یکشنبه 21 دی 1393 - 16:04

افشاگری های اتابک روز خداحافظی از مدیریت بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد

وی از معرکه این عده در شب‌ها برای درست کردن حاشیه برای سازمان بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد سخن گفت و افزود: کسانی بودند که حیثت سازمان را زیر سئوال بردن و شب‌ها در سایت‌ها شبانه می‌نوشتند و برای سازمان معرکه و باتلاقی درست کرده بودند.

مدیرکل سابق بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تودیع خود اقدام به افشاگری کرد.

به گزارش بویرنیوز، ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه مدیران‌‌کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حیدری معاون پشتیبانی سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.
در این آئین طی حکمی از سوی رئیس سازمان بهزیستی کشور علیرضا موسوی‌امجد سکان بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده گرفت و از خدمات فضل‌اله اتابک مدیرکل سابق این سازمان تجلیل بعمل آمد.
فضل‌الله اتابک مدیرکل سابق سازمان بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تودیع خود، با قدردانی از کارکنان سازمان بهزیستی از ائمه جمعه و نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین تشکر و قدردانی کرد و گفت: در مدت ۲۵ ماه و ۱۰ روزی که در مسئولیت بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می‌کردم، اقدامات خیلی خوبی صورت گرفت و بنده فقط راهنمایی و تشویق می‌کردم.
اتابک با اشاره به پرونده‌سازی علیه مدیران کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در استان کهگیلویه و بویراحمد پرونده‌سازی باب شده و عده‌ای می‌خواستند به بیت‌المال دست‌درازی کنند که خوشبختانه با مقاومت اداره اطلاعات روبرو شدند.
مدیرکل سابق بهزیستی‌ کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: با همکاری اداره‌کل اطلاعات جلوی زیاده‌خواهی عده‌ای را گرفتند که از آن اداره‌کل تقدیر ویژه داریم.
اتابک افزود: خیلی‌ها تصور می‌کردند که با حاشیه‌سازی و همراهی رسانه‌ها می‌توانند هرکاری که دلشان می‌خواهند انجام بدهند که آنها را سرجایشان نشاندم و آقای موسوی‌امجد با خیال راحت کار کنند.
وی با پرده‌برداری از خیانت‌های که در گذشته صورت گرفته است، گفت: ۱۶ سال در این سازمان خدمت که نکرده‌اند بلکه جنایت هم کردند.
اتابک افزود: در گذشته افراط و تفریط در این سازمان به اوج خود رسیده بود و سازمانی را تحویل گرفتم که در بی‌نظمی و بی‌انضباطی شهره عام و خاص بود.
مدیرکل سابق بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این سازمان در زمینه بدهکاری بدنام‌ترین سازمان استان بود، ۱۸۰ میلیون تومان در بازار بدهکار بودیم و ۱۰۰ میلیون هزینه آگهی و روزنامه‌ها برای ژست‌های تبلیغاتی و انتخاباتی‌شان بود، چنان ژست می‌گرفتند که بیا و ببین.
اتابک در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد سازمان بهزیستی گریزی زد و اظهار داشت: در زمینه عمرانی و ساخت و ساز از رتبه ۲۶ کشوری به دوم کشوری رسیدم.
وی افزود: در دولت اصولگرا انتصابات به سمت سفارشی پیش نمی‌رفت، اما در مدیریت‌های گذشته کسانی که درمدیریت مالی توانمند بودند، به آنها اجازه مسئول واحد مالی را نمی‌دادند.
اتابک به بیان اینکه در مدیریتم آبی و قرمز نکردم، افزود: بند طرفدار آبی هستم و در انتخاب مسئولیت‌ها شایسته‌سالاری را ملاک قرار دادم، کسانی که کبگ‌شان خروس می‌خواند و کت و شلوار دوخته‌اند، بدانند که هیچ‌ وقت کت‌شان به پای من نمی‌رسند، کت وشلوار من هاکوپیان است.

وی از معرکه این عده در شب‌ها برای درست کردن حاشیه برای سازمان بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد سخن گفت و افزود: کسانی بودند که حیثت سازمان را زیر سئوال بردن و شب‌ها در سایت‌ها شبانه می‌نوشتند و برای سازمان معرکه و باتلاقی درست کرده بودند.

منبع: کبنانیوز

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=135589
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ... گفت:

    گفتن شب نامه نگفتند شبها مینوشتند نویسنده جان پسرم سوادت کو؟

    • منصف گفت:

      خوب اقای اتابک میگفتن که زمان مدیریت دکتر نظری برای اولین بار بهزیستی در تکریم ارباب رجوع اول شدن واز دوستی استاندار وقت لوح مدیرنمونه گرفتن وایشان برای اولین بار درزمان نظری معاون شدن…

  2. كلينيكي گفت:

    جناب آقاي اتابك بهتر بود اخلاق را رعايت مي نموديد و مجموعه پرسنل سازمان از صحبت هاي شما خوشحال نشدند علاوه بر اين انهايي كه بايد قضاوت كنند خودشان همه چيز را مي دانند چه شما بگوييد و چه نگوييد.

  3. علی گفت:

    ای کاش اقای اتابک پخته تر سخن می راندند لحن دوگانه ایشان یکی به نعل زدن و یکی به میخ کوبیدن جالب نبود و از طرف دیگر لبه تیز تیغ ایشان به جرم ناحق تکفیر همه را راند گرچه مرحمت جنابشان دو باره لباس عافیت و ایمان بخشید بالاخره صحبت امروز جناب اتابک حکایت همان گاو نه من شیر بود

  4. افشین گفت:

    چرا تا موقعی که پست داشتی همه  چیز بر وفق مراد بود و نماینده و ریس جمهور و کارمندان عالی اما………..

  5. ناشناس گفت:

    احسنت اتابک هم زمان مسئولیت حرفشو زد هم الان کارت درست بود برادر 

    • ایرانی گفت:

      درسته استاندار فامیل بازی میکنه وسادات محوره اما اتابک هم خیلی بی انصافی کرد مدیران قبل از خودش بجز مدیران دولت احمدی نژاد همه یک سر وگردن بالاتر بودن به همه نباید بد بگن حد اقل چندتاش به اتابک رشد دادن….

  6. ناشناس گفت:

    اقای اتابک حق رو گفتی خدا پشت و پناهت . دولت اعتدال دولت سفارشات است

  7. ناشناس گفت:

    خوب می دانند همه سوء استفاده کننده از مقام که بود خوب می دانند همه کی برای پست از فکر و عقیده و مرام گذشت خوب می دانند کهچه کسی و کسانی پست را لقمه ی چرب ونرم دانستند و تا توانستند ریخت و پاش کردنا ای گلو گیر شود ان همه عسل و گردو ….

  8. ولو دلو گفت:

    اخ سی مدیر نمونه.ایگون صندلی وفا نیکنه.کرو جوگیر وابیه بیی.اوشه نبی والا شناگر ماهریی خوت

  9. مینا گفت:

    خدا به همراهت مدیر نمونه…………….
    باور کن هیچکس جای تو را نخواهد گرفت این را درآینده هم کارمندان این اداره و هم معلولین خواهند دانست………………..
    زنده و سلامت باشی انشاءالله……………..

  10. خ گفت:

    اتابک شیربود به تمام معنا

  11. کارمند گفت:

    اتابک به جای اعلان بیلان کاری خود دست به افشاگریهایی زد که شایسته خودش بود یعنی انچه را در خودش می دید به دیگران نسبت میداد این فرد نشان داد که ادمهای بیسواد نانشان در حاشیه سازیست البته قدمهایی در مسایل عمرانی برداشتند وتغییراتی هم ایجاد نمودند که همه اینها بر اساس سیاستهای سازمان مرکزی بوده نه صرفا هنر ایشان ولی در کارنامه ایشان هیچ اتفاق خوشایندی ثبت نشد فسادی که در زمان ایشان حاکم بوده در هیچ زمانی به چشم ندیدیم

  12. خانه دار گفت:

    هههخخهه هاکوپیان روهم میشناسی

  13. حامد گفت:

    با سلام ، یک نصحیت به اقای موسوی امجد ، بعضی کارمندای متخلف از ترس انفصال خدمت پدر خانم خود را به دست بوسی سیاسیون فرستادند و اعلام امادگی برای تعظیم اتابک اعلام کردن ولی اقای اتابک زیر بار این حیله های عمرو عاصی نرفت ، شما هم گول سلام گرگ رو نخور اقای موسوی امجد ، اتابک را ائمه جمعه و نماینده ولی فقیه و مذهبیون پیرو راه رهبر می شناسند و همیشه به این شخصیت بزرگ افتخار می کنند. مواظب باشید بهزیستی جای مفسدان و افراد معلوم الحال نشود کسانی که به مددجو هم رحم نمی کنند ،اقای موسوی امجد جا پایه بهترین مدیر استان گذاشته فراموش نکن اتابک تورو معاون کرده و به این جا رسیدی وگرنه سیاسیون فقط به دنبال انتقام از بزرگ مرد استان بودنند، زیر بار زیاده خواهی بعضی نرو و دین تو، مردم تو ، به دنیات نفروش. یاحق

  14. محمد گفت:

    استان خاصی داریم مدیر نمونه رو که خودشون اعلام کردند عزل می کنند!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟

  15. بویراحمدی گفت:

    مثل اینکه خیلی ناراحت شده از رفتن .نگران نباش  اقای اتابک ?موسوی خیلی از تو قاطع تر و مدیرتره 

  16. ناشناس گفت:

    اتابک رو معرفی کردن برای مدیرکلی یکی از استان های بزرگ 

  17. بهار گفت:

    خسته نباشید خدمت آقای اتابک استان ما قدر چنین آدمای خوب وشایسته را نمیدونه بذار موسوی امجد بیاد تا بفهمند اتابک کی بوده اتابک جان هر جا هستی موفق سر بلند باشی این استان لیاقت آدم خوبی مثل شما را نداشه.

  18. ناشناس گفت:

    پسر بزرگ اتابک مدیرکل اینده سازمان بهزیستیه الان ارشد  روانشناسی داره و ترم مهر هم دانشجوی دکتری مدیریت . الانم تهران بهزیستی کشور کارمند شده . وای به حال مفسادان و انفصال خدمت ها ، پسر شیر در راه است اینده نچندان دور بر میگردد .

  19. ناشناس گفت:

    بايد بجاي آقاي اتابك يكي از خودش بهتر رو انتخاب ميكردند

  20. راد گفت:

    پسرش در خواب بیند پنبه دانه.

  21. محقلی گفت:

    احسن بر اتابک حقیقت گفتی استاندار این استان نابود کرده همه قوم وخویش بازی هست

  22. ناشناس گفت:

    تفاوت ندارد بی قانونی و ندانم کاری در این استان هویدا است و مردم بیچاره باید هزینه های آن را پرداخت کنند و اگر سری به ادارات بزنید اوج فاجعه را مشاهده می کنید شعار و دروغ ممنوع

  23. دنا گفت:

    حیف شد اتابک رفت چه بر سرما می آید و به کی باید پناه ببریم

  24. ناشناس گفت:

    پس آدم افشا گري بودي و رو نمي كردي اتابك جان

  25. آسی گفت:

    هاااااااا!!!!!!!تبلیغ هاکوپیان

دیدگاه شما