شنبه 7 اردیبهشت 1398 - 23:09

خداحافظی مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد/احتمال یکپارچه شدن شرکت های آب و فاضلاب روستایی و شهری/گزینه های مدعی ریاست آب و فاضلاب استان

سید علی لدنی‌نژاد طی حکمی از سوی بختیاری؛ مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران، به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران منصوب شد.

به گزارش بویـرنیـوز، بعد از بازداشت مدیرعامل آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران در روز (2 اردیبهشت ماه 98) به دلیل اختلاس، امروز (شنبه 7 اردیبهشت ماه 98) سید علی لدنی‌نژاد طی حکمی به عنوان مدیرعامل آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران منصوب شد.

به گزارش بویرنیوز؛ امروز عصر مراسم تودیع و معارفه در شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی تهران برگزار و لدنی نژاد رسماً سکاندار این شرکت شد.

از طرفی بنا بر اخبار واصله از وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، احتمال یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در کشور قوت گرفته است و جلساتی پیرامون این مساله نیز در تهران در حال برگزاری است.

در چند استان کشور نیز مدیر هر دو مجموعه شهری و روستایی یک نفر است و ظاهرا وزارت نیرو دست به کار شده است برای کاهش هزینه ها و افزایش سرعت خدمات دهی به مردم تغییراتی در اداره مجموعه های آب روستایی و شهری بدهد.

آنطور که برخی رسانه ها اعلام کردند، دکتر فیض اله پاسره مدیرعامل کنونی آب و فاضلاب روستایی که ریاست آبفای روستایی در دوران اصلاحات و دولت روحانی را در کارنامه دارد و پیش از آن در دولت احمدی نژاد نیز در شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد و مدتی نیز در شیراز بوده است، بعنوان مهم ترین مدعی گزینه مدیرعاملی آب و فاضلاب استان خواهد بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=301225
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. منصور گفت:

    عرض تبریک خدمت مهندس لدنی نژاد و تبریک پیشاپیش به مجموعه آب و فاضلاب بخاطر انتخاب شایسته دکتر پاسره. بهترین گزینه برا ساماندهی وضع موجود فرد علمی و دانشگاهی مث جناب دکتر پاسره می‌باشد.

  2. مشهدي گفت:

    بهترين گزينه براي اين پست بردار گرانقدر دكتر پاسره است

  3. الیاس پاداش گفت:

    انشالله برای جناب دکتر پاسره که گزینه اصلی و واجد شرایط آب فای شهری و روستایی استان هستند آرزوی موفقیت میکنم انشالله که مدیران استانی و کشوری در انتخاب ایشان تعجیل کنند تا هرچه زودتر خدمات بروز و پرسرعت این مدیر شایسته شامل جامعه شهری بشود و مسئولان استانی و کشوری حتما در انتخاب این مدیر لایق کوتاهی نمیکنند و اقدامات لازم را بعمل میآورند.
    افکار عمومی و جناحهای مختلف در معرفی این مدیر توانمند اشتراک واحد دارند و حسن شهرت ایشان در خدمت رسانی به مردم بی نذیر و مقبولیت عام دارد ..

  4. محمدافروغ گفت:

    باسلام خدمت مردم فهیم استان کهکیلویه وبویراحمدواقعادکترفیض الله پاسره فردی علمی باتجربه چندین ساله درپست مدیرعاملی آب فاضلاب روستایی ومدت چندسال هم درآب فاضلاب شهری وهمچنین رشته دانشگاهی ایشان دقیقا مرتبت است باپست مدیریتیش درآب فاضلاب چه شهری وچه روستایی فردی است که دردانشگاه همیشه درمقاطع مختلف کارشناسی وارشدودکترهمیشه ازدانشجویان ممتازوباسوادچراکه کارنامه درخشان ایشان موجودودر دسترس عموم مردم فهیم استان میباشدپیروزباشید

  5. تبعیدی گفت:

    اینجانب ضمن اینکه در دوره انتصاب جناب دکتر تبعید بودم ولی بینی وبین اله شایسته تر از ایشان وجود نداشته وندارد امیدوارم که دولت از انتصاب این چنین انسان هایی دل پاک وبا صداقت وبا کفایت مساعی بنماید .بالاخره در تمامی مثالها ایشان یه سر وگردن بالاتره .دست علی به همراهش

  6. سی سخت ریس گفت:

    درود فراوان وتبریک ما مردم سی سخت تقدیم به سید دل لدنی نزاد بزرگوار ارزوی کارنامه ای بلند وزیبا وبا ارزش از ایزد یکتا برایتان ارزومندیم.خواهش داریم درمورد مدیریت اب شهر ما دقت بیشتر ومردم داری بیشتر به عمل اید

  7. سجادی سی سخت گفت:

    جناب دکتر پاسره شایستگی مدیریت در سطح کلان دارد .از خداوند توفیق ایشان را مسئلت دارم.با احترام تبعیدی

  8. دوهتده گفت:

    جناب مهندس لدنی نژاد مبارک باشد لایق بهتریها هستند .مدیری لایق و توانا ک شایسته پیشرفت هستند .

  9. ناشناس گفت:

    درود بر دكتر پاسره
    ما شآءَ اللَّهُ لاحَوْلَ وَلا قُوَّةَ الّا بِاللَّهِ

  10. علي گفت:

    قطعا دكتر پاسره گزينه مناسبي و بهترين گزينه است از لحاظ پاكدستي …يا حق

  11. کهگیلویه گفت:

    باسلام
    آقای دوهنده کجای مملکتو دیدی یه شب 40 نیرو اون هم تو این وضعیت ، استخدام کنه بعد جنابعالی بگید لایق وتوانا بوده حق دیگران خوردند کی تا حالا شده شایستگی وتوانا و غیره ……

  12. سمغان گفت:

    باسلام
    دکتر پاسره انسانی دلسوز پاکدست وقدر دان نیرو و مشوق ورفیق ویار دلسوز همه مردم اعم از کارکنان و غیره حقش بیشتر از این هاست انشا اله که همه کارهایش موفق بشه .

  13. ناشناس گفت:

    جناب آقای مهندس لدنی نژاد
    انتصاب شایسته حضرتعالی را به سمت مدیر عامل جنوب غرب تهران تبریک و تهنیت عرض می نمایم

دیدگاه شما