شنبه 27 دی 1393 - 16:18

برنامه جنجالی شبکه دنا/ از رو شدن تخلف شهرداران سابق تا انتقادات بیسابقه علیه استاندار کهگیلویه و بویراحمد

محمدعلی جاوید شهردار یاسوج که به شدت عصبانی به نظر می‌رسید، هزینه ۱۶ میلیاردی برای تیم فوتبال شهرداری یاسوج از گذشته تا کنون تخلف دانست و گفت: آنهای که این مبالغ را هزینه کرده‌اند تخلف بوده است و من حاضر نیستم چنین تخلفی را انجام بدهم.

denaشب گذشته جنجالی‌ترین برنامه شبکه دنا برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز ، شبکه گذشته و پس از مشکلاتی که برای تیم دنای یاسوج پیش آمد کرامت‌اله موسوی سرپرست تیم دنای یاسوج و خداداد افشاریان نائب رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با حضور در برنامه زنده تلویزیونی همسو با ورزش شبکه دنا، یکی به صورت تلفنی و دیگری حضوری انتقادات شدیدی را نسبت به مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد روا داشتند.
در این برنامه که شاید به نوع خود در سال‌های اخیر کم‌نظیر و بسیار جالب توجه بود کرامت‌الله موسوی سرپرست تیم دنای یاسوج با بیان اینکه آقای استاندار کهگیلویه و بویراحمد قدرت شما تا چه اندازه است که ۳۰۰ میلیون تومان برای سرپا نگه‌داشتن یک تیم هزینه نمی‌کنید، اظهار کرد: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج به چه درد شما می‌خورد وقتی تیمی وجود ندارد.
در این میان حملات به مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد شد و کرامت‌اله موسوی مطرح کرد: مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد چند صباحی به استان کهگیلویه و بویراحمد آمدخ که با مدیریت در این استان سکوی پرتاب برای پست‌های بالاتر باشد.
خداداد افشاریان نائب رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان به ورزش استان خیانت کرده‌اند. اگر پول داشتم خودم تیم را حمایت می‌کردم، وعده‌های مسئولان در خصوص تیم فوتبال دنای یاسوج عملی نشده و حذف این تیم با روانی زیادی را ایجاد خواهد کرد.

در ادامه صحبت‌های رد و بدل شد که یوسف افشارنیا مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد به پشت خط برنامه آمد و با انتقاد از اینگونه ادبیات در برنامه زنده تلویزیونی، اظهار کرد: از این پس اجازه نمی‌دهم چنین افرادی در برنامه‌های صدا و سیما حضور پیدا کنند و آبروی مسئولان را ببرند.
افشارنیا با بیان این که نباید کسانی که به برنامه‌های تلویزیونی دعوت می‌شوند بی‌حساب و کتاب همه چیز را بیان کنند، تصریح کرد: در خصوص دعوت از چنین افرادی به صدا و سیما تجدید نظر خواهیم کرد.

حسن نوروزی معاون برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد به پشت خط برنامه همسو با ورزش از شبکه دنا آمد و با انتقاد از سخن مدعوین برنامه، اظهار کرد: استانداری کهگیلویه و بویراحمد هیچ‌گونه وظایفی نسبت به تیم فوتبال ندارد ولی برای کمک به ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد و جوانان وارد میدان شدیم.
در ادامه نوروزی گفت: نباید اجازه داده شود که در یک برنامه زنده تلویزیونی این گونه حرف‌ها مطرح شود و مسئولان زیر سؤال بروند. با اینکه استانداری و مسئولان ارشد استانی هیچ تعهدی نسبت به تیم‌داری نداشتند اما تا آن‌جا که مقدور بود کمک کردند.

محمدعلی جاوید شهردار یاسوج که به شدت عصبانی به نظر می‌رسید، هزینه ۱۶ میلیاردی برای تیم فوتبال شهرداری یاسوج از گذشته تا کنون تخلف دانست و گفت: آنهای که این مبالغ را هزینه کرده‌اند تخلف بوده است و من حاضر نیستم چنین تخلفی را انجام بدهم.
اما بعد از همه این رویدادها صبح امروز تیم فوتبال دنای یاسوج که قرار نبود به بوشهر برود، با چهار دستگاه خودرو    سواری به این شهر اعزام شد، تا نشان دهند وقتی در یک برنامه جنجالی آبروی استان کهگیلویه و بویراحمد برده می‌شود آن وقت همه دست به کار می‌شوند.
نکته پایانی، اگر در این سفر بازیکنان تیم فوتبال دنای یاسوج خونی از دماغ بازیکنی بریزد چه کسی پاسخگو است؟ شهردار یاسوج، استاندار کهگیلویه و بویراحمد یا هیئت فوتبال استان.

