شنبه 4 خرداد 1392 - 0:10

هدایت خواه:هاشمی 85 ساله به زور خودش را اداره می کند / حرف های مطهری سخیف است

نماینده سابق شهرستان های بویراحمد و دنا در واکنش به سخنان اخیر علی مطهری نماینده مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: بنده کلاً معتقدم حرف های آقای مطهری را خیلی نباید جدی گرفت، چون برخاسته از یک تفکر و تعقل نیست و حرف های که می زند و استدلال های که می آورد، آنقدر سخیف و بی پایه است که هر فرد عادی و عامی هم می داند بی مبنا است.

به گزارش بویرنیوز، ستارهدایت خواه در جمع خبرنگاران در ادامه با اشاره به برخی از اظهارات مطهری، گفت:  تعبیر زشتی که داشتند مسابقه دو بین آقای هاشمی رفسنجانی و آقای جلیلی که گویا ما در اینجا به دنبال دونده هستیم.

هدایت خواه افزود: منظور و مقصود از جوانی و توانایی؛ توان روحی، توان جسمی، نشاط روحی و جسمی است نه صرفاً دونده  و  معلوم است، یک پیرمرد ۸۵ ساله که به زحمت خودش را اداره می کند، حتماً توان و انرژی فرد ۴۸ ساله را ندارد.  این را هر فردی که ذره ای تعقل دارد می فهمد.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه سخنان آقای مطهری بیشتر برای طنز خوب است، اضافه کرد: متاسفانه آقای مطهری هم از روی ساده لوحی و ذره ای هم غرور فکر می کنند، عقل کل هستند، همه را به خنده وا می دارد.

عضو جبهه پایداری در پاسخ به سئوالی که برخی از منتسبان به بیت امام خمینی (ره) اخیراً نامه های نوشته اند نظر شما چیست، اظهارکرد: اینها از همان حرکات فتنه گون است و قبلاً گفته ام بخشی از فتنه ها قبل از انتخابات است و منظور از فتنه صرفاً آشوب خیابانی نیست.

ستارهدایت خواه به ابعاد فتنه اشاره کرد و افزود: فتنه یعنی آنچنان فضای جامعه را غبار آلود کنند که حق و باطل برای مردم  مشتبح شود و مردم را دچار تردید کنیم.

وی ادامه داد: اینگونه حرکت ها که صورت می گیرد، از طرف هر کس باشد، به عنوان یک حرکت فتنه گون است و باعث غبار آلود شدن فضا، ایجاد تردید، یاس، ناامیدی و دلسردی در انتخابات و سبب تحقق اهداف دشمن می شود.

نماینده دور هفتم و هشتم مردم بویراحمد و دنا در مجلس افزود: فتنه را حرکتی می دانیم که مردم را در تحقق اهداف بلند انقلاب سست کند و در مسیری که دشمن مییخواهد هدایت می کند و این اقدام توسط هرکسی و با هرعنوانی صورت می گیرد، متاسفانه یاس و تردید را ایجاب می کند، البته امیدواریم مردم مثل همیشه با بصیرت و بی اعتنایی به این حرکات فتنه گون مسیر را درست طی خواهند کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=45655
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! گفت:

    آیت الله هاشمی 78 سال دارند نه 85 سال.

    در ضمن حضرت آیت الله خمینی وقتی وارد ایران شدند چند سال داشتند؟؟؟؟؟؟ آقای جنتی چند ساله اند؟؟؟؟؟؟؟؟ هدایتخواه ساکت.

