چاپ این برگه

بویراحمد محروم‌ترین شهرستان کهگیلویه و بویراحمد است

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز: این نماینده مردم در مجلس خدمات نظام را در سه دهه اخیر غیر قابل مقایسه با همه ادوار تاریخ دانست و گفت: مردم قدردان این موهبت‌ها هستند ولی ما نیز در برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای عمل کنیم که عدالت در خدمات‌رسانی محسوس شود.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس آماری که دارم و کارهایی که تاکنون انجام شده و نشده، بویراحمد محروم‌ترین شهرستان کهگیلویه و بویراحمد است.

خبرگزاری فارس: بویراحمد محروم‌ترین شهرستان کهگیلویه و بویراحمد است

غلام‌محمد زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه شهرستان بویراحمد یکی از پرجمعیت‌ترین شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: یک سوم جمعیت استان در این شهرستان و روستاهای آن قرار دارد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی کارهای انجام شده در مرکز استان را نماد خدمات‌رسانی در یک استان دانست و تصریح کرد: با آمار و ارقام می‌گویم که شهرستان بویراحمد محروم‌ترین شهرستان در کهگیلویه و بویراحمد است.

61 درصد راه‌های روستایی بویراحمد آسفالت نیست

به گفته رئیس مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد اکنون در مرکز استان و در شهرستان بویراحمد 61 درصد راه‌های روستایی آسفالت نشده که این خود یکی از مشخصات محرومیت در هر نقطه‌ای به شمار می‌رود.

زارعی ادامه داد: در بسیاری از نقاط استان ما در راه روستایی جشن تکمیل راه‌ها گرفته می شود در حالی که مرکز استان و روستاهای آن در چنین وضعیتی به سر می‌برند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حوزه‌های دیگر نیز وضعیت به همین منوال است و برای نمونه در مناطقی از استان مدرسه‌ای پنج کلاسه را برای 10 دانش‌آموز ساخته‌اند در حالی که در مرکز استان ما و در حاشیه شهر همان مدرسه برای هزار و 200 دانش‌آموز ساخته شده که این خود از مصادیق بارز محرومیت است.

بویراحمد در تامین آب روستایی مشکل دارد

زارعی به سایر مشخصات محرومیت در این شهرستان و در روستاها اشاره کرد و گفت: در آب روستاها هنوز مشکلات عدیده و فراوانی وجود دارد که باید مسئولان نسبت به رفع آن‌ها از خود همت و تلاش بیشتری نشان دهند.

این نماینده مردم در مجلس خدمات نظام را در سه دهه اخیر غیر قابل مقایسه با همه ادوار تاریخ دانست و گفت: مردم قدردان این موهبت‌ها هستند ولی ما نیز در برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای عمل کنیم که عدالت در خدمات‌رسانی محسوس شود.

زارعی تصریح کرد: به نوبه خود پیگیر مشکلات حوزه انتخابیه در شهرستان‌های بویراحمد و دنا هستم و از حق و حقوق مردم دفاع خواهم کرد و معتقدم که همه نقاط کهگیلویه و بویراحمد باید به یک چشم دیده شوند.