سه شنبه 12 خرداد 1394 - 0:47

ممنوعیت حضور مدیران کهگیلویه و بویراحمدی در همایش‌های سیاسی انتخاباتی

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران سیاسی اعم از فرمانداران و بخشداران و معاونین آن‌ها حق حضور در برنامه‌ها و همایش‌های سیاسی انتخاباتی را ندارند.

خبرگزاری فارس: ممنوعیت حضور مدیران کهگیلویه و بویراحمدی در همایش‌های سیاسی انتخاباتی

به گزارش بویرنیوز به نقل ار فارس، جلیل حسنی امشب در آیین معارفه خانم نادیا صداقت به‌عنوان نخستین زن منصوب‌شده در پست‌های سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد به‌عنوان معاون فرماندار شهرستان دنا با بیان وضعیتی که اکنون منطقه خاورمیانه دارد، اظهار کرد: غرب برای این که منافع خود را در این منطقه تأمین کند دست به جنگ‌های نیابتی زده است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: حکام عربستان نمی‌دانند که آمریکایی‌ها برای آن‌ها چه خوابی دیده‌اند که وارد جنگ نیابتی با مردم یمن شده‌اند.

وی از ایران اسلامی به‌ عنوان جزیره ثبات و آرامش در منطقه یاد کرد و گفت: با داشتن رهبری آگاه و مسئولانی هوشیار، ایران هیچ‌‌گاه گرفتار کید دشمنان نخواهد شد.

این مسئول سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در داخل کشور همه باید با همدلی و همزبانی برای تأمین منافع ملی کشور بکوشیم.

وی از انتخابات به‌عنوان تبلور مردم‌سالاری در کشور یاد کرد که ایران را در برابر همه حوادث و بحران‌ها بیمه کرده است و در ادامه افزود: همه به برگزاری انتخابات در کشور ما چشم دوخته‌اند که باید انتخاباتی پرشور و سالم و با حضور حداکثری مردم برگزار کنیم.

حسنی به دستور اکیدی که دولت و مسئولان ارشد آن برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور داده، اشاره کرد و گفت: مشابه همین دستور را هم استاندار صادر کرده که در استان انتخابات به بهترین نحو و سالم‌ برگزار شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: به همین دلیل و بنا به قانون مدیران سیاسی اعم از فرمانداران و بخشداران و معاونین آن‌ها و سایر مسئولان سیاسی و کسانی که دست‌اندرکار امور انتخابات هستند، حق حضور در برنامه‌ها و همایش‌های سیاسی را ندارند.

حسنی گفت: کسانی هم که مدیر هستند باید 6 ماه قبل از انتخابات استعفای خود را از مدیریت‌ها تقدیم کنند که در بازه زمانی از 28 خرداد تا سوم تیرماه این کار باید انجام شود.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=152457
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما