چاپ این برگه

اهداء تندیس ویژه قهرمانان صنعت ایران به مهندس غریب پور (+عکس)

در جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران شرکت پتروشیمی شازند به عنوان واحد نمونه سال در بخش صنعت نفت انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.
به گزارش بویرنیوز، جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران در محل سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
در این جشنواره که علاوه بر مدیران شرکت های فعال در صنعت کشور آقایان دکتر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ، شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور، هاشمی استاندار تهران، جمعی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند از مقام شامخ شهدای گرانقدر ایران اسلامی به عنوان برندهای سرخ این مرز و بوم تجلیل و از برندهای برتر در زمینه های مختلف نیز تقدیر به عمل آمد و شرکت پتروشیمی شازند به عنوان واحد نمونه در بخش صنعت نفت انتخاب و لوح تقدیر و تندیس ویژه این جشنواره به مدیریت محترم عامل جناب آقای مهندس غریب پور اهداء گردید.
دکتر صالحی سخنران ویژه جشنواره با ایراد سخنانی از هجمه دیگر کشورها علیه ایران اسلامی برای برنامه هسته ای گفت و اظهارخرسندی کرد که با این همه اتفاقات کشور از میان این همه تلاطم سربلند بیرون آمده است.
در پایان این مراسم حمایل قهرمان قهرمانان بخش خصوصی که همه ساله به یک سازمان دولتی اهداء می شود توسط آقای شفیع زاده مدیر عامل بانک دی به آقای علی اکبر صالحی اهداء شد و رئیس سازمان انرژی اتمی این حمایل را به پاس زحمات شهید دکتر شهریاری به همسر ایشان سرکار خانم دکتر بهجت قاسمی اهداء نمود.
حمایل قهرمان قهرمانان صنعت در بخش خصوصی به شرکت فاتح صنعت اهداء شد که مدیرعامل این شرکت نیز این حمایل را به رسم یاد بود به همسر شهید شهریاری تقدیم نمودند.
شرکت پتروشیمی شازند واحد برگزیده جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران