چهارشنبه 10 آبان 1391 - 0:53

درگیری لفظی عظیم شفیعی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد !

پایگاه خبری تحلیلی بویر نیوز – عصر سه شنبه نشستی با موضوع تعطیلی کارخانجات تولید شن و ماسه حریم رودخانه بشار در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این جلسه که با حضور استاندار و تعدادی از مدیران استانداری؛ فرماندار بویراحمد ، مسئولان قضایی و راهنمایی و رانندگی برپا شد، مدیران و معاونان سازمان های ذیربط و جمعی از صنعتگران نیز حضور داشتند.

به گزارش بویر نیوز ابتدای این جلسه استاندار با بیان اینکه مسائل زیست محیطی بوجود آمده رودخانه بشار را در سایت ها و روزنامه ها مطالعه کرده ام گفت: از همان روز شخصا پیگیر ماجرا شدم و هفته گذشته به اتفاق همین مدیران جلسه ای برگزار شد و دیروز هم با همراهی چند تن از مسئولان از 13 کارخانه تولید شن و ماسه در حریم رودخانه بازدید کردیم و مشکلات بوجود آمده را شخصا دیدم.

قرار شده است برداشت از کف رودخانه ممنوع شود و کاخانه ها تا پایان امسال به مناطق کوهستانی که تعیین خواهد انتقال یابد.

صابری از مدیران خواست تا طی فرصت دو دقیقه ای نظرتشان را در این خصوص بیان کنند.

مدیران و مسئولان حاضر از جمله صنعت و معدن ، جهاد کشاورزی ، محیط زیست ، اداره برق ، مسکن و شهرسازی ، منابع طبیعی ، آب و فاضلاب ، شهرکهای صنعتی و منابع طبیعی ضمن تشریح زیان های وارده به بخش مرتبط حوزه ی کاری خود در جمله ای مشترک گفتند : مسرانه خواهان جمع آوری کارخانجات موجود هستیم که البته با واکنش یکی از تولید کنندگان همراه بود که وی گفت : واقعا از شما انتظار می رفت برای بچه های استان که در جبهه تولید فعالیت می کنند تلاش کنید ولی واقعا متاسفم.

عظیم شفیعی صنعتگر و کارآفرین معروف هم در تکمیل صحبت های وی گفت: انتظاری نیست چرا که می ترسندکه البته با واکنش های ایما و اشاره ای چند تن از مدیران همراه بود.

البته در حین زمزمه های صنعتگران استاندار چند بار از واژه های ” گوش کن ” و … نیز استفاده کرد.

نوبت به صنعتگران و صحبت هایشان رسید.

ابتدا قرار بود سه نفر به نمایندگی جمع هر کدام 3 دقیقه صحبت کنند که استاندار به یک نفر دیگر هم وقت داد تا حرف های خود را بزند.

ابتدا یکی از صنعت گران گفت: حدود سه سال است پیگیر احداث کارخانه تولید شن و ماسه کوهستانی هستم ولی همواره به معارضی برخورده ام و هیچگاه رفع نشده اند.

یکی دیگر از کارخانه دارن نیز گفت : زمان که این کارخانجات دایر شدند به خواست و دعوت مسئولان بود و این کارخانجات نقش مهمی در تولید ایفا کرده اند. همه کارخانه ها مجوز لازم را دارند و بصورت قانونی فعالیت می کنند و اینکه یک شبه تعطیل شوند و منتقل شوند خیلی تصمیم عجولانه ای است.

ایشان با اشاره به بعد مسافت مناطق پیشنهادی گفت نباید مسافت بر این صنعت تاثیر منفی بگذارد.

عظیم شفیعی نژاد با بیان اینکه بنده هم خانواده شهیدم و هم رزمنده، خیر و کار آفرین نمونه هستم ولی از عنوان صنعتگر برای خودم استفاده می کنم. وی گفت : اقدامات استانداری خلاف شعار تولید ملی است گفت اینست که لبیک به شعار مقام معظم رهبری؟

که استاندار در پاسخ گفت : حرف نزن، گوش بده

و شفیع نژاد گفت : مگر جلسه تعیین تکلیفه ؟مگر شما قاضی هستید که می خواهید حکم بدهید و اجرا کنید؟

کارخانه دار دیگری گفت : مدیران با طرح این موضوع که مسرانه خواستار جمع آوری کارخانجات هستیم به دنبال پاک کردن صورت مساله هستند و باید به دنبال ارائه یک راه حل منطقی برای حل مشکل باشند.

