چاپ این برگه

انتصاب جدید فدایی در راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد

طی حکمی از سوی مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

به گزارش «بویر نیوز» به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد، مهندس حسن فدایی در حکمی مهران مسعودی را به عنوان رئیس روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان منصوب کرد.

صبح امروز آئین تودیع و معارفه روسای قبلی و جدید روابط عمومی این اداره کل در دفتر مدیریت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی و رفاه برگزار شد.

 طهمورث مکارمی در این مراسم گفت: در عصر ارتباطات روابط عمومی‌ها مغز متفکر هر سازمان هستند که با بستر سازی و فراهم کردن زمینه تصمیمات درست، می توانند سوق دهنده هر سازمان به سمت اهداف عالی باشند و زبان گویای سازمان باشند.

مدیر توسعه منابع انسانی و پشتیبانی راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در راستای اطلاع رسانی بهتر به مردم شریف استان و آگاهی رسانی از خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید در حوزه راه و شهرسازی استان تصمیم برآن شد نظر به شایستگی و تجارل آقای مسعودی از خدمات ایشان بهره گرفته شود.

مکارمی در پایان با تقدیر از زحمات طهمورثی، ابلاغ صادره از سوی مهندس فدایی را به مسعودی تقدیم کرد و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است؛ مهندس مهران مسعودی پیش از این معاونت اداره راه و شهرسازی شهرستان بویراحمد و ریاست اداره روابط عمومی استان را در کارنامه خود دارد و از وی به عنوان روابط عمومی توانمند موفقی یاد می شود.