چاپ این برگه

خداحافظی مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد/احتمال یکپارچه شدن شرکت های آب و فاضلاب روستایی و شهری/گزینه های مدعی ریاست آب و فاضلاب استان

سید علی لدنی‌نژاد طی حکمی از سوی بختیاری؛ مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران، به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران منصوب شد.

به گزارش بویـرنیـوز، بعد از بازداشت مدیرعامل آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران در روز (2 اردیبهشت ماه 98) به دلیل اختلاس، امروز (شنبه 7 اردیبهشت ماه 98) سید علی لدنی‌نژاد طی حکمی به عنوان مدیرعامل آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران منصوب شد.

به گزارش بویرنیوز؛ امروز عصر مراسم تودیع و معارفه در شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی تهران برگزار و لدنی نژاد رسماً سکاندار این شرکت شد.

از طرفی بنا بر اخبار واصله از وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، احتمال یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در کشور قوت گرفته است و جلساتی پیرامون این مساله نیز در تهران در حال برگزاری است.

در چند استان کشور نیز مدیر هر دو مجموعه شهری و روستایی یک نفر است و ظاهرا وزارت نیرو دست به کار شده است برای کاهش هزینه ها و افزایش سرعت خدمات دهی به مردم تغییراتی در اداره مجموعه های آب روستایی و شهری بدهد.

آنطور که برخی رسانه ها اعلام کردند، دکتر فیض اله پاسره مدیرعامل کنونی آب و فاضلاب روستایی که ریاست آبفای روستایی در دوران اصلاحات و دولت روحانی را در کارنامه دارد و پیش از آن در دولت احمدی نژاد نیز در شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد و مدتی نیز در شیراز بوده است، بعنوان مهم ترین مدعی گزینه مدیرعاملی آب و فاضلاب استان خواهد بود.