عظیم شفیعی نژاد هم یکی دیگر از سخنرانان بود. وی گفت : آقایان که دم از مشکلات می زنند تا بحال مشکلاتی از جمله ریختن زباله ها و ضایعات را در حاشیه رودخانه پیگیری کرده اند؟

استاندار هم گفت : در مورد حوزه شن و ماسه حرف بزن

شفیعی نژاد گفت: سایر مشکلات منابع طبیعی و زیست محیطی چقدر پیگیری شده اند؟

که باز هم با واکنش استاندار مواجه شد و استاندار این بار با لحنی تندتر گفت : پرحرفی ممنوع

شفیع نژاد با تبسم گفت : حرف زور می زنید.

صابری هم پاسخ داد : حرف حساب بزن

عظیم شفیع نژاد تصریح کرد : برای سنگ شکن فراخوان زدند و با تاکید هدایت خواه و استاندار وقت بنده بدون استفاده از تسهیلات و با مجوز های قانونی اقدام کردم.

وی گفت وقتی زمین واگذار می شود فضا متعلق به کارخانه است و ممکن است پای درخت هم ماسه برود.

ایشان ادامه داد: اگر اقدامی هم قرار است صورت بگیرد باید با حمایت باشد و پیشنهادات خود مبنی بر فاز بندی اجرای طرح انتقال ، حمایت های مالی دولت در قالب تسهیلات و فراهم کردن زمینه فراهم را مطرح کرد.

شفیعی در پایان سخنانش گفت: متاسفم!

که استاندار هم در پاسخ گفت: بیشتر متاسفم!!

شفیعی گفت : شما رعب و وحشت ایجاد کردید

که استاندار با لبخندی معنا دار گفت : نه اینکه شما هم خیلی می ترسید.

پس از این سخنان صابری افزود: مشکلات را مد نظر گرفته ام و بندهای برای تصویب تهیه کرده ام.

با قرائت هفتمین بند از این مصوبه اعتراضات به سرحد خود رسید و ویکی از صنعتگران از جای خود بلند شد و با صدای بلند مشکلات صنف خود را بیان کرد. استاندار که نتوانست وی را با ساکت شو معروف سرجایش بنشاند سراپا گوش شد و صحبت های وی را شنید.

وی که همچنان ایستاده و بلند صحبت می کرد با تلاشهای فرماندار هم سر جایش ننشست و در آخر کنار صابری جای گرفت و بقیه حرف هایش را زد که استاندار وی را به آرامش دعوت کرد.

پس از این حواشی که جو جلسه را بشدت مورد تاثیر نهاد استاندار بقیه مصوبات را خوان و جلسه با ذکر صلوات و البته رضایت نسبی صنعتگران به پایان رسید.

در پایان استاندار در پاسخ به این سوال بویر نیوز که آیا این قول را می دهید که خوراک کارخانه ها با توجه به ممنوعیت برداشت از رودخانه ها و تا نقل مکان به محل جدید تامین شود گفت : مطمئن باشید حتی یکروز هم کارخانه ای به دلیل نداشتن مواد اولیه تعطیل نخواهد شد

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه اگر طی این پروسه قیمت ها افزایش یابند و یا مصالح نایاب شوند مسئولیت آن را به عهده خواهید گرفت با قاطعیت گفت: به هیچ وجه اجازه افزایش غیر اصولی قیمت ها را نخواهم داد و قول می دهم هیچ خللی در عرضه ایجاد نشود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=14981
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    شفيع نژاد چه گلي به سر مردم و اين استان زده؟زياد بزرگش مي كنيد بوير نيوز…اين استاندار اگر هم بخاد كار بكنه شما (بويرنيوز)نمي ذاريد…از موقعي كه اومده مدام خبرهاي منفي عليهش مي زنيد

    • ملا گفت:

      بابا شفیع نژاد تولید کننده ایه که داره تو این استان کار میکنه استاندار هم مثل بقیه روزی میرود و باید شفیع نژاد رو قدرش رو دونست اگر بخواد کارخونه هاشو از این شهر ببره تولید شن و ماسه استان میخوابه. بخدا مغرض نیستم اما قبول عظیم دنبال نامه یا هرچی داره خدمت هم میکنه

    • کلاغ نیوز گفت:

      شفیعی مرد بویراحمد به خدا اخرشی فقط شاید خودت کاری برای استان انجام بدی یعنی این مسئعولان فقط ملتو سر کار گذاشتن

    • حق گفت:

      به نظر من ناشناس خوب میگه
      آخه شفیع نژاد در حدی هست که بخواد پاشو دراز کنه
      بزرگش کردین
      البته برای خودتون مردم میفهمن

    • سعید گفت:

      نظر من چرا حذف کردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      این کارتون……….

