چاپ این برگه

ممنوعیت حضور مدیران کهگیلویه و بویراحمدی در همایش‌های سیاسی انتخاباتی

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران سیاسی اعم از فرمانداران و بخشداران و معاونین آن‌ها حق حضور در برنامه‌ها و همایش‌های سیاسی انتخاباتی را ندارند.

خبرگزاری فارس: ممنوعیت حضور مدیران کهگیلویه و بویراحمدی در همایش‌های سیاسی انتخاباتی

به گزارش بویرنیوز به نقل ار فارس، جلیل حسنی امشب در آیین معارفه خانم نادیا صداقت به‌عنوان نخستین زن منصوب‌شده در پست‌های سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد به‌عنوان معاون فرماندار شهرستان دنا با بیان وضعیتی که اکنون منطقه خاورمیانه دارد، اظهار کرد: غرب برای این که منافع خود را در این منطقه تأمین کند دست به جنگ‌های نیابتی زده است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: حکام عربستان نمی‌دانند که آمریکایی‌ها برای آن‌ها چه خوابی دیده‌اند که وارد جنگ نیابتی با مردم یمن شده‌اند.

وی از ایران اسلامی به‌ عنوان جزیره ثبات و آرامش در منطقه یاد کرد و گفت: با داشتن رهبری آگاه و مسئولانی هوشیار، ایران هیچ‌‌گاه گرفتار کید دشمنان نخواهد شد.

این مسئول سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در داخل کشور همه باید با همدلی و همزبانی برای تأمین منافع ملی کشور بکوشیم.

وی از انتخابات به‌عنوان تبلور مردم‌سالاری در کشور یاد کرد که ایران را در برابر همه حوادث و بحران‌ها بیمه کرده است و در ادامه افزود: همه به برگزاری انتخابات در کشور ما چشم دوخته‌اند که باید انتخاباتی پرشور و سالم و با حضور حداکثری مردم برگزار کنیم.

حسنی به دستور اکیدی که دولت و مسئولان ارشد آن برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور داده، اشاره کرد و گفت: مشابه همین دستور را هم استاندار صادر کرده که در استان انتخابات به بهترین نحو و سالم‌ برگزار شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: به همین دلیل و بنا به قانون مدیران سیاسی اعم از فرمانداران و بخشداران و معاونین آن‌ها و سایر مسئولان سیاسی و کسانی که دست‌اندرکار امور انتخابات هستند، حق حضور در برنامه‌ها و همایش‌های سیاسی را ندارند.

حسنی گفت: کسانی هم که مدیر هستند باید 6 ماه قبل از انتخابات استعفای خود را از مدیریت‌ها تقدیم کنند که در بازه زمانی از 28 خرداد تا سوم تیرماه این کار باید انجام شود.