شنبه 15 مهر 1391 - 14:57

دهدشت «پایتخت » مي‌شود

بویرنیوز:

فرماندار شهرستان کهگیلویه با اشاره به نامگذاري یاسوج به عنوان «پایتخت طبیعت ایران» گفت: در آينده نزدیک دهدشت به «پایتخت میراث فرهنگی» تبدیل می‌شود كه البته اين مهم نيازمند همكاري همه دستگاه‌هاست.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،منطقه کهگیلویه و بویراحمد،«سیدناصر رضایی» در بازدید از آثار تاریخی بلادشاپور دهدشت افزود: فعالیت‌های مهمی در سطح شهرستان برعهده سازمان میراث فرهنگی و گردشگری است که مهم‌ترین آن حفاظت از آثار تاریخی و مرمت آن است.

 

وی با بيان اين‌كه ايران جزو 10 کشور گردش‌پذیر با آثار تاریخی است، افزود: در اين شرايط توجه به صنعت گردشگري می‌تواند به اقتصاد کشور کمک کند و اشتغال‌زایی را در پي داشته باشد.

 

فرماندار کهگیلویه با اشاره به نوپا بودن سازمان میراث فرهنگی افزود: اما در عين حال اين سازمان توانسته است در چند سال اخير به وظایف خود به خوبی عمل کند.

 

رضایی تصریح کرد: مي‌توانيم با حفظ و احياء منابع طبیعی و بافت‌های قدیمی کم‌نظیر شهرستان كهگيلويه صنعت گردشگری را رونق دهیم.

 

وی يادآور شد: با توجه به کم نظیر بودن آثار بافت‌های تاریخی باید میراث فرهنگی اطلاع‌رساني كند تا بتوانیم این آثار را به کشور و در عرصه بین‌الملل معرفی کنیم و در این صورت به یک قطب گردشگری تبدیل مي‌شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=13451
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    بسه تورو خدا حرفای گنده وبدون ارزش……؟؟؟؟؟؟

  2. مكدر گفت:

    اقاي رضايي اگر تونستي توشهرت فرهنگ سازي مرتبي كني .ديارت هر روز جنگ قوميتهاي مختلف است ومسئولينت در راهكارهاي تلفني شان ميگويند اين از طايفه خودمون است هواش را داشته باش بعد دم از پايتخت مي زني .بيشتر از اين ما را مضحكه عام وخاص نكنيد

  3. درجواب مکدر گفت:

    متا”سفانه قوم گرایی یک عمل مذمومی است که در بیشتر نقاط کشورازجمله دراستان ما وبیشتردریاسوج مرسوم ومعمول شده ولی این موضوع رابابحث مطرح شده قاطی نکنید.قدمت وسوابق تاریخی دهدشت ازآثاربجامانده کاملا”مشخص وگویاست ومطمئنا” این نامگذاری بسیار بامسمی ومناسب خواهدبودودر درازمدت اثرات مثبت خود رانشان خواهد داد

  4. هم استانی گفت:

    امان از این کوته بینی ها
    درد استان ما درد شهر ما پایتخت بودن نیست
    درد فقر اقتصادی و فقر فرهنگی است
    شما رو به خدا هوشمند باشید

  5. بویراحمدی گفت:

    پایتخت میراث فرهنگی!!!!!!!!!!!!!!!!!
    دهدهشتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت!!!! ….. ل شششششششششششت

دیدگاه شما