چاپ این برگه

رئیس جدید دادگستری کهگیلویه منصوب شد

با حضور مدیرکل دادگستری استان و مسئولان شهرستان رئیس جدید دادگستری کهگیلویه منصوب شد.

خبرگزاری فارس: رئیس جدید دادگستری کهگیلویه منصوب شد

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس از کهگیلویه، صبح امروز طی مراسمی با حضور مدیر کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، مسئولان شهرستان و جمعی از مردم مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان در محل حسینیه سپاه دهدشت برگزار شد.

علی جمادی در این مراسم به کار‌آمدی دستگاه قضا و صدور آرای متقن از سوی قضات اشاره کرد و گفت: در اجرای اصل 53 قانون پیشگیری از وقوع جرم، مردم، مسئولان و به ویژه قضات نقش مؤثری دارند.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویر احمد تأکید کرد: رسیدگی با سرعت و قاطعیت باید در دستور کار دستگاه قضا در استان قرار گیرد.

رئیس شورای قضایی استان کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به اینکه قضات در صدور حکم مستقل هستند افزود: قضات باید در چارچوب قانون تصمیم‌گیری کنند و باید مجازات متناسب با جرم و شرایطی که صورت گرفته باشد.

جمادی خاطرنشان کرد: باید با برنامه‌ریزی و همکاری با دستگاه‌های مرتبط از وقوع فساد جلوگیری و همچنین برخورد با متجاوزان به حقوق مردم در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش فارس در پایان این مراسم از زحمات منوچهر محمدزاده سرپرست دادگستری تقدیر و حکم مهرداد کرمی به عنوان رئیس دادگستری به وی اعطا شد.