چاپ این برگه

برنامه جنجالی شبکه دنا/ از رو شدن تخلف شهرداران سابق تا انتقادات بیسابقه علیه استاندار کهگیلویه و بویراحمد

denaشب گذشته جنجالی‌ترین برنامه شبکه دنا برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز ، شبکه گذشته و پس از مشکلاتی که برای تیم دنای یاسوج پیش آمد کرامت‌اله موسوی سرپرست تیم دنای یاسوج و خداداد افشاریان نائب رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با حضور در برنامه زنده تلویزیونی همسو با ورزش شبکه دنا، یکی به صورت تلفنی و دیگری حضوری انتقادات شدیدی را نسبت به مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد روا داشتند.
در این برنامه که شاید به نوع خود در سال‌های اخیر کم‌نظیر و بسیار جالب توجه بود کرامت‌الله موسوی سرپرست تیم دنای یاسوج با بیان اینکه آقای استاندار کهگیلویه و بویراحمد قدرت شما تا چه اندازه است که ۳۰۰ میلیون تومان برای سرپا نگه‌داشتن یک تیم هزینه نمی‌کنید، اظهار کرد: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج به چه درد شما می‌خورد وقتی تیمی وجود ندارد.
در این میان حملات به مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد شد و کرامت‌اله موسوی مطرح کرد: مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد چند صباحی به استان کهگیلویه و بویراحمد آمدخ که با مدیریت در این استان سکوی پرتاب برای پست‌های بالاتر باشد.
خداداد افشاریان نائب رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان به ورزش استان خیانت کرده‌اند. اگر پول داشتم خودم تیم را حمایت می‌کردم، وعده‌های مسئولان در خصوص تیم فوتبال دنای یاسوج عملی نشده و حذف این تیم با روانی زیادی را ایجاد خواهد کرد.

در ادامه صحبت‌های رد و بدل شد که یوسف افشارنیا مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد به پشت خط برنامه آمد و با انتقاد از اینگونه ادبیات در برنامه زنده تلویزیونی، اظهار کرد: از این پس اجازه نمی‌دهم چنین افرادی در برنامه‌های صدا و سیما حضور پیدا کنند و آبروی مسئولان را ببرند.
افشارنیا با بیان این که نباید کسانی که به برنامه‌های تلویزیونی دعوت می‌شوند بی‌حساب و کتاب همه چیز را بیان کنند، تصریح کرد: در خصوص دعوت از چنین افرادی به صدا و سیما تجدید نظر خواهیم کرد.

حسن نوروزی معاون برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد به پشت خط برنامه همسو با ورزش از شبکه دنا آمد و با انتقاد از سخن مدعوین برنامه، اظهار کرد: استانداری کهگیلویه و بویراحمد هیچ‌گونه وظایفی نسبت به تیم فوتبال ندارد ولی برای کمک به ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد و جوانان وارد میدان شدیم.
در ادامه نوروزی گفت: نباید اجازه داده شود که در یک برنامه زنده تلویزیونی این گونه حرف‌ها مطرح شود و مسئولان زیر سؤال بروند. با اینکه استانداری و مسئولان ارشد استانی هیچ تعهدی نسبت به تیم‌داری نداشتند اما تا آن‌جا که مقدور بود کمک کردند.

محمدعلی جاوید شهردار یاسوج که به شدت عصبانی به نظر می‌رسید، هزینه ۱۶ میلیاردی برای تیم فوتبال شهرداری یاسوج از گذشته تا کنون تخلف دانست و گفت: آنهای که این مبالغ را هزینه کرده‌اند تخلف بوده است و من حاضر نیستم چنین تخلفی را انجام بدهم.
اما بعد از همه این رویدادها صبح امروز تیم فوتبال دنای یاسوج که قرار نبود به بوشهر برود، با چهار دستگاه خودرو    سواری به این شهر اعزام شد، تا نشان دهند وقتی در یک برنامه جنجالی آبروی استان کهگیلویه و بویراحمد برده می‌شود آن وقت همه دست به کار می‌شوند.
نکته پایانی، اگر در این سفر بازیکنان تیم فوتبال دنای یاسوج خونی از دماغ بازیکنی بریزد چه کسی پاسخگو است؟ شهردار یاسوج، استاندار کهگیلویه و بویراحمد یا هیئت فوتبال استان.

کبنااسپورت