  2. کیومرث گفت:

    دست آقای شفیع نژاد درد نکنه که اجازه نداده یک بیگانه اناری بیاید و او را در شهر و خانه خودش تهدید کند. چون از ویژگیهای صابری این است که در مقابل افراد مودب …… بکشد و اگردید کسی شهامت حرف زدن دارد حتما فتیله را از ترسش پایین خواهد کشید

    • ناشناس1 گفت:

      از این طرز صحبت کردنتون معلومه که چه تعصب قومی نسبت به اقای شفیعی نژاد دارین.ما میخواهیم استانمون رشد کنه،اگر استاندار همچین نظری داره بسیار عالیه نظرشون.یاسوج نباید که مثل روستا بمونه همونطوری که برا هر صنفی مکانی هست برا این صنف هم باید یه مکان خارج از شهر در نظر گرفته شود و با فضای سبز جایگزین بشه.حیف این رودخونه که این جوری بی استفاده مونده.اقای شفیع نژاد هم فکر میکنه چون پولداره باید هر کاری بکنه.منافع عمومی مهمتر از منافع شخصیه

  3. @@@@ گفت:

    متاسفیم برای جامعه ای که افرادی مثل ……. را اینقدر بزرگ می کنند.

    • جواب@@@ گفت:

      بیفتید ودین عظیم بینم چه وگیرتون ایا…..بیشترحرفاتون از روی حسادته ااااااااالاففففففا

  4. درد دل گفت:

    جناب آقای صابری
    استاندار محترم
    اگه الان جلوی زیاده خواه های امثال اینانی که در جلسه بوده اند ایستادگی نکنی شما را به ورطه سقوط خواهند کشید
    اینان همه برای مردم این استان شناخته شده اند

  5. بی خیال گفت:

    بابا کجاش درگیری بود. شما هم همش ای تازه ……

  6. رضا20 گفت:

    والا 42سال از عمرم میگذره خیری از شفیعی وامثال شفیعی در استانم ندیده ام این ادما فقط به منافع شخصی خودشون فکر میکنن وفقط دنبال بالا بردن اسم خودشونن

    • جواب رضا20 گفت:

      42سال ازعمرت به فنا رفته.باز عظیم شفیعی به خییر بودن معروفه ولی شماها که…..

  7. یک دوست بویر نیوز گفت:

    برادران عزیزم در سایت وزین بویر نیوز ضمن خسته نباشید خدمت تان عرض کنم این نوع گزارش حرفه ای نیست و این نوع تیتر زدن کاملا بزرگ نمایی و شخصیت سازی کاذب است.لطفا هر کسی پول دارد را تیتر نکنید از اصول حرفه ای و حقیقی رسانه ای غافل نشوید تا مخاطبان خود را از دست ندهید.
    با تشکر

    • قابل توجه گفت:

      دوست بویر نیوز سلام – من خبرنگار یکی از سایت های کشوری ام و بدین دلیل که دبیر خبر اخبار استانی ام به همه سایت ها استانی در سراسر کشور و بویر نیوز مدام سر می زنم.
      با این توضیح باید بگم این نمونه اطلاع رسانی یک جور حاشیه نگاری است که اتفاقا خیلی هم سخت است و کار هر خبرنگاری نیست.
      برای اشنایی بیشتر با این سبک خبری می توانید تیترهای با عنوان مثلا در جلسه … چه گذشت و یا شرح جلسه … را مطالعه بفرمایید.

      • بینا گفت:

        من نه دبیر خبرم نه مسئولیت تو خبر گذاری ها دارم!یک خواننده ام که نصف بیشتر عمرم به مطالعه صرف شده!
        این نوع نگارش هیچ شباهتی به حاشیه نگاری ندارد!حاشیه نگاری سخت نیست،اصول دارد!یکی از صنعتگران بلند شد؟!چه ربطی به شفیعی نژاد دارد!یه زمانی روزنامه های زرد معروف بودند!این نوع تیتر ها بی شباهت به تیتر روزنامه های زرد نیست!دنبال بزرگ نمایی کاذب و جذب خواننده است!اگر به تیترهایی که بویر نیوز در مورد شفیع نژاد منتشر کرده است توجه کنید متوجه می شوید!
        نخبه افتصادی!!!!درگیر لفظی عظیم شفیعی و استاندار کهگیلویه و بویراحمد !!! در ضمن در جواب اون دوست عزیز که از خدمت شفیع نژاد به استان گفته!!!!می شه چند تا از خدمت هاشو بگی ما هم بدونیم؟!هر کاری کرده از اون ور از رانت اون استفاده کرده!

  8. م گفت:

    با سلالم اقای استاندار امثال این اقا شیره رودخانه بشار را مکید ه اند نگذارید 20 سال دیگر نفرینتان کنند کاش یکروز صبح زود ساعت 6 صبح میرفتید کنار کارخانه اقای ع ش و ببینید چقدر غبار وارد شهرک صنعتی میشودو چگونه بستر رودخانه 3متر پایین رفته است وچگونه یکباره مسیر رودخانه را عوض میکند و هزاران ماهی تلف میشوداینها گوشه ای از خرابی هاست نحوه تصرف زمین هم که بماند

    • جواب م گفت:

      اشی بریزدتادستی بلیسد!!!شماها که ماهی خور نبودید” تافهمیدید چندتا ماهی به رحمت اللهی رفته کاسه ی داغترازآش شدید!؟اگه خیلی تو فکر ماهیها هستید بریداون ماهی هایی که توماهی فروشی از نخریدن بوگرفته روبخرید!!!

  9. رمضون گفت:

    درود بر شفیعی مردی که با پولش در خدمت اقتصاد استان مانده و برای سرزمین خودش تلاش می کند. تا کی قدر بداند

  10. ناشناس گفت:

    بنازمت استاندار

    • ناشناس گفت:

      به چي مينازي به اينكه از قدرت استفاده بشه وسر به هوا جواب ميده .مرد حسابي اينا پول بيت المال را ميگيرن كه نوكري مردم رو كنن نه توهين

    • م گفت:

      بنازمت حاج عظییییییییم.بی دلیل اسمتونو عظیم نگذاشته اند واقعا که بززززززززرگی بنازمت شیر مرد

  11. محمود از چرام گفت:

    دمت گرم ملا عظیم که در جبه خدمت به مردم استان خودت مانده ای

  12. ررر گفت:

    استاندار اصلا شمع ارتباط نداره

  13. يا حسين گفت:

    بالاخره يكي از مردها صداش در اومد باركلا عظيم بايد فتيله پيچش بكردي تا يه …..

  14. آن روی سکه گفت:

    با تشکر از حسن نطر استاندار بخاطر اینکه برداشتن شن و ماسه از بستر رودخانه ها در آینده باعث عریض شدن و سیلابی شدن کناره های رودخانه شده و خطرات بحرانی را ایجاد می کند و آقایان بقول خودشان صتعتگر برای منافع بیشتر و با کمک ادارات ذیربط ذخایر که متعلق به عموم مردم استان می شود مجانی در اختیار این آقایان نهادند و حال که جلوی بخور بخور شان را گرفته اند فریاد وامصیبتا سر می دهند .

  15. ارمان از شیراز گفت:

    من اقای شفیع نژاد را تا حال از نزدیک ندیدم اما میدونم ایشون ادم معروفیه که کارهای خیر زیادی کرده نمیدونم چرا یه عده همش ازش بدگویی می کنن

  16. مهرابی گفت:

    درود بر عظیم خان شفیعی خدمتگذار مردم استان

  17. فرهادی گفت:

    اقای استاندا انسانی شریفی می باشد چون می خواهد از حقوق بیت المال صیانت بکند باید رانت خوران مقابل ایشان بایستند

  18. الف ط گفت:

    لطفا از کارهای خیرانه ایشان نام ببرید چرا چنین ادمهایی را بزرگ می کنید

    • هر کی گفت:

      با عرض معذرت شما و ( نا ) بینا و ناشناس اولی یا کورید یا سرتون رو زیر برف کردین.
      اینهمه ادم پولدار تو این استان هست و اینهمه فقیر خوب
      کاری به کسی نداریم اما عظیم ثروتی بهش رسی که الحق و النصاف عرضه اش رو هم داره. ببینید ایشون چقدر به کمیته امداد و امورات خیر کمک کرده (بفرمایید تحقیق کنید که بعدا ماخذه نشید. گیریم برای خودنمایی هم باشه ایشون کار خیر می کنه از اجر خودش کم میشه پیش خدا ولی در عوض خیرش به یه ادم محرومی میرسه. بیاید عادل باشیم و درست قضاوت کنیم که بعدا در پیشگاه خدا شرمنده نشیم و این اقا به هر دلیلی یه کمکی هم به جامعه کنه حتی اگر برای نام و نشان باشه

      • هرکی گفت:

        اتفاقا چون از کارهای پشت پرده اش خبر داریم این حرفو می زنیم شما یا سرت تو برفه یا منفعتی داری ب

  19. محمدرضا از گچساران گفت:

    بخدا ادم ندید پدیدی نیستم اما اگه ثروت عظیم رو داشتم الان توی بهترین نقطه تجریش خونه داشتم و یه بنز هم زیر پام بود و همونجا سرمایه گذاری می کردم و عشق و …
    اینجا هم نمی موندم تا یه عده از سر بخل و تنگ نظری هی بیان تو این سایت و بدم رو بگن.
    وجدان خودتون قاضی نذارید اینجور ادما از دستمون فرار کنن

  20. عمومی گفت:

    در جواب به فرهادی

    اقای فرهادی ببین در استان های دیگه چه خبره چه جور بیت المال رو می خورن
    این صنعت گران محترم این استان به هر حال هزینه کردن
    بیت المال رو نخوردن
    سرمایه این استان کردن
    به فکر صنعت باشید

  21. بینا گفت:

    ارجمند من می تونم این مسئله رو رسانه ای کنم!تا اخرشم پاش هستممی خوام از طریف همین کامنت ها به گوش شفیعی برسه! !شما که دم از خدمت می زنی!من شماره و ادرس شو بهت می دم برو ببین اگه یک ذره تو وجودت انسانیت هست،غیرت هست… حالا هی نظر من انتشار نده!

    • بویر نیوز گفت:

      ارجمند – برادر من ( شاید هم خواهر) بنده که نمی توانم در مورد چیزی که علم اطلاع ندارم نظر منتشر کنم.
      شما انسان درست و قابل احترام، اما اگر خدای نکرده یک آدم مریضی به قصد تخریب دروغی بنویسد و ما منتشر کنیم و بعد خلافش ثابت شود و ابروی کسی بریزد خود شما چه قضاوتی در مورد ما می کنید.
      مشخصاتش رو بفرستید

  22. الف ط گفت:

    این ادمها بی ادب می خواهند با گردن کلفتی مقابل استاندار بمانند خدا حافظ این استاندار باشد

    • ناشناس گفت:

      با نظرتون موافقم استان ما همش دزدی و باند بازی تا کی تاکی تا کی؟؟؟؟؟؟؟؟این همه فوق لیسانس بیکار بجای فلان و فلان مشکل جوونا رو حل کنید .بویر نیوزم افتاد دنبال ایزدی مدیر میراث بعدش چی ؟؟؟ببینم کدوم مدیرکل مث اون میاد

    • امید گفت:

      شکسپیر میگه:چون گدایان بر اسب سوار شوند تا دره مرگ پیش می تازند.سواد علمی که وجود نداره بزار با پول….حال کنه .

    • ک گفت:

      خودت جواب خودتو دادی گردن…..

  23. بیراحمد گفت:

    احسن بر عظیم نشان دادی که یه بویراحمدی واقعی هستی این استاندار آدم بدزبونی باید جلوش وایساد و فتیله اش را پایین کشید تا اینقدر به مردم این استان توهین نکند ، فکر کرده اینجا کرمانه ، نمی دونه که جوانان و بزرگان این استان با در جبهه و جنگ چطور شجاعانه از کشور دفاع کردند این که عددی نیست . البته نظر ایشان در خصوص محیط زیست خوب و جای امیدواری دارد اما برخورداش و لحن صحبتش واقعاً در حد شخص اول دولت در استان نیست

  24. منصور از یاسوج گفت:

    الحق و الانصاف موسسه مالی اعتباری مهر که جدیدا به بانک مهر اقتصاد نیز تبدیل شده است باید بانک اول استان باشد با این همه خدماتی که به مردم مده همه بسوی اون رو میاران قطعا اول هم هست و خواهد بود و خواهد ماند

  25. باران گفت:

    رفتار استاندار خيلي استاندارد و قابل قبول نيست بالاخره بايد حرف اونها را هم ميشنيد وقبل از اينكه فكري به حال بستر رودخانه بكنه بايد فكري به حال سرمايه گزارها بكنه كه متضرر نشوند و اين همه جوون بيكار نشن . اينكه از سر ناتواني در حل مشكل سر عظيم يا هركس ديگه داد بكشه كه نميگن عادل …….

