پنجشنبه 4 خرداد 1402 - 22:52

واکنش فرماندار دنا به یک برنامه تفریحی با حضور تاجگردون در کوه‌گل/ از برپایی هر گردهمایی خودداری کنید

بویرنیوز– فرماندار دنا گفت: گروه‌های ورزشی و غیر ورزشی تحت هر عنوانی از برگزاری هر گونه گردهمایی، راهپیمایی در کوهگل خودداری کنند.

کورش درخشان زاده فرماندار دنا ضمن تبریک دهه کرامت و سالروز آزادسازی خرمشهر و میلاد حضرت معصومه(ص) و امام رضا گفت: در این ایام برنامه های فرهنگی مختلفی از جمله استقبال از کاروان زیر سایه خورشید و خادمان امام رضا که حاملان پرچم مبارک هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت هستند برگزار می‌شود.

وی گفت: همچنین به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر غبار روبی گلزار شهدا، رژه خودرویی، اجتماع پرشور بسیجیان و مردم و ادارات در مسجد جامع امام علی(ع) و اجرای برنامه های متعدد فرهنگی در روستاهای تمنک، پاتاوه، امیرآباد، کریک و دیگر روستاها را داشته‌ایم که در روزهای آینده نیز برنامه های متعددی در هر دو بخش مرکزی و پاتاوه خواهیم داشت.

فرماندار دنا یادآور شد: با توجه به استقبال گسترده گردشگران و مسافران به صورت خانوادگی در روزهای تعطیل و پایان هفته در منطقه کوه گل به جهت رعایت حال مردم و آسایش و آرامش خانواده‌ها و گردشگران و با توجه به ترافیک و تردد سنگین خودروها در این منطقه توصیه می‌شود ادارات، نهادها و سازمان‌های مردم نهاد، گروه‌های ورزشی و غیر ورزشی تحت هر عنوانی از برگزاری هر گونه گردهمایی، راهپیمایی خودداری کنند.

پیش از این برنامه گردهمایی خانوادگی با حضور غلامرضا تاجگردون برای روز جمعه و در کوه گل دنا به صورت گسترده ای اطلاع رسانی شده بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=354750
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. زنبور. گفت:

    جناب فرماندار! گوه گل منطقه گردشگری عمومی است و همه اقشار حق دارند از طبیعت خدا استفاده کنند وتازه باید تشویق کنید طبیعت دوستان و گردشگران را،چه این گردشگران بومی استان باشند یا از سایر استانها،آقای تاجگردون یکی از شخصیتهای استان واز افتخارات ملی است نکند خدای نکرده با این حرفهایتان بخواهید برای افراد کم ظرفیت و حسود استان خودی نشان بدید

  2. مسئول گفت:

    اقای درخشان گوره نشده مویز شدین

  3. سعيد گفت:

    فرماندار دنا .

  4. رضا گفت:

    فرماندار دنا 😂😂😂

  5. ناشناس گفت:

    فرماندار عزیز
    من کاری ندارم به سیاست و طرفدار تاجگردون هم نیستم! ولی تاجگردون اندازه سن شما مسئولیت داشته و بزرگتر هست.

  6. دنا نشین گفت:

    با تمام احترامی که برای آقای فرماندار دنا قائل هستم.
    ولی از طرز تفکر ایشان نسبت به حضور دکتر تاجگردون به منطقه ییلاقی کوه‌گل بسیار ناراحت شدم. مگر تاجگردون میخوههد منطقه کوه‌گل را تصرف کند،مگر میخواهد جنگ مسلحانه کند، باید قدردان ایشان نیز باشیم چرا که با حضور حماسی خود، نشاط و سرزندگی را با ایشان همراه میشود. اگر آقای روشنفکر یا دکتر بهرامی هم همچنین اقدامی کنند مطمئنا‌ً مورد اقبال عمومی عده‌ای از دوستدارنشان که در واقع مردم هستند خواهند شد.
    خواهش داریم در این مورد کم سلیقگی نفرمایید.
    این طور که معلوم است شما قصد مقابله با عده‌ای که دنبال یک تفریح سالم هستند را دارید!!!!

  7. ناشناس گفت:

    ی چی گفته حالا
    خواست بگه منم هستم
    بیخیال…

  8. ناشناس گفت:

    احسنت بر فرماندار

  9. Sms گفت:

    یکی از غرفه داران کوه گل می گفت …… باهامون تماس گرفته که حق ندارید از تاج گردون پذیرایی کنید !!!

  10. الگوی خود گفت:

    جناب فرماندار عزیز
    بنده بویراحمدی هستم
    جناب دکتر تاج گردون مردی بزرگ برای منطقه لر نشین بوده وهست ونیازی به گفتن ما نیست اما خواستم بهت یاد آوری بشه که بعنوان یک لر دکترتاج گردون قابل ستایش است چون برای جنوب کشور یه بازوی محکم بوده وهست
    ایشان قصد تفریح داشته ورفته بنده هم بی خبر بودم وگرنه همراهیش میکردم
    پس دید خود را محدود نکنید

  11. ناشناس گفت:

    کمپینگ همراهی با تاجگردون راه اندازی کنید تا متوجه شوید اگر اطلاع رسانی می شد چه جمع کثیری در این همایش همراهی می کردند .

  12. بویراحمدی گفت:

    اینا چرا اینقدر از نام تاجگردون ترس دارن
    فرماندار دنا یادش رفته کی بوده و از کجا به کجا رسیده

  13. دوستان از خدا بترسید و برای کسی حاشیه سازی نکنید مطمن باشید چاه کن خودش به چاه می افتد

دیدگاه شما