  2. ناشناس گفت:

    جناب آقای هدایت خواه: هاشمی 79 سال سن دارد نه 85 سال. به هر دست آویزی چنگ می زنید که هاشمی را تخریب کنید. و شک نکنید اگر در کشور برای آقای هاشمی اقبال عمومی شکل نمی گرفت ایشان به هیچ وجه رد صلاحیت نمی شدند.ضمنا من اهل یاسوجم ولی همیشه از داشتن نمایندگانی چون شماکه به جای وکیل  مردم بودن،وکیل دولت و مناصبِ قدرت بودند ننگم می آید.شما همان کسی بودید که برای پیروزی احمدی نژادی که مملکت را به این نقطه رسانده روزه گرفتید.به هر حال این 8 سالِ آینده رو هم می بینیم.” ایبیزیش و ایبینیش”

  3. آریو برزن گفت:

    خجالت هم خوب چیزیه . بهتره به جای انتقاد به دکتر مطهری فرزند متفکر بزرک بره به مدرک دکتراش برسه و مدرک دکتراشو بگیره که جند سال با عنوان دکتر تبلیغات میکرد

  4. سیلی 12 اسفند گفت:

    دکتر روتو برم. بابا تودیگه چه عددی هستی نخود هر اش.تو سرپیازی یا ته پیاز.باورکن هیچ عددی دربین مانیستی نه خودت ونه حرفات ذره ای ارزش برای مردم ندارد .توبا45سال سن نمیتونی خو دتو نگه داری .حق نداری درمورد یاردیرین امام هاشمی کبیر حرف بزنی اصلاتو این تریبونا چه جوری گیرت میادوقتی کاره ای نیستی کاش هاشمی راقربانی نمیکردندتاخاطره12 اسفندرابرایت زنده میکردند

  5. ناشناس گفت:

    اونوقت میگن این بنده ی خدا دکتر نیست ، ببینید چقدر میتونه صحبت کنه آفران آفران تازه اگه وقت بهش بدن و گوش مفت باشه تا 24 ساعت میتونه یه ریز حرف بزنه آفران آفران میگن تو 8 سال نمایندگیش تو مجلس هم زیاد حرف زد آفران آفران ما وضعیت خیلی خوب الان رو مدیون سخنرانی های ایشون هستیم ، فقط کافیه یه میکروفون یه جایی ببینه تا به خودت بیای پشت میکروفونه و دو سه ساعتی داستان تعریف کرده بازم آفران آفران

    • باقرپور گفت:

      همه بیاد دارند که طرح های کی در مجلس خنده دار بود ، این جناب س-ه طبل توخالی است وداره خوش را با بزرگانی هچون مطهری مقایسه میکنه که واقعاً این دیگه خنده دار است!!

    • جمال گفت:

      دوستان عزیز سیلی ،آریو برزن ، ناشناس و دیگران ، سلام گوش اگر گوش تو و کلام اگر کلام من است خدا به دادمان برسد بهتر است کمی منصفانه تر قضاوت کنیم کمی هم به فکر آخرتمان باشیم اگر هم بگویید آخرت کجا بود کی رفته کی دیده حداقل دفع خطر احتمالی که عقلا واجب است من باب دفع خطر احتمالی هم که شده کمی مثبت تر بیندیشیم و با احتیاط تر سخن بگوییم

  6. ناشناس گفت:

    تورابه خدا ديگه ازاين خورده فرمايشات نكن همين 8سال كه مجلس بودي حسابي فيض برديم

  7. جواد گفت:

    برعکس اسمش به نظر اصلاً دنبال هدایت شدن نیست باید اسمش را هدایت نشده یا هدایت نخواه بگذارند
    ……………………

    • جواد گفت:

      از سایت بویر نیوز نیز انتقاد دارم چرا بقیه نظریه را سانسور کردید در حالیکه هیچ توهین یا لفظ غیر اخلاقی یا تهمتی در آن نوشته نشده بود.
      آیا اینکه افرادی همچون آقای هدایت خواه نان را به نرخ روز میخورند و درجهت باد حرکت میکنند دروغ است؟ و یا شاید سابقه50سال مبارزه و انقلابی بودن آیت اله هاشمی غیر واقعی است؟

      • بویر نیوز گفت:

        مخاطب عزیز؛ برخی از نظرات انتقادی نیستند بلکه تخریب دیگران هستند و مرامنامه نظرات رو رعایت نکردن لذا از انتشار آنها معذوریم

        • ایرانی گفت:

