جمعه 26 دی 1393 - 22:30

اهداء تندیس ویژه قهرمانان صنعت ایران به مهندس غریب پور (+عکس)

حمایل قهرمان قهرمانان صنعت در بخش خصوصی به شرکت فاتح صنعت اهداء شد که مدیرعامل این شرکت نیز این حمایل را به رسم یاد بود به همسر شهید شهریاری تقدیم نمودند.

در جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران شرکت پتروشیمی شازند به عنوان واحد نمونه سال در بخش صنعت نفت انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.
به گزارش بویرنیوز، جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران در محل سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
در این جشنواره که علاوه بر مدیران شرکت های فعال در صنعت کشور آقایان دکتر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ، شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور، هاشمی استاندار تهران، جمعی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند از مقام شامخ شهدای گرانقدر ایران اسلامی به عنوان برندهای سرخ این مرز و بوم تجلیل و از برندهای برتر در زمینه های مختلف نیز تقدیر به عمل آمد و شرکت پتروشیمی شازند به عنوان واحد نمونه در بخش صنعت نفت انتخاب و لوح تقدیر و تندیس ویژه این جشنواره به مدیریت محترم عامل جناب آقای مهندس غریب پور اهداء گردید.
دکتر صالحی سخنران ویژه جشنواره با ایراد سخنانی از هجمه دیگر کشورها علیه ایران اسلامی برای برنامه هسته ای گفت و اظهارخرسندی کرد که با این همه اتفاقات کشور از میان این همه تلاطم سربلند بیرون آمده است.
در پایان این مراسم حمایل قهرمان قهرمانان بخش خصوصی که همه ساله به یک سازمان دولتی اهداء می شود توسط آقای شفیع زاده مدیر عامل بانک دی به آقای علی اکبر صالحی اهداء شد و رئیس سازمان انرژی اتمی این حمایل را به پاس زحمات شهید دکتر شهریاری به همسر ایشان سرکار خانم دکتر بهجت قاسمی اهداء نمود.
حمایل قهرمان قهرمانان صنعت در بخش خصوصی به شرکت فاتح صنعت اهداء شد که مدیرعامل این شرکت نیز این حمایل را به رسم یاد بود به همسر شهید شهریاری تقدیم نمودند.
شرکت پتروشیمی شازند واحد برگزیده جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=136317
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محمد گفت:

    دستش درد نکنه باعث افتخار دشت روم طایفه اویلی

  2. دشتروم الوطنی گفت:

    شیرت کنوم کر غوچی دشتروم

  3. جمشیدی گفت:

    با سلام .این افتخار بزرگ که نشان از لیاقت ومدیریت جناب آقای مهندس غریب پور میباشد را به تمامی همشهریان وجناب آقای مهندس غریب پور صمیمانه تبریک عرض مینمایم .باتشکر از سایت بویر نیوز بابت اطلاع رسانی خوب

  4. نورافشان گفت:

    جناب اقای مهندس غریب پور مدیر نمونه افتخار افرینی عرصه صنعت و تولید ملی کشور را به شما تبریک وارزوی موفقیت و سربلندی دارم

  5. سی سخت گفت:

    برای مهندس غریب پور آرزوی موفقیت و بهروزی روزافزون داریم و این موفقیت را به ایشان و خانواده محترمشان وهمه مردم هم استانی تبریک عرض می کنیم . ایشان شایستگی خدمت به وطن عزیزمان را در سطوح بالای کشور دارند و هیچ گاه طعم فریبنده قدرت باعث روگردانی ایشان از تواضع و مردم داری نگشتند . به امید رسیدن به جاهای بالاتر

  6. ناشناس گفت:

    مهندس غریب پور فرزند خلف دیار قهرمان پرور بویراحمد است .و براستی که فزرندان بویراحمد در هر مقطعی از تاریخ که فرصت میدان داری پیدا کرده اند خارق العاده درخشیده اند.و اینک نیز این مهندس خداداد غریب پور از دیار بویراحمد است که این چنین گوی سبقت را در عرصه مدیریت از دیگر مدیران قدر آن هم در سطح ملی مفتخرانه ربوده و در چشنواره های متعدد ملی تندیس های متعددی را یکی پس از دیگری از آن خود می کند تا ثابت کند که فرزندان شایسته در همه عرصه های ملی مفتدرانه بدرخشند .او با تیزهوشی و درایت فراوان پتروشیمی شازند اراک را در فرصتی اندک

  7. صابر اسدزاده گفت:

    مهندس عزیز تبریک و با ارزوی موفقیت های بیشتر

  8. م گفت:

    مهندس غریب پور فرزند خلف دیار قهرمان پرور بویراحمد است و براستی که فزرندان بویراحمد در هر مقطعی از تاریخ که فرصت میدان داری پیدا کرده اند اینگونه شایسته درخشیده اند و اینک نیز این مهندس غریب پور از دیار بویراحمد است که این چنین گوی سبقت را در عرصه مدیریت از دیگر مدیران قدر آن هم در سطح ملی مفتخرانه ربوده و در چشنواره های متعدد کشوری تندیس های متعددی را یکی پس از دیگری از آن خود می کند تا ثابت کند که فرزندان شایسته بویراحمدی می توانند در همه عرصه های مدیریتی در سطح ملی مفتدرانه بدرخشند. و براستی که غریب پور انسانی است چابک، تیز هوش و با استعداد ی خارق العاده که با بهره گیری از توانمندی و قابلیتهای بی نظیرش توانسته است پتروشیمی شازند اراک را در فرصتی اندک چنان متحول سازد که در چشنواره ملی قهرمانان صنعت نفت ایران عنوان واحد نمونه از آن خود نماید و برگ زرین پر افتخار دیگری بر افتخارات خود بیفزاید.قطع یقین مردم بویراحمد به داشتن چنین فرزندی به خود می بالد و برای وی آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون از خداوند متعال طلب می نماید.