  26. ام مهم نیست گفت:

    یکم تامل کنیم بعد حرف بزنیم …این نوع پیام نوشتن ها اکثرا از ادم های کم سواد بر میاد…در یک کلمه این آقای شفیعی یه فرد نو کیسه ای هست …

  27. حسینی گفت:

    اداره صنایع مقصر هست که مجوز های بیشمار در حاشیه بشار صادر کرد و متاسفانه محیط زیست هم خواب تشریف داشتند . تمام بستر رودخانه ها را نابود کردند این کار خانه ها

  28. محمد گفت:

    با عرض سلام .برای سایت بویر نیوز واقعا متاسفم مگر خبر قحطیه مشکلات ما با زدن نام این آقا تو سایتتون حل میشه؟ دنبال چی هستین چندین بار به سایتتون مراجعه کردم همش دنبال اینید نام این آقا رو بزرگ کنید.واقعه رسالت خبرگذاری را زیر سوال بردیید ببینید مسائل ومشکلات
    روز جامعه ما چییه دنبال اون باشین .این عنوان شایسته هست زدین تو سایتتون درگیری لفظی شفیع نژاد با استاندار؟هر آدم بی سوادی هم اینو بشنوه میتونه جهت گیری شما رو تشخیص بده

  29. امیدی گفت:

    باسلام دوستان عزیز هر کسی ارزش و احترام خاص خود را دارد من آقای شفیع نژاد رو نمیشناسم ولی هراز چند گاهی پیامک های تبلیغاتی رو گوشی میبینم که در آخرش نوشته.شفیع نژاد کار آفرین استان یا نخبه اقتصادی.این چنین کارای بسیار خوبه و قابل تمجید.ولی قبلش یه چیزو براتون مشخص کنم نخبه ی اقتصادی به کسی میگن که از صفر شروع و با تحلیل اقتصادی روبه بالا برود نه کسی که سرمایه ملی و گنجینه ملی رو دربیاره بعدش بفروشه و بهش بگن نخبه!!!!!!!!!ازهمه عذر میخوام.دانشجوی ارشد مدیریت جهانگردی

  30. همشهری گفت:

    با سلام
    دوستان و مخاطبان عزیز
    با این همه حب و بغض و تنگ نظری که در الفاظ و قضاوت های خود داریم آیا برای بهتر شدن وضعیت استان و دیار خود ذره ای تلاش و کوشش کرده ایم ، یا فقط به دنبال تخریب افراد یا گروه های مختلف هستیم. دوستان من ، مخالفت با تصمیمات استاندار یا هر دولت مرد دیگر تا اندازه ای کمک به شخص مورد نظر داشته که بتواند در تصمیمات آینده خود با بیشترین ملاحظات و کمترین ایرادات عمل کند. در وحله بعد چرا ما همیشه نیمه خالی هر چیزی را می بینیم، به این مورد مهم توجه کرده اید که هر کدام از هم استانیهای ما که به سطح بالائی از علم یا ثروت می رسند با توجه به این رفتار نادرست بخل و در جائی تنگ نظری من نوعی از این دیار مهاجرت کرده تا در آرامش و دور از این همه هیاهو و بحث ها و نظرات زندگی کرده و به گروهی دیگر خدمات و داشته های خود را ارائه دهد. پس بیائید کمی هم به فکر خود و آینده مجهول فرزندان و دیار خود باشیم.