          دوست گرامی بزار یه داستانی رو برات تعریف کنم یه روزی یه پسر بچه ای زیاد خرما میخورد به خاطر همین مادرش نگران بود و تصمیم گرفت اون را پیش پیامبر گرامی حضرت محمد(ص) ببره چون حرف حضرت انقدر قابل احترام بود که حتی بچه ها هم با اون دوران بازیگوشیشون برای حرف پیامبر احترام قاعل بودند و اون خانم کیلومترها رفت تا به دیدار پیامبر برسه و بعد که داستان را برای پیامبر تعریف کرد پیامبر گفت شماها بروید و برای حل این موضوع فردا تشریف بیاورید.
          فردا باز اون خانم به همراه فرزندش به دیدار پیامبر رفتند و پیامبر تنها جمله ای که به پسر بچه گفت این بود که عزیزم هر چیزی زیادش خوب نیست و شما سعی کنید کمتر خرما بخورید و پسر بچه جواب داد چشم یا رسول الله و مادر بچه با تعجب گفت یا رسول الله شما فقط برای این یک کلام دیروز تا حالا من را کیلومترها بردید و اوردید و پیامبر در جواب به اون خانم گفت اخه من خودم دیروز خرما خورده بودم و شایسته نبود کسی رو از خوردن خرما منع کنم………………………………………………
          پس دوست گرامی شماها به خاتمی به رفسنجانی به موسوی به کروبی توهین میکنید ولی به خودتون که رسید اسمشو میزارید تخریب بابا این حرفها دیگه قدیمی شد مردم دیگه روشن شدند …………………………

  8. چیتاب گفت:

    دکی جون مگه درس نگرفتی باز پیدات شد یه حرفی زدی

  9. حق گو گفت:

    جناب اقای هدایت خواه (از فامیلیتان معلوم است که همیشه در اشتباهید ) معلوم است که در حد ابتدایی هم ریاضی بلد نیستید این محاسبه رابه یک دانش اموز دبستانی که از خانواده خودتان نباشد بدهید تا سن هاشمی را برایتان حساب کند وتو با ان سابقه ات پا را از گلیمت فراتر گذاشتی و خانواده بنیانگذار انقلاب را به فتنه محکوم می کنی .ودر مورد مطهری که تو با استعفایش مخالف بودی ومی گفتی مردم اورا رد صلاحیت می کنند پس از انتخابات سال 90 در راهرو مجلس به تو چه گفت .مردم چه کسی را با ان همه تقلب رد کردند .دیگر بس است سر به بنداز.

  10. ناشناس گفت:

    hاقای دکتر بیشتر از این چهره خودت رو خرابتر نکن دیدم احمدی نژاد جوونت چکار کرد . بهتر دیگه بیای بین مردم باما باش

  11. من گفت:

    جناب هدایت خواه فکر نکنم در حدی باشی که بتونی در مورد این افراد بزرگ حرف بزنی یا اظهار نظر کنی بچسبی به زندگیت بهتره دوستانه بهت میگم

  12. ایمان گفت:

    سلام نماینده سابق!
    ببخشید الان هاشمی به زور خودش رو اداره میکنه شما که میتونی خودتون رو اداره کنید چه گلی به سر مردم این استان زدید؟ غیر از محروم تر کردم این مردم فقیر! دیگه چی داشتید واسه ما؟؟؟؟
    البته ایشون هم میخواد بگه ما رو هست!!! این اقا با نماینده محترم شهرستان”های” ….. فقط بلدند حرف ….بزنن تا یکم مردم احساس کنن هستن! ولی در عمل…!

  13. قربونعلی گفت:

    افسوس می خورم که یه زمانی بهت رآی دادم.

