلی در مورد تاجگردون، سید باقر موسوی ، غلام محمد زارعی و بزرگواری

مدیرمسئول روزنامه ابتکار با اشاره به فضای همدلی و صمیمیتی که در میان نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد در تهران وجود دارد؛ گفت: گمانه زنی ها و پیش داوری های برخی از سایت ها و رسانه ها درباره اختلاف میان نمایندگان و نخبگان کاملا غیرواقعی است و همه باید تلاش کنیم در حال حاضر با هم افزایی از همه ظرفیت ها استفاده کنیم.

دکتر محمدعلی وکیلی در گفتگو با خبرنگار «بویر نیوز» به اهمیت همدلی و همراهی همه نیروهای استان در شرایط فعلی اشاره داشت و افزود: بحث فرسوده سردسیری و گرمسیری و تعصبات قومی قبیله ای از سوی هیچ فردی پذیرفته نیست و تجربه ثابت کرده است که این نوع نگاه نتیجه ای جز عقب ماندگی و عدم توسعه استان نداشته است.

وکیلی با بیان اینکه با استفاده ازظرفیت ها و توانمندی های نمایندگان استان و نخبگان می توان در جهت توسعه و پیشرفت بهره برداری کرد، تاکید داشت: با هم افزایی و استفاده از توان نیروهای مختلف می توانیم دین خود به استان را ادا کنیم و در جهت آبادانی استان گام برداریم.

وی در رابطه با توانمندی های نخبگان استان گفت: آنچه که واقعیت است تاجگردون از مقبولیت بالایی در سطح کلان است که محصول رویکرد وزین ایشان در دوران مدیریتشان است که ظرفیت خوبی است و وی از سرمایه ملی است که تاثیر وی در مناسبات کشوری قابل انکار نیست.

ایشان درباره سید باقر موسوی نماینده سابق بویراحمد و دنا نیز گفت: وی از پیشکسوتان و نیروهای فکری است که به دلیل کاریزمای که دارد هم مورد مقبولیت مردمی است و هم جایگاه ایشان در سطح ملی را نمی توان نادیده گرفت و دارای اعتبار فکریست.

وکیلی ادامه داد: آنچه که من شاهد هستم اینکه هم آقای موسوی در دوران مسئولیتشان و نمایندگی خود این مرز بندی های کاذب را قبول نداشتند و برای دستیابی نیروهای خوب استان به جایگاه شایسته تلاش می کردند و هم این روزها شاهد تلاش تاجگردون هستیم که برای نیروهای زاگرس نشین بخصوص نیروهای استان به سهمی که لایقش هستند، برسند.

 مدیرمسئول روزنامه ابتکار در ادامه سخنانش به تعامل خوب نماینده بویراحمد و دنا با دولتمردان اشاره کرد و گفت: آقای زارعی شخیصتی متین هستند که پر انرژی پیگیر مسائل هستند و ارتباطات خوب ایشان هم یکی دیگر از ظرفیت های استان است.

وکیلی ادامه داد: از توان بزرگواری  دیگر نماینده استان هم نباید غافل شد و ارتباط و همراهی ایشان با این مجموعه باعث هم افزایی و تقویت مجموعه خواهد شد.

وی ضمن محکوم کردن هرنوع تلاش در جهت خنثی سازی توانمندی افراد و حرکاتی که باعث برجسته شدن اختلافات جزیی گردد یا ایجاد سوء تفاهم در میان آنها منجر شود، افزود: این گونه تلاش ها در جهت تقسیم مردم به ” گرمسیر و سردسیر” خیرخواهانه نیست و باید همدیگر را کمک کنیم و زمینه پیشرفت یکدیگر را فراهم آوریم.

ایشان با تاکید بر فضای خوب و همدلی شکل گرفته در میان نیروهای استانی در تهران، گفت: مردم از ما انتظار دارند تا با بلوغ فکری و همگرایی در جهت توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد گام برداریم.

وکیلی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید نشاط خاصی را در میان مردم بوجود آورده است، گفت: فرصت مناسبی است تا با تقویت همدیگر و همدلی می توان نیروی حداقلی را به توان حداکثری رساند و عدم اجماع و تکروی نتیجه جز ناکامی نیروهای کارآمد نخواهد داشت.

