جمعه 14 مهر 1391 - 16:26
اعتراف تلخ غلام محمد زارعی

بویراحمد محروم‌ترین شهرستان کهگیلویه و بویراحمد است

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز: این نماینده مردم در مجلس خدمات نظام را در سه دهه اخیر غیر قابل مقایسه با همه ادوار تاریخ دانست و گفت: مردم قدردان این موهبت‌ها هستند ولی ما نیز در برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای عمل کنیم که عدالت در خدمات‌رسانی محسوس شود.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس آماری که دارم و کارهایی که تاکنون انجام شده و نشده، بویراحمد محروم‌ترین شهرستان کهگیلویه و بویراحمد است.

خبرگزاری فارس: بویراحمد محروم‌ترین شهرستان کهگیلویه و بویراحمد است

غلام‌محمد زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه شهرستان بویراحمد یکی از پرجمعیت‌ترین شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: یک سوم جمعیت استان در این شهرستان و روستاهای آن قرار دارد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی کارهای انجام شده در مرکز استان را نماد خدمات‌رسانی در یک استان دانست و تصریح کرد: با آمار و ارقام می‌گویم که شهرستان بویراحمد محروم‌ترین شهرستان در کهگیلویه و بویراحمد است.

61 درصد راه‌های روستایی بویراحمد آسفالت نیست

به گفته رئیس مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد اکنون در مرکز استان و در شهرستان بویراحمد 61 درصد راه‌های روستایی آسفالت نشده که این خود یکی از مشخصات محرومیت در هر نقطه‌ای به شمار می‌رود.

زارعی ادامه داد: در بسیاری از نقاط استان ما در راه روستایی جشن تکمیل راه‌ها گرفته می شود در حالی که مرکز استان و روستاهای آن در چنین وضعیتی به سر می‌برند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حوزه‌های دیگر نیز وضعیت به همین منوال است و برای نمونه در مناطقی از استان مدرسه‌ای پنج کلاسه را برای 10 دانش‌آموز ساخته‌اند در حالی که در مرکز استان ما و در حاشیه شهر همان مدرسه برای هزار و 200 دانش‌آموز ساخته شده که این خود از مصادیق بارز محرومیت است.

بویراحمد در تامین آب روستایی مشکل دارد

زارعی به سایر مشخصات محرومیت در این شهرستان و در روستاها اشاره کرد و گفت: در آب روستاها هنوز مشکلات عدیده و فراوانی وجود دارد که باید مسئولان نسبت به رفع آن‌ها از خود همت و تلاش بیشتری نشان دهند.

این نماینده مردم در مجلس خدمات نظام را در سه دهه اخیر غیر قابل مقایسه با همه ادوار تاریخ دانست و گفت: مردم قدردان این موهبت‌ها هستند ولی ما نیز در برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای عمل کنیم که عدالت در خدمات‌رسانی محسوس شود.

زارعی تصریح کرد: به نوبه خود پیگیر مشکلات حوزه انتخابیه در شهرستان‌های بویراحمد و دنا هستم و از حق و حقوق مردم دفاع خواهم کرد و معتقدم که همه نقاط کهگیلویه و بویراحمد باید به یک چشم دیده شوند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=13370
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. تامل و دقت گفت:

    آقای زارع مواظب باش گزارش دقیق به مردم بدی در غیر اینصورت به مانند تاجگردون در ………… مورد نقد قرار میگری

  2. واقع بین گفت:

    خداوند تو را یاری دهد که شب و روزت شده مردم و مطمئنم شب هم خواب خدمت به مردم را می بینی . احسنت بر من و دیگر مردم که شما را وکیل خود قرار دادیم و به این وکالت شما می بالیم .

  3. پردرد گفت:

    فکری به حال رفتن ارژنگ بکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. عبدالله گفت:

    با سلام شما كه چند سالي مدير كل دفتر مناطق محروم استانداري استان بوديد چرا بوير احمد را از محروميت در نياورديد

  5. بویراحمد گفت:

    جناب زارع بنظرت چه کسی باید اینکارها را میکرد . یه نگاهی به مسئولیتهای گذشته ات بینداز . مگه خودت همه کاره نبودی .در دوران رجا مسئول حراست و مسئول محرومیت زدایی بودجه اختصاصی مقام معظم رهبری بودی چی شد ؟ در دوره های قبول مسئول شهر و روستا بودی که باید این کارها را پیگیری میکردی چرا نکردی ؟ اتفاقا باید انگشت اشاره را بطرف خودت بگیری نه دیگردان ! چون اگر بگویی مسئولین نکردند که خودت مسئول بودی ! خواهش داریم فرا فکنی نکن مردم عاقلتر از این حرفا هستند .

  6. lموسوی اصل گفت:

    دمت گرم حاجی حداقل یکی پیدا شد مشکلات روستا های بویراحمد را اعلام کنه .مجموعه روستاهای پراشکفت 45 کیلومتر تا مرکز استان فاصله دارند ولی خبری از آب آشیامیدنی نیست .

  7. مهمان گفت:

    جناب موسوی اصل العاقلو فی الاشاره جوابتو از عبداله وبویر احمد گرفتی یا نه

  8. حمزه خانی گفت:

    جناب حاجی باتشکر ازجنابعالی مااهالی کاکان دربیست کیلومتری مرکز استان هستیم ولی از نعمت آب آشامیدنی دایم محروم هستیمدو حلقه چاه برای مازدند ولی به علت انجام کارهای غیر کارشناسی آب گیر ما نمی آید

  9. هم استانی گفت:

    معلوم نیست که مقایسه آقای زارع درست وواقعی باشد چون ایشان اطلاعاتی ازسایرنقاط استان نداردونبایدبدون شناخت وآگاهی کافی قضاوت مقایسه ای کند

  10. کریمی گفت:

    گویا زارع اطلاعاتی از بقیه نقاط استان ندارد .ودارد مظلوم نمایی می کند ؟!

  11. sayed گفت:

    توکه قبلا”هم مسئولیت های مهمی داشتی چرا انجام ندادی چطور الان به فکر مردم محروم افتادی هیچ گربه ای جهت رضای خدا موش نمی گیره اینا همه ترفنده

  12. مهیا گفت:

    زارعی اولین نمایند ه ای هستش که به وعده های انتخاباتیش داره عمل می کنه.

  13. هم وطن گفت:

    خداوکیلی اقای زارعی دلسوز وزحمتکش میباشد لذا خواهشمندیم پارازیت وسنگ اندازی نفرمایید .متشکرم از همشهریان عزیزم

دیدگاه شما