  14. sam گفت:

    متاسفانه عملکردنمایندگانی مثل شما ودولت اصولگرایتان مملکت را به این روزانداخته تمام بنگاههای اقتصادی ورشکسته شده ، جوانان بیکارشده ، قتل ، سرقت ، تجاوز به عنف و… همه نتیجه عملکردشماویارانتان بوده درمجلس اگرمردهست وازحق وحقوق مرددفاع مینکه علی مطهری است که خداپدرشان رابیامرزه . آقای هدایت خواه بس کن دیگه 8 سال نماینده بودی چه گلی بسرمردم زدی که حالا باپرروئی اظهرنظرمیکنی بسه دیگه حرف نزنی خیلی برات بهتره

  15. دکتر جون گفت:

    اقای دکتر ررررررررر. واقعا اگه فکر می کنید ایشون نمی تونند مملکت رو اداره کنند وترسی از ایشون ندارید و بقول شما اصلاحطلبان و امثال هاشمی جایی در میان مردم ندارند پس چرا انتخاب رو به خود مردم نمی دهید ؟؟؟؟؟ خودتان هم به این نتیجه رسیده اید شما و همفکرانتان جایگاهی در میان مردم ندارید … در صورت حضور ایشان با رای حداکثری انتخاب می شدند . بقول غضنفر خودمان که می گفت اگه نخوام بندمو بهت بدم کنجد هم بهش اویزان می کنم ، ….

  16. k گفت:

    برادر چرا صلاح مملکت را نمی اندیشید امکان نداره دیگه به جناح شما رای بدم

  17. انسان کور گفت:

    تعجی نیست آقای هدایت خواه! حرف زدن نیازی به کنتور انداختن ندارد شما که تا چند هفته پیش از وضع اقتصاد و دولت حمایت میکردی!!!حالا سخنان مطهری را درست متوجه نشی آخه کسی که چشمهایش را بسته و دهنش را باز میکند بهتر از این تفسیری ندارد.نباید سن 78 ساله و کلمه توان جسمی را درست بفهمد.راستش حرف حق خریدار چندانی ندارد چرا که تملق گویی بسیار جا باز کرده!
    راستی هنوز مشخص نکردیدکه امام زمان(ع)چه کسی را تایید کرده !!!هرچند که اصلح ترینشان فعلا رد صلاحیت شده (لنکرانی)تورا به خدا دروغ ریا عوام فریبی دیگه بسه ….. را نابود کردید و به خرافه و خیال وتوهم کشیدید.هرچند که خیلی از مردم آگاهیشون بالا رفته و کمتر فریب میخورند.

  18. عابد گفت:

    بدبختای بی بصیرت درباره ی هدایتخواه اینگونه نظر ندهید .شک نکنید سرپل صراط باید پاسخگو باشید.مطمئن باشید دریا ………..

    • فضول محله گفت:

      عابد جان سلام. عابد عزیز درست میفرمایید ما بی بصیرتیم. خوشحالیم  بی بصیرتیمان. بصیرتی که اصول گرایان ازش دم زدند مملکت را به ورطه نابودی کشاند. ما بدبختیم شما درست می گویید چون امثال آقای هدایت خواه با همین بدبختی ها رای آوردند. با همین بدبختی ما احمدی نژاد رئیس جمهور شد. اگه رفتی بهشت سلام ما را به آن عاشورایی که صدای “هیهات من الذله” اش اعتراض جاودانه تاریخ شد، برسانید و بگویید  آزادگی مان  را ازبین بردند  و انسان متفکر قران را تبدیل به انسان “قلعه حیوانات” و “1984” جورج اورول کرده اند.  به علی (ع) هم ارادت ما را برسان و بگو 25 سال خانه نشینی ات را تازه می فهمیم. راستی یادت نرود سلامی هم به خمینی کبیر، آن مرد خدا برسان بگو که کاش بودی و می دیدی که یار دیرینت را چگونه آماج تهمت ها و حملات قرار داده اند. راستی اگه رفتی بهشت دست ما جهنمی ها  را بگیر  و واسطه شفاعت ما باش. التماس دعا . آریوبرزن گناهکار

    • ناشناس گفت:

      وکفی بالله حسیبا … جناب عابد وهمفرانشون ، همینکه به جای ما هم فکر می کنید وهم حرف می زنید کافیه لطفا دیگه برای خدا تعیین تکلیف نکنید ، دیگه خدای ما رو هم ازمون نگیرید که خدا روشکر لایمکن الفرار من حکومت الله …. هم برای من وهم برای شما وهم برای استاد .

