چاپ این برگه

افشاگری های اتابک روز خداحافظی از مدیریت بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل سابق بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تودیع خود اقدام به افشاگری کرد.

به گزارش بویرنیوز، ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه مدیران‌‌کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حیدری معاون پشتیبانی سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.
در این آئین طی حکمی از سوی رئیس سازمان بهزیستی کشور علیرضا موسوی‌امجد سکان بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده گرفت و از خدمات فضل‌اله اتابک مدیرکل سابق این سازمان تجلیل بعمل آمد.
فضل‌الله اتابک مدیرکل سابق سازمان بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تودیع خود، با قدردانی از کارکنان سازمان بهزیستی از ائمه جمعه و نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین تشکر و قدردانی کرد و گفت: در مدت ۲۵ ماه و ۱۰ روزی که در مسئولیت بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می‌کردم، اقدامات خیلی خوبی صورت گرفت و بنده فقط راهنمایی و تشویق می‌کردم.
اتابک با اشاره به پرونده‌سازی علیه مدیران کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در استان کهگیلویه و بویراحمد پرونده‌سازی باب شده و عده‌ای می‌خواستند به بیت‌المال دست‌درازی کنند که خوشبختانه با مقاومت اداره اطلاعات روبرو شدند.
مدیرکل سابق بهزیستی‌ کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: با همکاری اداره‌کل اطلاعات جلوی زیاده‌خواهی عده‌ای را گرفتند که از آن اداره‌کل تقدیر ویژه داریم.
اتابک افزود: خیلی‌ها تصور می‌کردند که با حاشیه‌سازی و همراهی رسانه‌ها می‌توانند هرکاری که دلشان می‌خواهند انجام بدهند که آنها را سرجایشان نشاندم و آقای موسوی‌امجد با خیال راحت کار کنند.
وی با پرده‌برداری از خیانت‌های که در گذشته صورت گرفته است، گفت: ۱۶ سال در این سازمان خدمت که نکرده‌اند بلکه جنایت هم کردند.
اتابک افزود: در گذشته افراط و تفریط در این سازمان به اوج خود رسیده بود و سازمانی را تحویل گرفتم که در بی‌نظمی و بی‌انضباطی شهره عام و خاص بود.
مدیرکل سابق بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این سازمان در زمینه بدهکاری بدنام‌ترین سازمان استان بود، ۱۸۰ میلیون تومان در بازار بدهکار بودیم و ۱۰۰ میلیون هزینه آگهی و روزنامه‌ها برای ژست‌های تبلیغاتی و انتخاباتی‌شان بود، چنان ژست می‌گرفتند که بیا و ببین.
اتابک در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد سازمان بهزیستی گریزی زد و اظهار داشت: در زمینه عمرانی و ساخت و ساز از رتبه ۲۶ کشوری به دوم کشوری رسیدم.
وی افزود: در دولت اصولگرا انتصابات به سمت سفارشی پیش نمی‌رفت، اما در مدیریت‌های گذشته کسانی که درمدیریت مالی توانمند بودند، به آنها اجازه مسئول واحد مالی را نمی‌دادند.
اتابک به بیان اینکه در مدیریتم آبی و قرمز نکردم، افزود: بند طرفدار آبی هستم و در انتخاب مسئولیت‌ها شایسته‌سالاری را ملاک قرار دادم، کسانی که کبگ‌شان خروس می‌خواند و کت و شلوار دوخته‌اند، بدانند که هیچ‌ وقت کت‌شان به پای من نمی‌رسند، کت وشلوار من هاکوپیان است.

وی از معرکه این عده در شب‌ها برای درست کردن حاشیه برای سازمان بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد سخن گفت و افزود: کسانی بودند که حیثت سازمان را زیر سئوال بردن و شب‌ها در سایت‌ها شبانه می‌نوشتند و برای سازمان معرکه و باتلاقی درست کرده بودند.

منبع: کبنانیوز