مدیر مسئول روزنامه ابتکار از رسانه ها و فعالان سیاسی و فکری استان خواست تا با کنار گذاشتن تعصبات قومی و قبیله ای و همچنین تعلقات سیاسی همه در کنار یکدیگر به همگرایی و هم افزایی یکدیگر کمک کنیم و از دامن زدن به شایعات و تفسیرها و تحلیل هایی که باعث چندقطبی شدن و ایجاد اختلافات می شود پرهیز کنند.

محمدعلی وکیلی در پایان گفت: ما اینقدر مسئله داریم که لازم نباشد به موضوعاتی که سالهاست مطرح بوده و هیچ اثری در توسعه استان نداشته، بپردازیم و بنابراین می توانیم “نشدن ها را به شدن” تبدیل کینم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=66064
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی پور گفت:

    درود به برادر وکیلی امیدوارم در اتحاد و یکپارچگی نخبگان استان موفق باشید

  2. مهرداد گفت:

    آقای وکیلی این توان آقای بزرگواری نمی دونی کجاست ؟ به غیر از ابروریزی چه توانی دارد ؟

  3. امید گفت:

    اقای وکیلی باید نقش بیشتری در ایجاد وفاق میان نیروهای استان با توجه به ظرفیت بالاییکه دارندایفا کنند تا از حدر رفت سر مایه های استان جلوگیری شود

  4. حق گو گفت:

    بازهم نظرات رو فیلتر کردین اونوقت میگین ما این کاررو نکردیم دم خروس پیداست بویر نیوز شما یک سایت سلیقه ای هستی تحمل نقد نوشته هاتونو ندارین خودم یه نظر کاملا منطقی گذاشتم رو این نوشته فیلترش کردین

    • بویر نیوز گفت:

      حق گو گرامی!
      اگر انتقادی به کسی دارید درباره عملکرد ایشان بنویسید. سایر مسائل را انتقاد نیست و تخریب شخصیت است.

  5. عزیزپور گفت:

    درود بر وکیلی عزیز، به حق اشاره فرمودید شاه بیت توسعه نیافتگی استان وعدم بالندگی مورد انتظار نخبگان ونیروهای توانمند استان همین دامن زدن به اختلافات پیش پا افتاده ومتاسفانه موهوم وغیر واقعی است که غالباً توسط نفاق انگیزانی که منافع شان تامین در تفرقه است بستر سازی می شود ، عزیزان به هوش باشید فرصت خدمت گذاری همیشه فراهم نیست ، بویژه حالا که دو تجربه گرانسنگ مدیریتی و انزوا را دارید ، حالا اگر فردی هم در گذشته دانسته یا ندانسته سخنی بر زبان رانده که طبع میل دیگری نبوده اولاً شرایط متفاوت شده ثانیاً اگر آن حرکت نامناسب بوده اکنون تکرار یا مقابله به مثل بدتر نیست و با این روش زمینه را برای سوء استفاده تفرقه انگیزانی -اگر نگوییم دشمنانی – که در کمین شما نشسته اند فراهم نمی کند ، عزیزان ، مردم منتظر پاسخ حمایت ها یشان هستند و بدانید چقدر زود دیر می شود! دکتر عزیز همانگونه که ازشما همین انتظار می رود در راستای وحدت و همدلی نیروهای توانمند و آزموده استان برابر اصول سفارش شده دینی توان تان را مضاعف فرمایید، خداوند پشت وپناه همه شما، بدرود

  6. ککا گفت:

    اگه می شه این عکس اقای وکیلی را عوض کنید هم تکراری شده هم بد گرفته شده یخورده نسبت به این عکس حساسیت درست کردیم

  7. علي گفت:

    درود بر جناب وكيلي متجدد…واقعا حرفايه شما روحيه بخشه ولي تلنكري بيش نيست كه ٢ساعت ديكه همون أش و همون كأسه به نظر من حس خساست أقوام استان تا إبد الدهر آدامه داره و اين مشكلي نيست كه با اين سأدكي ها حل بشه…افسوس س س س س س س س س 

  8. دلسوز استان گفت:

    باسلام آقای وکیلی این نماینده گان ما به خصوص آقای زارعی وبزرگواری این تلاششان کجا بود هنوز مردم بدبخت ما در100سال پیش زندگی می کنند به این آقایون به قول شما پرتلاش اعتماد می کنند وهمین که رای آوردن پشت سرشونو نگاه نمی کنند.آقای وکیلی اگه میشه بهشون بگید هنگام سخنرانی یه کم به مردم توجه داشته باشند

دیدگاه شما