  19. اینده نگر گفت:

    اولا سلام دوما نمیدونم شما چرا اینقد به خودتون زور میزنید بابا هاشمی صلاحیت نداشت تموم شد رفت.خجالت نمیکشید درمورد استاد برجسته هدایتخواه این طور حرف میزنید بابا ایشون یه فرشته است یه چیزی میگم ولی بی کسی نگید قراره تو این دور به استاد پست وزارت بدن دور بعد رییس جمهورش کنن ایشالا

  20. ارزو گفت:

    خجالت بکشید یک ساعت با استاد همنشین شید ببینید چه شخصیت والایی داره

    • ناشناس گفت:

      8 سال همنشینش بودیم از سرمون هم زیاده ،شخصیتش رو هم دیدیم شما تنهایی برید با شخصیت والاش صفا کنید ، ما را به خیر تو و استاد امید نیست شر مرسانید .

  21. دد گفت:

    یکم هم منصف باش همه حرفای علیه دکترو چاپ میکنی عد نظری که موافقش باشه را رد میکنی تو هم درقیامت بدهکاری

  22. سیدشاه قاسم گفت:

    بروبابادیگه بسته

  23. ناشناس گفت:

    شما و اقایان احمدی نژاد با کارهای افراطی خود اصول گرا را مورد تنفر و انزجار مردم قرار دادید. شما بهتر است برورید مسجد “ضرار” تان را بسازید
    انحراف احمدی نژاد جنابعالی با باند مشایی یار بهاری از تمام انحرافات اول انقلاب تا به حال سرتر بوده است.

  24. دانشگاهی گفت:

    آقای هدایتخواه, اکثر مردم فهیم بویراحمد هم خودت را می شناسند و هم خانواده ات را!!! سالهاست داری نان عنوان نداشته ات(دکتر) را میخوری!!! اگر می خواهی میزان خرد سیاسی خودتو با بزرگانی چون دکتر مطهری مقایسه کنی سخت در اشتباهی.کافیه یک سایت نظر سنجی باز کنید و نتیجه را مشاهده کنید. /////////

  25. ناشناس گفت:

    حاج باقر موسوی نماینده بود و نترس
    این هدایتخواه هم نمایندست و …….

  26. دانشگاهی گفت:

    سایت محترم بویرنیوز. چرا بقیه پیامک بنده را حذف کردید؟! اگر شهامت ندارید چرا نظر بینندگان را می پرسید؟!!! چنانچه کامل منتشر نکنید مجبور به افشای این اقدام شما در رسانه های دیگر استان خواهم شد.

    .

  27. ناشناس گفت:

    با سلام و احترام خدمت دوستانی که نظر دادند،مشخص و مبرهن است که دوستانی که درباره استاد هدایتخواه نظر دادند پیازفروشند(ادبیات کوچه بازاری دارند)،این عزیزان سعی کنند منطقی و به دور از احساسات بچه گانه صحبت کنند،وقدر نیروهای با ارزش استانشان را یدانند.و با مطالعه فلسفه و مبنای انقلاب و گفتمان امام و رهبری خیانتکاران به این نظام و انقلاب رابشناسید.

    • ناشناس گفت:

      آری ما پیازفروشیم و به زور بازو و با استفاده از فکرمان نان می خوریم، تکه نانی داریم خورده هوشی سر سوزن ذوقی ،خلاصه شما به بزرگواری خودتان ببخشید اگر ما ادبیات کوچه بازاری هم داریم …راستی دوست عزیز تو چه میفروشی و چگونه نان می خوری ؟!

    • واقع بین گفت:

      یعنی الان تو ادبیاتت عالیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      هیشکی از این کلمات استفاده نکرد ولی تو اومدی گفتی پیاز فروش!
      برو درستو بخون تا نمره ادبیاتت بالای 10 بشه. بروووووووووووووو

  28. پاسخ به ناشناس گفت:

    آقای ناشناس.آفتاب آمد دلیل آفتاب.از سخنان شما (پیازفروشند…) پیداست که چقدر ادبیات تان به ادبیات کوچه و بازاری نزدیکه! البته این ویژگی اکثر طرفداران بسیار محدود آقای هدایت خواه است.