  9. مجیدیان گفت:

    محضر جناب مهندس غریب پور تبریک عرض نمودی آرزوی موفقیت روزافزون ایشان را از حضرت حق خواستارم.

  10. دوست گفت:

    مهندس غریب پور با پتانسیل و توانمندی خاص خود هر روز برای دیار ما افتخاری جدید رقم می زند. او صرفا به اتکای قابلیت فردی و با استعانت از خدواند منان است که اینگونه در سطح ملی می درخشد و ثابت می کند که مردم دیار عقب نگهداشته ما در صورت پیدا کردن فرصت برای میدان داری می توانند بطور شایسته و بایسته بدرخشند. مهندس غریب پور در فرصتی اندک است که توانسته یک مجتمع عظیم صنعتی چون پتروشیمی شازند اراک را این چنین متحول سازد و تندیس ویژه قهرمانان صنعت نفت را از آن خود کند . مردم دیار ما به وجود چنین فرزندان توانمندی بخود می بالد برای او آرزوی توفیق و سربلندی روز افزون از ایزد متعال طلب می کند.

  11. روزبهان گفت:

    درود بر مهندس غریب پور-قهرمان ملی صنعت نفت ایران(حکاکی لوح تقدیر مربوطه)
    شایستگی های مردان این مرز و بوم خصوصا خطه مردخیز کهگیلویه و بویراحمد در قامت مهندس غریب پور متجلی گردیده و به بار نشسته است ، توفیق روزافزون ایشان را از خداوند منان خواستارم

  12. دشتروم گفت:

    قهرمان دلاور خوش درخشیدی؟؟؟؟؟؟

  13. اکبرى کارمند پتروشيمى شازند گفت:

    با عرض تبريک به مهندس عزيز وارزوى توفيق روز افزون .

  14. دهدشت گفت:

    هی جونم من نفست که ابرو داری ایکنی بین ای مدیران استان که یا من حاشیه هستن یا دنبال چاپلوسی برا پست و مقام

  15. سید احمد گنجی پور گفت:

    با درود و ارزوی توفیق روز افزون برای مهندس عزیز.مایه فخر و مباهات استان هستین بی شک.

  16. اسد بهروزی گفت:

    مهندس عزیز تبریک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  17. امید گفت:

    درود بر شرفت مهندس با عرضه و غیرتمند واقعا جنابعالی و امثال جنابعالی مایه افتخار و عزت استان و کشور می باشید امیدوارم همواره در پناه حق موفق و موید باشید انشاءا…

  18. ugd گفت:

    درود بر شهیدان

  19. saeedkhah گفت:

    به جناب آقای مهندس غریب پور موفقینهای متعدد در صنعت پتروشیمی را به وی ومردم استان وبویژه شهرستان بویر احمد تبریک میگویم

  20. محسن رحیمی گفت:

    عشق منی مهندس. عمرا مثل تو باشه. پیشمرگ داری اون هم منم. موفق باشید.

  21. فرهاد ساروج گفت:

    دوست ارجمندم مراتب تبریک من رو پذیرا باش. امیدوارم روز به روز بیشتر ترقی کنی.

  22. کشت و صنعت ملی گفت:

    ادب و شرم تو را خسرو مه رویان کرد / آفرین بر تو که شایسته ی صد چندینی

  23. منوچهرحسن زاده یاسوج گفت:

    باعرض سلام وخسته نباشیدموفق جناب اقای مهندس غریب پور مدیرارزشمندوکارآفرین رادرجشنواره قهرمانان صنعت نفت وکسب رتبه نخست راتبریک عرض نموده موفقیت ایشان راازدرگاه احدیت خواهانم..منوچهر حسن زاده.

  24. ناشناس گفت:

    لطفا حداقل  تندیسهایی که طی ده سال اخیر این شرکت گرفته نیز منتشرکنید.

  25. سیدمحمدمعصومی گفت:

    جناب آقای مهندس غریب پور .این افتخار بزرگ را به جنابعالی و خانواده محترمتان علی الخصوص مادربزرگوارتان که همواره دعای خیرشان پشت و پناه فرزند عزیزشان می باشد را تبریک عرض می نمایم.

  26. سیدمهدی تقویان گفت:

    این هم از برگی زرین دیگر، من هم به نوبه خود این موفقیت را تبریک میگم.

  27. رضوی گفت:

    با همه تحریم ها شیر خداداد بین/

    طبع بلندش فکند خصم زبون بر زمین/

    یاد وطن کی کنی خاصه که یاسوج ما/

    جایگه ناکثان گشته پر از مارقین/

  28. ناشناس گفت:

    جانم به نفست مهندس بزرگ حونی اویلی ود شتروم که افتخار حونی اویلیی

  29. آرزومسعودی گفت:

    باسلام عمو جان واقعا تبریک میگم خیلی مردی واقعاباعث افتخاره

  30. صمد شجاعی گفت:

    مهندس عزیز و دوست داشتنی انشالله که همیشه موفق و پیروز باشید .انشالله

دیدگاه شما