چاپ این برگه

هدایت خواه:هاشمی 85 ساله به زور خودش را اداره می کند / حرف های مطهری سخیف است

نماینده سابق شهرستان های بویراحمد و دنا در واکنش به سخنان اخیر علی مطهری نماینده مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: بنده کلاً معتقدم حرف های آقای مطهری را خیلی نباید جدی گرفت، چون برخاسته از یک تفکر و تعقل نیست و حرف های که می زند و استدلال های که می آورد، آنقدر سخیف و بی پایه است که هر فرد عادی و عامی هم می داند بی مبنا است.

به گزارش بویرنیوز، ستارهدایت خواه در جمع خبرنگاران در ادامه با اشاره به برخی از اظهارات مطهری، گفت:  تعبیر زشتی که داشتند مسابقه دو بین آقای هاشمی رفسنجانی و آقای جلیلی که گویا ما در اینجا به دنبال دونده هستیم.

هدایت خواه افزود: منظور و مقصود از جوانی و توانایی؛ توان روحی، توان جسمی، نشاط روحی و جسمی است نه صرفاً دونده  و  معلوم است، یک پیرمرد ۸۵ ساله که به زحمت خودش را اداره می کند، حتماً توان و انرژی فرد ۴۸ ساله را ندارد.  این را هر فردی که ذره ای تعقل دارد می فهمد.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه سخنان آقای مطهری بیشتر برای طنز خوب است، اضافه کرد: متاسفانه آقای مطهری هم از روی ساده لوحی و ذره ای هم غرور فکر می کنند، عقل کل هستند، همه را به خنده وا می دارد.

عضو جبهه پایداری در پاسخ به سئوالی که برخی از منتسبان به بیت امام خمینی (ره) اخیراً نامه های نوشته اند نظر شما چیست، اظهارکرد: اینها از همان حرکات فتنه گون است و قبلاً گفته ام بخشی از فتنه ها قبل از انتخابات است و منظور از فتنه صرفاً آشوب خیابانی نیست.

ستارهدایت خواه به ابعاد فتنه اشاره کرد و افزود: فتنه یعنی آنچنان فضای جامعه را غبار آلود کنند که حق و باطل برای مردم  مشتبح شود و مردم را دچار تردید کنیم.

وی ادامه داد: اینگونه حرکت ها که صورت می گیرد، از طرف هر کس باشد، به عنوان یک حرکت فتنه گون است و باعث غبار آلود شدن فضا، ایجاد تردید، یاس، ناامیدی و دلسردی در انتخابات و سبب تحقق اهداف دشمن می شود.

نماینده دور هفتم و هشتم مردم بویراحمد و دنا در مجلس افزود: فتنه را حرکتی می دانیم که مردم را در تحقق اهداف بلند انقلاب سست کند و در مسیری که دشمن مییخواهد هدایت می کند و این اقدام توسط هرکسی و با هرعنوانی صورت می گیرد، متاسفانه یاس و تردید را ایجاب می کند، البته امیدواریم مردم مثل همیشه با بصیرت و بی اعتنایی به این حرکات فتنه گون مسیر را درست طی خواهند کرد.