  29. حق شناس گفت:

    در پاسخ به آقای هدایت خواه فقط باید به این بیت از حافظ بسنده کرد که
    ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود می بری و زحمت ما می داری

  30. حمید گفت:

    آقا جان پیازفروش شما و وابستگانتونن اینجا حق توهین نداری ….پشیمون شده بودم از اینکه جرا به زارع رای دادم ولی حالا میگم خدا رو شکر که بین بد و بدتر بد رو انتخاب کردم اگه مبنا سن باشه آقای جنتی از همه پیرتره رییس جمهور فکرش مهمه نه قدرت جسمانیش فکره که کشور رو می چرخونه یه ریش سفید خیلی بهتر از یه جوون طالب قدرته اگه بخوام مردترین نماینده مجلس رو اسم ببرم مطهریه خدا شاهده اگه ثبت نام می کرد رای می آورد افسوس افسوس افسوس

    • ناشناس گفت:

      آخه اگر ثبت نام می کرد بازم ردش می کردند چون احتمال می دادند قبول بشه و کاسه کوزشونو جمع کنه

  31. جلیل گفت:

    من میخواستم به اقای جلیلی رای بدم ولی بخاطر اقای هدایتخواه دیگر به ایشون رای نمیدم

  32. ,واقعیت گفت:

    سلام ودرود بر دکتر هدایتخواه

  33. ناشناس گفت:

    آری،ما پیاز می فروشیم اما داغ بردگی بر پیشانیمان حک نمی کنیم.

  34. شهريار گفت:

    عجب اعتماد به نفسي داره آقاي هدايت خواه. انگار يادش رفته كه در مورد آقاي مطهري گفته بود بذاريد بماند تا مردم حذفش كنند.آقای هدایت خواه حالا متوجه شدی چه کسی توسط مردم حذف شد . شما که ادعا داشتید آقای مطهری باید بماند و توسط مردم حذف شود .كمي متعادل تر باش. بوير نيوز شما هم انگار قدم به قدم با آقاي هدايت خواه هستي كه هر چي گفتند منعكس كني.

  35. شایان57 گفت:

    جناب دکتر تو چه کاره ای که نظر میدی تو بویراحمد را تو 8سال کجا رساندی با اون انتخاب های عالی مدیران ادارات ببین توی بویراحمد ودنا چه کار شایسته ای انجام دادی لطفا اظهار نظر نکن و ارای جلیلی رو خراب نکن چون مردم خیلی از شما دل خوشی ندارن امثال مطهری ها که برای انقلاب خون ریختن باید بر مسند ریاست جمهوری باشن نه دیگران و اظهار نظر مطهری خیلی هم عالی بود

  36. بویراحمد گفت:

    واقعا برات متاسفم آقای هدایتخواه. این توئی که خودت رو عقل کل میدونی. بیش از این به نام اسلام به مردم خیانت نکنید

  37. مهرزاد گفت:

    من دانشجوی اهل مشهدم. چند جلسه
    پای صحبت های آقای هدایت خواه بودم. واقعاً تأسف خوردم که آقای هدایت خواه با این اندیشه و مرام و توان و سواد در این استان عمر به بطالت میده. خداوکیلی با این طرز فکر و قضاوت های شما باید بگویم حق شماست که این همه در فقر و محرومیت باشید. بیچاره ها… واقعا باید همچون زارعی را داشته باشید.

    • رضا گفت:

      قربان شما زارعی را از کجا می شناسی اگر اهل مشهدی؟
      زارعی مورد انتخاب و تایید ماست و شما نمی دانی ایشان چه انسان متین، متفکر و آزاده و محترمی است.
      به شما پیشنهاد میکنم هدایت خواه را ببرید برای خودتان و شرش را از سر ما کم کنیم. خصوصا که شما همسایه طالبان و افغانستان هستید

    • مش ایمور گفت:

      درس صحبت کن.فقیرتویی که فرهنگ حرف زدن نداری.حق نداری درموردشهرومردم مااینجوری حرف بزنی……

    • مشهد گفت:

      مشهدی جان شما فقط یه لطفی کن از طرف ما نائب زیاره باش و در مسائل استانی ما دخالت نکن