  31. يه دوست گفت:

    دوستان چرا واقع بين نيستيم…….
    چرا بستر رودخانه به دليل برداشت بي رويه در عرض يك سال بايدبيش از سه متر نشست داشته باشه(زير پل)خدايي شما داريد از كي دفاع ميكنيد
    چند ساله كه مصوب شده كه برداشت از بين دو پل رودخانه بشار ممنوعه ولي شبانه از بستر رودخانه برداشت ميشه ولي صدايي از هيچكس در نمياد

  32. دق مرگ گفت:

    بابا دزدي اينه كه تا الان به كمك مسولين از بستر رودخانه بشار برداشتن كردن و شريكي خوردن تازه اين استاندارمتوجه شده….
    (((اقاي صابري خدا قوت))))

  33. صادق گفت:

    نماینده ای که زارعی باشد باید استاندارش هم این باشد و شفیعی درس شجاعت را از دکتر هدایتخواه یاد گرفته

  34. پناهی گفت:

    افراد در هر موقعیت و مقامی که باشند رعایت احترام متقابل ضروری است.نظرها هم باید منصفانه و بدون غرض ورزی و کینه توزی باشد. اولین شرط گفتگو بها دادن به نظرات دیگران است. در اینکه انتقال کارخانه های شن و ماسه از حاشیه رودخانه ضروری است شکی ندارد.و باید به مناطق کوهستانی با شرایط مناسب منتقل شوند. از طرفی یک برنامه مدون و حساب شده می خواهد تا کسانیکه در این راه سرمایه گذاری کرده اند متضرر نشوند. نباید با عملکرد ها و برخوردهای نا معقول سبب شویم که افراد سرمایه هایشان را در امور غیر تولیدی مانند واسطه گری بکار گیرند. افرادی مانند آقای شفیع زاده تلاش می کنند و زحمت می کشند و نانی بدست می آوردند و به مردم خدمت می کنند نباید آنان را سرزنش کرد. البته نیت جناب استاندار خیر است و جلوگیری از برداشت شن و ماسه از بستر رودخانه ها ضروری است ولی برنامه نیاز دارد و برخورد منطقی و رعایت احترام متقابل. خداوند همه ما را در تشخیص امور خیر توانا گرداند.

  35. مهمان گفت:

    بابا اینقدر شفیعی شفیعی نکنین ما میدنیم که این شفیعی کیه

  36. رضا گفت:

    یاد نیکزاد بخیر…. هیچ کسی قدرش ندونست تا بردنش

  37. فاطمه گفت:

    دیگه گنج پیدا کردن اینقد پز دادن نداره.

  38. رحیم گفت:

    درود بر استاندار

  39. ش ع گفت:

    جک با مزه ای نوشتی آقای بویر نیوز.فقط و فقط ایجاد فضا برای اهداف خاص .

  40. مراد گفت:

    باید استاندار عزیز به آقای شفیعی به عنوان یک خانواده شهید! بیشتر از این احترام بگذارند

  41. سحر گفت:

    نگفتی بویرنیوز چقد از عظیم شفیعی میگیری که اینقد سنگش رو به سینه میزنی

  42. دلسوز گفت:

    آقاي شفيعي بجاي شانتاژ بازي كمي از سرمايه ات را در راه درمان محمد رضاي 14 ماهه كن كه با مرگ داره دست وپنجه نرم ميكنه ونفس هاي آخرشو ميكشه

  43. ناشناس گفت:

    استاندار بايد متين با مراجعين صحبت كند.
    2-عظيم گردن گلفتي نكند .
    3-استاندار درسته ميگه خوراك سنگ شكن شما نبايد كنار بستر رودخانه باشد بايد كنار يك كوه باشد

  44. تقی گفت:

    آقای استاندار فکری به حال خاکبرداری تپه پارک ساحلی که یکی ازطرحهای استاندار قبل بود بکن

  45. .......................... گفت:

    آقای عظیم شفیعی اگه میخوای دنیا و آخرت را داشته باشی به اون کارگری کمک کن که ساعت 4 صبح با ماشین سنگین شما افتاد تو دره و الان هم سه ماهه که تو کماست باید زندگیتو مدیون همین کارگرهایی باشی که تا صبح به خاطر یه حقوق ناچیز بی خوابی میکشن و باید به این روز بیفتن.شما هم به جای اینکه همش دنبال ثروت و … هستی یه ذره هم به فکر آبرو و اون دنیات یاش.

  46. رضا گفت:

    وقتی که یک بیسواد برای استاندار تعیین تکلیف مکندوای برما .عظیم بره به اون برادری که فقط داخل 2اتاق زندگی میکند کمک کند

  47. بی صدا گفت:

    سلام
    قانون برای همه یکسان است
    تو کشور ما بی قانونی یه عادت شده

  48. گرگعلی گفت:

    آقای شفیعی کارخانه هات تعطیل بشه بهتره یا اینکه رودخاه بشار خشک بشه و تو ریگ های داخلش رو بفروشی

دیدگاه شما