کبنااسپورت

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=136473
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. م گفت:

    مردم مشکلاتی فرا تر از فوتبال دارند , استان درسایر رشته های ورزشی قهرمانان ومدال اوران بسیاری دارد که هیچ اسمی از انان نیست ,پس اول مشکل عام مردم حل شود بعد برای ورزش هزینه شود.

  2. دلسوز گفت:

    باسلام و خسته نباشید خدمت دست اندرکاران برنامه خوب همراه با ورزش .برنامه خوبی بود و زیبا .بهترین حرکت هستش که بسیاری از کمبودها و مشکلات در این برنامه ها مطرح و حل گردد . آقای افشارنیا چرا ناراحت شدند ؟مگر کار بدی انجام شده ؟ باید حرفها زده شود . مگه باید همه مشکلات در فضایی بسته و به دور از مردم باشد و کسی واقعیت ها را ندانند . آقای افشارنیا شما که وظیفه اطلاع رسانی و حتی حل مشکلات را از رسانه ملی دارید باید دفاع کنید از شبکه نه اینکه این نحوه صحبت را بد تلقی کنید . ضمنا ورود شما به این موضوع کار بسیار بچه گانه بوده و خواهد بود .
    شما فکر می کنید همه چیز را باید پول بدهند تا پخش شود ؟ چرا ؟ باید این چالش ها باشد تا آزادی بیان را مشاهده کرد در کشوری اسلامی .
    باید چهره بسیاری از افرادی که در جامعه اسلامی دارند خیانت می کنند و مردم از آنها بی خبر هستند روشن شود . پس جناب آقای افشارنیا نترسید از این حرکات و این برخوردها .باور کنید این پست و مقام ها انسان را به عرش نخواهد برد با این طرز تفکر که ترس وجود داشته باشد که موضوعات با مدرک و دلیل مطرح شود.
    آقای افشارنیا برنامه نود مسئولین کشوری و نمایندگان را زیر سوال می برد و زنده به گفتگو می پردازند آیا ریس صداوسیما یا رییس شبکه 3 وارد قضیه می شود ؟
    واقعا این برخوردها و این حرکت شما را بسیار بچه گانه دانسته و دفاع از مردم استان نمی دانیم و از شما خواهشمندیم دلسوزانه وارد شوید و بگذارید حرفها زده شود تا همه مسائل پشت پرده در هر زمینه ای چه ورزش و چه مسائل دیگر روشن شود .
    از تهیه کنندگان این برنامه بسیار متشکریم و احسنت می گوییم .

    • saeid گفت:

      باید به حال این صدا و سیما تاسف خورد که ی شخصی مثل افشارنیا بر مسند قدرتش نشته و اینقد بچه گانه و ترسو برخورد می کنه.مگه انتقاد از مسئولین چه اشکالی داره.فکر نمی کنم انسان بی عیبی وجود داشته باشه جز چهارده معصوم علیه السلام.اگه افشارنیا رو بزارین رئیس صداوسیما میلی کلهم اجمعین همه چیز رو فیلتر می کنه!!!!.ی خورده جنبه انتقاد مسئولین رو در صداوسیما بالا ببرید تا اینجور آشفته نشین.علی الخصوص شما آقای فشارنیا که می ترسین صندلیتون رو از دست بدین.

  3. مطلع گفت:

    برید بررسی کنید ببینید که پسران و وابستگان اعضای سابق شورای شهر چند مورد با تیم شهرداری یاسوج قرارداد میلیونی بسته اند و دریغ از یک دقیقه بازی!!!

  4. ناشناس گفت:

    مگر دانستن حق مردم نیست آقای به اصطلاح رییس صدا و سیما؟
    اگر آقای افشاریان و سایر میهمانان حرف دل مردم را می زنند شما چرا می ترسید؟
    آقای استاندار اگر مدیر خوبی یا بدی باشند قضاوت با ما مردم است نه با شما که بخاطر پست و منصب روی از واقعیات می پوشانید.

  5. دنا گفت:

    وقتی مدیرکل ورزش و استاندارو رییس صداوسیما همه به بازدید یه طرح ورزشی که باتبلیغ دروغین مدیرش میروند که هیچ سودی هم برای جوانان نداره و اقای افشارنیا همه چیزراپول میداند باید هم ورزش ماقربانی اقایان شود….

