چاپ این برگه

واکنش فرماندار دنا به یک برنامه تفریحی با حضور تاجگردون در کوه‌گل/ از برپایی هر گردهمایی خودداری کنید

بویرنیوز– فرماندار دنا گفت: گروه‌های ورزشی و غیر ورزشی تحت هر عنوانی از برگزاری هر گونه گردهمایی، راهپیمایی در کوهگل خودداری کنند.

کورش درخشان زاده فرماندار دنا ضمن تبریک دهه کرامت و سالروز آزادسازی خرمشهر و میلاد حضرت معصومه(ص) و امام رضا گفت: در این ایام برنامه های فرهنگی مختلفی از جمله استقبال از کاروان زیر سایه خورشید و خادمان امام رضا که حاملان پرچم مبارک هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت هستند برگزار می‌شود.

وی گفت: همچنین به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر غبار روبی گلزار شهدا، رژه خودرویی، اجتماع پرشور بسیجیان و مردم و ادارات در مسجد جامع امام علی(ع) و اجرای برنامه های متعدد فرهنگی در روستاهای تمنک، پاتاوه، امیرآباد، کریک و دیگر روستاها را داشته‌ایم که در روزهای آینده نیز برنامه های متعددی در هر دو بخش مرکزی و پاتاوه خواهیم داشت.

فرماندار دنا یادآور شد: با توجه به استقبال گسترده گردشگران و مسافران به صورت خانوادگی در روزهای تعطیل و پایان هفته در منطقه کوه گل به جهت رعایت حال مردم و آسایش و آرامش خانواده‌ها و گردشگران و با توجه به ترافیک و تردد سنگین خودروها در این منطقه توصیه می‌شود ادارات، نهادها و سازمان‌های مردم نهاد، گروه‌های ورزشی و غیر ورزشی تحت هر عنوانی از برگزاری هر گونه گردهمایی، راهپیمایی خودداری کنند.

پیش از این برنامه گردهمایی خانوادگی با حضور غلامرضا تاجگردون برای روز جمعه و در کوه گل دنا به صورت گسترده ای اطلاع رسانی شده بود.