    • آرشام گفت:

      تو دیگه چی می گی بد مشهدی؟

  38. گویا گفت:

    اقای هدایت خواه تاریخ انقضای شعار های حماسی شما گذشته!شما حرف از اعتقادی می زنید که خود هیچ اعتقاد و ایمانی به آن ندارید!دم از خدا و پیغمبر می زنید و ترس از خدا را به همه یاداوری میکنید. اما خود را انسان های معصوم و عاری از گناه می دانید.پس بترسید از خدا و اه و نفرین انسان های زحمت کشی که چوب ندانم کاری شما و هم کیشان شما رو می خورند‍!بهتر است سکوت پیشه کنید و نمک به زخم مردم نریزید!امید به اینکه مورد بخشش خدا قرار گیرید

  39. اهل استان گفت:

    چرااستان ما اینقدرعقب مانده است؟!! چون 8 سال این آقا رابه عنوان نماینده به مجلس فرستاد.ای مردم امام حسین فرمودند اگر دین دارید آزاده باشید.به هدیه الهی که خداوند دردرونتان به ودیعه گذاشت فکرکنید.این مغز را خام وبکر به مورچگان قبر تحویل ندهید.وای برما که این آدمها را به مجلس می فرستم وسرنوشتمان را به دست اینان می دهیم.حزب باد . باد به هر طرف وزید به همان طرف. از ماست که بر ماست

  40. مرضیه گفت:

    من نمیدونم مطهری چ جورآدمیه.یاهدایت خواه وبقیش چ جورآدمین.ازاین واون یه چیزایی شنیدم ولی دوس ندارم الکی قضاوت کنم.اماهدایتخواه بایدحواسشوجمع کنه ودرست حرف بزنه.
    به توچه که فلانی چندسالشه؟حق نداری به کهولت سن کسی توهین کنی.میگن آنچه جوان درآینه بیندپیردرخشت خام بیند.بعدشم تامردسخن نگفته باشد.عیب وهنرش نهفته باشد!

  41. ali گفت:

    دکتر تقلبی………تو 8 سال نماینده شهرستان بویراحمد و دنا بودی…نتونستی یه سرویس بهداشتی واسه شهر بسازی…من یادم ایشون تو اولین دورش تو سخنرانیش همش میگفتن این شهر سرویس بهداشتی نداره…در طی 8 سال نتونست یه توالت عمومی بسازی…فک کنم نزنی بهتره …..چون جای بسی تاسف واسه این شهر ک تو نمایندش بودی

  42. علی گفت:

    خداییش دیروز یکی از دوستا ن ددانشگاهیم که فارس زبان هم بود موقعی که عکسش را دید گفت این کیه شبیه ……..خدایی از خجالت اب شدم البته راست هم میگفت

  43. آدم دو رو گفت:

    هدایت خواه زمانی که رفسنجانی رئیس جمهور بود (سال 72) دانش آموز بودو هنوز در سیاست وارد نشده بود وگر نه آن زمان هم با رفسنجانی می پلکید و برای قبولی وی روزه می گرفت

  44. محمد گفت:

    تو را به خدا قسمتان میدم الان من به دوستانم که شمالی هستن بگم این اقا چه کاره استان ما بوده اگر بگم نمیخندن

  45. مدیر گفت:

    جناب اقای هدایتخواه حضرتعالی ودوستانتان هشت سال امور مملکت را در دست داشتین ازتون میخام بیاین وبگین که چکار کردین.ایا شما مگسهایی اطراف شیرینی نبودن ین.ایا حضرتعالی نبودی که طرح لباس رو تو مجلس تدوین کردی وحالا کلاه فرانسوی سر میزاری ومریدانتم به تبعیت از خودت همین کار رو میکنن.ایا حضرتعالی نبودی که این همه ادم بیسواد وامی رو به دستگاههای استان تزریق کردی.ایا حضرتعالی نبودی که به همراه مریدانت به کتک کاری دانشجویان میپرداختی.ایا شما نبودی که به علی مطهری گفتی مردم شما رو حذف خواهند کرد وخود به این بلا گرفتار شدی.باور کن تو ولی مطهری یه جورین چون اونم کم تهمت وافترا به اقای هاشمی نزدن البته فراموش نشه که اون پسر مردی مثل مرتضی مطهری است وخون اون تو رگهاشه.خداییش به چی اعتقاد دارین به کدامین دین ومذهب.خداییش تو چی برا خدا کردی که دیگران نکردن که طرفدارانتون اومانیسم رو برای شما تبلیغ میکنن.یادمون نره که خدا از حقش میگذره ولی از حق مردم هرگز.ی