  6. علی گفت:

    اتفاقا باید از این برنامه حمایت شود آقای مدیرکل صداسیمای استان نه که تخریب کنید

    • نترس گفت:

      مدیر کل صدا و…نترس بعضی کارها را مردم باید قضاوت کنند نه جلوگیری کنید

  7. سارا گفت:

    درود بر خداداد افشاریان

  8. عاشق وطن گفت:

    با سلام بر دوستداران این سرزمین . تیم شهرداری یا دنای امروز هم به دسته 3 سقوط کرد . پس آقای افشارنیا حالا بگید چرا باید در برنامه زنده نباید حرفا زده شود ؟ برنامه ورزش برنامه خوبی بوده و هست اگر آقایانی چون افشارنیا و دیگرانی که بیرون نمیزارند این برنامه با خوبی خودش پیش برود . چنین رفتار آقای افشارنیا در برنامه دیشب نشان داد که به فکر مسئولان هستند و به فکر وضعیت استان و وضعیت ورزش و مردم نیستند چرا ؟بسه آقایان عزیز .آقای افشارنیا تا الان هم مدیران صداوسیما و حتی مدیر قبلی از مسئولین دفاع می کرد چرا ؟ مگه رسانه ملی برای کمک به مردم و حفظ ارزشهای نظام و جامعه نیست ؟ پس باید آنانی که دارند خیانت می کنند در یک مناظره تلویزیونی هم باشند . بزار سخت باشد . بزار حرفا زده شود .جوانان ما که بیکاری در بین آنان بیداد می کند پس چرا یک ورزش که برای آنان سرگرمی بوده از بین رود ؟ پاسخ بدهسد آقای افشارنیا

  9. رضا گفت:

    اگر اینگونه برنامه ها در شبکه دنا وجود داشته باشه هیچوقت مردم از این شبکه ناراضی نیستند پس اینگونه برنامه ها رو حمایت کنید 

  10. پتاه گفت:

    حتما منظور همان به اصطلاح بزرگترین طرح ورزشی جنوب کشوره

  11. سيد گفت:

    آقاي افشارنيا در خصوص مديريت ضعيف خودت تجديد نظر كنيد… لطفاً

  12. محمد گفت:

    اگر 16 میلیارد جایی سرمایه گذاری شده خوبه ولی می توان گفت این تیم 160 میلیون هم قیمت گذاری نمیشه و چرا این سرمایه گذاری را جزء اختلاسات محسوب نکنیم اگر مقداری تفکر اقتصادی داشته باشیم این هم می تونه نوعی اختلاس و هدر رفت سرمایه ملی باشه.

  13. حسن گفت:

    موقع افتتاحیه ورزشگاه 15000 نفری مسئولین ریا کار را حساب می رسیم

  14. یاسوجی گفت:

    با عرض سلام . به اطلاع همه مسئولین می رساند که شما اگر در این جایگاه ها نشسته اید نه بخاطر برتری بر دیگران و نه بخاطر ضریب هوشی شماست بلکه روابط سیاسی چند صباحی شماها را در این مقامها گماشته است. پس به جای کج اندیشی در این فرصتهای کم مدیریتی که دارید به جای انتقادهای غیر منصفانه بگردید و وظایفی که بر گردنتان دارید انجام دهید، چون من می دانم بسیاری از شماها وظیفه خودتان را هم نمی دانید از جمله شهردار محترم که صددرصد با بعضی جریانها اینجا نشسته اند و نمی دانند که ورزش، تفریح و اوقات فراغت جوانان از وظایف اصلی شهرداریهای کشورها می باشد. ایشان فکر می کند اوقات فراغت جوانان هم این است که بیاییم و چند وسیله آهنی غیر استاندارد در پارکها نصب کنیم و تمام…انتقاد یعنی ما نقطه ضعفها را می شناسیم و در جهت رفع آنها هستیم نه اینکه یعنی توهین به شخصی. وظیفه استانداری نیز کمک به اهداف این استان می باشد. جوانان این استان هم با موفقیت تیمهای یاسوج و گچساران خوشحال می شوند و حتی پیشرفتشان هم بهتر می شود در سطح کشور پس نباید بگوییم که وظیفه استانداری این نیست. آیا در استانداری طرح اوقات فراغت، جوانان، ورزش، نظارت بر اهداف استان نیست؟ پس خواهشا بجای ناراحت شدن از انتقادها باید راه پیشرفت جوانان این استان را هموار کنیدو …

  15. قلندر گفت:

