شنبه 2 شهریور 1392 - 9:34

رئیس جدید دادگستری کهگیلویه منصوب شد

با حضور مدیرکل دادگستری استان و مسئولان شهرستان رئیس جدید دادگستری کهگیلویه منصوب شد.

خبرگزاری فارس: رئیس جدید دادگستری کهگیلویه منصوب شد

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس از کهگیلویه، صبح امروز طی مراسمی با حضور مدیر کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، مسئولان شهرستان و جمعی از مردم مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان در محل حسینیه سپاه دهدشت برگزار شد.

علی جمادی در این مراسم به کار‌آمدی دستگاه قضا و صدور آرای متقن از سوی قضات اشاره کرد و گفت: در اجرای اصل 53 قانون پیشگیری از وقوع جرم، مردم، مسئولان و به ویژه قضات نقش مؤثری دارند.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویر احمد تأکید کرد: رسیدگی با سرعت و قاطعیت باید در دستور کار دستگاه قضا در استان قرار گیرد.

رئیس شورای قضایی استان کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به اینکه قضات در صدور حکم مستقل هستند افزود: قضات باید در چارچوب قانون تصمیم‌گیری کنند و باید مجازات متناسب با جرم و شرایطی که صورت گرفته باشد.

جمادی خاطرنشان کرد: باید با برنامه‌ریزی و همکاری با دستگاه‌های مرتبط از وقوع فساد جلوگیری و همچنین برخورد با متجاوزان به حقوق مردم در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش فارس در پایان این مراسم از زحمات منوچهر محمدزاده سرپرست دادگستری تقدیر و حکم مهرداد کرمی به عنوان رئیس دادگستری به وی اعطا شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=64914
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. صارم گفت:

    سلام.درود بر جناب کرمی که از قضات پاک و شایسته این دیار هستند.برای ایشان ارزوی موفقیت دارم

    • عادل هادیخواه گفت:

      برای ایشان ارزوی موفقیت و خوش رفتاری وسعه صدر وعدم تصمیم گیری سریع بیشتر، با خلق اله دارم. میشود هم عادل بود وهم به ریش سفیدها احترام گذاشت.اگر میشد عملکرد قضات بهتر به رای مردم گذاشته میشد کارامدی این قوه هم بیشتر میشد

  2. علی گفت:

    عملکرد اقای کرمی در شهرستان بهمئی واقعا قابل تقدیر است محبوبیت مردمی ایشان مورداذعان همه مردم شهرستان است خدا ایشان راحفظ کند

دیدگاه شما