  46. محمود گفت:

    ميگن اين بابا (فدائي سابق محمود خان) دكتر نيس!!!راس ميگن؟؟؟؟؟؟؟؟

  47. احسان گفت:

    خدائي به عكس هدايت جان نگاه كنيد!! البته خوب نگاه كنيد و با دقت. فك كنم تو يه فيلمي ديدمش!!!

  48. قادر گفت:

    خدائي دافعه هم حدي داره!!!!!

  49. لر گفت:

    درپاسخ احسان فکرکنم مجموعه کلاه پهلوی بود

  50. گرفتار گفت:

    اول به کسی فکر کنیم که حاضر وناظراعمال است وبه همین راحتی به خاطر اعمال دیگران که خود باید جوابگوباشندخود را گرفتار نکنیم،وکمی هم تفکر کنیم وبا تدبیر سخن گوییم ،دنیا وآخرت خود را به ارزانی بااین قضاوتها از دست ندهیم قلم همه را می نویسد ولی جواب دادن …

  51. سکوت گفت:

    جناب هدایت خواه بهتره تا پست نداری اظهار نظر نکنی اینطوری سنگین تره به خدا

  52. فدایی رهبرم گفت:

    دوستانی که به استاد هدایت خواه توهین میکنید و الفاظ پیاز فروش بهش بسط میدید مگه شهید رجایی سر کوچه ها سبزی نمیفروخت مگه امامان ما چطور زندگی میکردند.برید مطالعه کنید احساسات را بر عقلتان غالب نکنید امام خمینی(رض) فرمودند دولت من باید اسلامی باشد هیچگاه نفرمودند دولت من باید اقتصادی باشد ابتداعا غبطه باید خورد که کسی چون هدایتخواه چنین هم شهریانی که عقلشون تو چششون است را دارد. استاد هدایتخواه کلاهی را بر سر دارد که شهید چمران بر سر داشت شهید عرصه سازندگی ،احمدی نژاد که فقط با رای دکتر نرفت پاستور شماها هم رای دادید اون موقع دکتر از رای شما دفاع کرد حدس نمیزد اقای مشایی اصلاح طلب پشت پرده هست هرچند در دولت احمی نژاد به اندازه تمام سالهای دوول قبل از او کار عمرانی شد.لطفا با منطق نظر نه با احساس.

    • واقع بین گچساران گفت:

      گفتن الفاظ پیاز فروش توهینه؟؟؟؟
      رجایی هم سبزی فروش بود؟؟
      خوب پس برو بالا دوباره این نظرو بخون تا ببینی این حرف پیاز فروشو طرفدارای هدایتخواه به بقیه گفتن – بعد ببینم تو که آدم با بصیرتی(!) هستی ببینم چی میگی به طرفدارای ه.
      در مورد کلاهم بگم از نظر ما که عیبی توش نیست. عیبش زمانیه که این کلاهه سر ما باشه و گرنه الان که مقدسه.

  53. دوست گفت:

    عزیز دلم فدایی رهبر جایگاه استان ما کجاست اصلا خدایی کسی اسمش را میدونه خوب هشت سال کم بود برای هدایت خواه اصلا چند تا پروژه افتتاح شد حالا دوباره برادر گلمان هدایت خواه میگه خواب دیدم جلیلی ادم خوبیه اخه گلم تو که سیاست بچه بسیجی دانشگاه امام صادق نمیدونی سیاست مرگ بر امریکا حالا خدایی کدوم استان ضرر بیشتر میکنه قضاوت با خودت

دیدگاه شما