    مدیران محترم وقتی کم بیارید می تونید فیلتر بزارید کسی وارد نشه درود بر احمدی نژاد

    افشار نیا چرا می ترسی

  16. منصف گفت:

    از خدا بترسید از بدو تاسیس صداوسیمای استان مدیر کلی متعهدتر .متخصص تر .دلسوزتر .شجاع تر .پر کار تر از دکتر افشارنیا نیامده ونخواهد امد .در ضمن کسی که به برنامه زنده تلویزیونی دعوت میشود باید ادبیات بیان را در خور وشآن شخصیت خود و کسی را که حضور ندارد که از خود دفاع کند را رعایت نماید برنامه زنده خونه خاله نیست که هرچی اومد روی زبون گفته بشه

  17. مهرداد گفت:

    برنام را ديدم همه ناله ها از سر دلسوزي بود منتهي استان واين شهر ظرفيت چنين انتقادهايي آنهم در شبكه ميلي (ملي) را ندارد اين سطح ظرفيت برميگرده به برنامه 90 كه اگر از مردم نميترسيدند اونرا هم درش را تخته مي كردند.

  18. همشهری گفت:

    خدمت یاسوجی محترم و بقیه عرض کنم شما که شهردار را متهم می کنید چرا ورزش و جوانان که متولی امر ورزش است را متهم نمی کنید بنابراین جایگاهها را نمی دانید پس لطفا اظهار نظر نکنید. در خصوص اقای کرامت موسوی عرض کنم یکی از نابود کنندگان فوتبال استان ایشان هستند چرا در قبل می گفت اگر من سرپرست بودم چنان میکردم و چنان، در واقع دور از گود پر فن بودن و می خواست این هم سهم خودش را بگیرذ.ایشان دور قبل سکوها و حتی داورها را بر علیه تیم شهرداری تشویق می کرد و یکی از عوامل سقوط تیم به دسته 2 ایشان بود که متاسفانه دبیر هیات فوتبال هم بود . کرامت موسوی نه بازیکن شاخصی بود و نه مربی خوبی و نهئ علم ورزشی دارد فقط از بچگی تا حالا هر وقت ایشان را دیدم تمام راهنمایی هایش تیر 2 بوده و به تیره 2 معروف بین بازیکنان وی را به این دلیل تمسخر می کنند . از پرویز موسوی که بازیکن سرشناس و خوبی بود به دلیل اوردن ایشان در این جایگاه که باعث سقوط تیم شهرداری به دسته 2 به دلیل کار شکنی هایش بوده گله مندیم. چون می گفت یا باید سرپرست باشم یا … همین شد که سکوها و .. را بر علیه تیم تحریک می کرد . نا گفته ها زیاد است.

    • ورزشی گفت:

      با سلام خدمت دوست عزیزم،در جوابیه جنابعالی عرض کنم که شما احتمالآ مشکل شخصی با آقای کرامت موسوی دارید یا وابسته به شهردار وشورای شهر هستید. اگه نمیدونید کرامت موسوی بازیکن قدیمی استان ودر لیگ قدس در چندین دوره به عنوان بازیکن ودر پست دفاع راست یا چپ بازی میکرده،ودر دوران طلایی فوتبال استان بعنوان سرمربی تیمهای منتخب استان درلیگ های مختلف بوده خصوصآ تیم خوب عمران در دهه هفتاد،بازیکنان بزرگی در استان شاگرد ایشان بوده اند ،الیاسی ها ،منوچهری ها،وغیره… که اگه بخوام بگم وقت زیاد میبره.در روزهای سخت در اوج تیم فوتبال شهرداری ایشان بعنوان کمیته فنی بودند واجازه دخالت بیجای خیلی از کسانی که خود را مخواستند به دروغ به فوتبال بیارند جلوگیری کرد.هماهنگیهای اورژانس ،داوران،فدراسیون،ودیگر کارهایی که شاید ندونید وبعنوان یک سرباز گمنام خدمت کرد.حرف از قرار داد زدی کدام قرارداد؛کدام پول ،چه هزینه هایی که ایشان از جیب خود کرده ولی هنوز پولش را نداده اند.کجایی برادر

  19. همشهری گفت:

    دست آقای شهردار درد نکند که دست نااهلان وناپاکان را ازهزینه بیت المال کوتاه کرد حقیقتا شهرداری یاسوج در سال های گذشته دکانی برای آقایان شده بود

  20. ناشناس گفت:

    درود بر اقای موسوی وخداداد افشاریان عزیز که چقدر این اقای افشار دلش میخواد استان پیشرفت کنه

دیدگاه شما