دوشنبه 18 آبان 1394 - 12:18

انتصاب جدید فدایی در راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد

مکارمی در پایان با تقدیر از زحمات طهمورثی، ابلاغ صادره از سوی مهندس فدایی را به مسعودی تقدیم کرد و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

طی حکمی از سوی مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

به گزارش «بویر نیوز» به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد، مهندس حسن فدایی در حکمی مهران مسعودی را به عنوان رئیس روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان منصوب کرد.

صبح امروز آئین تودیع و معارفه روسای قبلی و جدید روابط عمومی این اداره کل در دفتر مدیریت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی و رفاه برگزار شد.

 طهمورث مکارمی در این مراسم گفت: در عصر ارتباطات روابط عمومی‌ها مغز متفکر هر سازمان هستند که با بستر سازی و فراهم کردن زمینه تصمیمات درست، می توانند سوق دهنده هر سازمان به سمت اهداف عالی باشند و زبان گویای سازمان باشند.

مدیر توسعه منابع انسانی و پشتیبانی راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در راستای اطلاع رسانی بهتر به مردم شریف استان و آگاهی رسانی از خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید در حوزه راه و شهرسازی استان تصمیم برآن شد نظر به شایستگی و تجارل آقای مسعودی از خدمات ایشان بهره گرفته شود.

مکارمی در پایان با تقدیر از زحمات طهمورثی، ابلاغ صادره از سوی مهندس فدایی را به مسعودی تقدیم کرد و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است؛ مهندس مهران مسعودی پیش از این معاونت اداره راه و شهرسازی شهرستان بویراحمد و ریاست اداره روابط عمومی استان را در کارنامه خود دارد و از وی به عنوان روابط عمومی توانمند موفقی یاد می شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=168742
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. همکار گفت:

    این انتصاب برد – برد بود

  2. جانی پور گفت:

    برادرارجمندجناب آقای مسعودی انتصاب بحق وبجا رابه شما تبریک گفته وانشا…پله صعوددرپستهای بالاترباشد(البته حق شمااین نبود)

  3. همکار گفت:

    مگه راه و شهرسازی روابط عمومی داشت؟

  4. جلیلی گفت:

    باز هم یکی از حامیان اصلاح طلب اقای زارعی در اداره کل منصوب شد.
    از مدیر و معاون هم در دستان اصلاح طلبان اصیل زارعی ست.
    درو بر جلیل و درود بر مسعودی عزیز

  5. دانشگاه پ.ن گفت:

    الحق و الانصاف که انتصاب بجایی بود .در توانمندیهای جناب مهندس مسعودی در حوزه روابط عمومی شکی نیست و امتحان خود را قبلا پس داده منتها جایگاه ایشان با توجه به قابلیتها باید بالاتر از حوزه روابط عمومی باشد.

  6. صادقي همكار گفت:

    انتصاب ايشان ميبايست در رده هاي بالاتر مديريتي صورت ميگرفت منتهي آنقدر حجم كارهاي عمراني در اين اداره گسترده بود و اداره راه وشهرسازي در اين جايگاه ضعف نشان داد وانعكاس خوبي از روند اجرايي پروژه ها مخابره نكرد كه مديركل مجبور به انتقال ايشان به اين جايگاه شد. ودر واقع به روي مهندس مسعودي فول شد وايشان درجا زد. ايشان مارا به ياد اطلاع رساني محيطي در شهر ياسوج انداخت مثل غول كوهستان تسليم شد. و وداع زيلايي با محروميت و……

  7. کوثرنیا گفت:

    ضمن عرض تبریک وآرزوی موفقیت .توانمندی وتخصص آقای مهندس مسعودی هم در زمینه امور عمرانی وزیر ساختهاقابل تحسین هست وهم دارای روایط عمومی بالا یی می باشند .آرزوی توفیق ایشان را از خداوند منان خواهانم.

  8. دوست کناری گفت:

    عرض تبریک وارزوی موفقیت روزافزون برای برادر توانمندمان مسعودی 

  9. محسن گفت:

    باسلام خدايي كارخوبي انجام گرفت انشالله آقا ي مسعودي هم درآينده نه چندان دور پست مديريتي ودرجات بالاتر راخواهد گرفت ودر مجموع تحولات بسيار خوبي در اين سازمان صورت گرفت علي الخصوص در راس هرم مديركل محترم جناب آقاي فدايي عزيز

  10. امیرعلی گفت:

    جناب مهندس فدایی ای کاش فکری هم به حال تغییرات در اداره نظام مهندسی آن اداره می کردین ، ما ارباب رجویان اصلا از این بخش و برخورد بعضی از پرسنل راضی نیستیم

  11. مظفری گفت:

    تبریک وموفق باشی

  12. فرهنگی گفت:

    تبریک می گویم ایشان در این زمینه توانمند هستند…البته جایگاه بهتری شایسته ایشان است انشاالله…..

  13. سه تلون گفت:

    درود بر مهندس موفق باشی……

  14. ناشناس گفت:

    زارع که اصلاح طلب نیست

  15. کارشناس گفت:

    خوب بود …کاشکی معاونت مسکن هم…………….

دیدگاه شما