جمعه 23 آبان 1393 - 19:23

امضای بزرگواری پای طرحی که پایان حیات سیاسی اش را رقم می زند!

ای کاش مشاوران آقای بزرگواری از وی بخواهند تا پیگیر مشکلات عدیده و به اتمام رساندن طرح های ناتمام چهار شهرستان استان باشد تا بجای اینکه وقت خود را صرف این طرح کند که آینده روشنی برای وی نخواهد داشت.

گروه سیاسی – این روزها نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بشدت پیگیر به تصویب رسیدن طرحی است که با امضای آن شانس حضور وی را در مجلس آتی به کمترین میزان خواهد رساند.
به گزارش «بویر نیوز»، روز سه شنبه ششم آبان طرحی از سوی نمایندگان به مجلس ارائه شد که به موجب آن کاندیداهای انتخابات مجلس باید رای حوزه انتخابیه و استان را کسب کنند و هرکس از حوزه انتخابیه و استان بیشترین رای را بیاورد از حوزه انتخابیه خود به مجلس راه می یابد.
طرح دو فوریتی استانی شدن انتخابات مجلس که تاکنون به امضای بیش از ۱۹۳ نماینده مجلس رسیده است، از روزهای اول ارائه به مجلس با حمایت شدید بزرگواری همراه بوده و از روزهای ابتدایی ارائه این طرح نماینده کهگیلویه همه وقت خود را معطوف به این طرح کرده است و در دفاع از آن مصاحبه های زیادی نیز انجام داده است.
با توجه به اینکه یکی از اهداف اصلی این طرح این است که یک فرد علاوه بر اینکه در حوزه انتخابیه خود باید دارای محبوبیت باشد باید در استان نیز چهره شناخته شده ای باشد؛ گویا بزرگواری خبر از میزان محوبیت خود در استان ندارد!
عملکرد بزرگواری در هشت سال اخیر و همچنین اظهارات و جبهه گیری های وی بمناسبت های مختلف باعث شده که وی در سراسر استان منتقدان زیادی داشته باشد و از سوی دیگر مطمئنا کسانی که خیر این نماینده به آنها رسیده در حوزه انتخابیه وی هستند پس با یک حساب سرانگشتی می توان به این نتیجه رسید که موافقان وی فقط در حوزه انتخابیه ایشان هستند اما منتقدان وی علاوه بر حوزه انتخابیه در سراسر استان ساکن هستند.
ای کاش مشاوران آقای بزرگواری از وی بخواهند تا پیگیر مشکلات عدیده و به اتمام رساندن طرح های ناتمام چهار شهرستان استان باشد تا بجای اینکه وقت خود را صرف این طرح کند که آینده روشنی برای وی نخواهد داشت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=128160
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    البته منتقدان اشتباه میکنن .اگر یک آدم نترس توی مجلسه فقط بزرگواریه که بی محابا حرف دلشو میزنه . نباید ما انتظار داشته باشیم نماینده با ساز ما برقصه.  اگر انتخابات استانی بشه بزرگواری شانس اول را دارد.

  2. واقع بين گفت:

    جناب بوير نيوز ,شما چرا اينقدر مى سوزى و ناراحتى که جناب بزرگوارى تو اين طرح خيلى فعاله
    مگه نه اينکه به قول خودتون به ضرر خودشه ,پس مشکل شما چيه ؟شايد از اين مى ترسيد که نماينده
    خودتون هيچ توفيقى در دور اينده نخواهد داشت ,!!!!!!!!ضمن اينکه نماينده منتسب به شما در هيچ
    طرح و يا لايحه اى فعاليت نداره حالا چه مثبت چه منفى البته به جز دفاع از نجفى مفلوک

    • در پاسخ واقع بین گفت:

      ببینید دوست عزیز به نظر من تحلیل بویر درسته! چون اتفاقات این یکی دوسال در کشور و حتی در کهگیلویه نشان میده که حاج آقا بزرگواری هم عملکرد ضعیفی داشته و بیشتر از متن در حاشیه به سر می بره! ضمن آن که احساسات کاذب و ژست قلدر معابانه و غرق شدن در گرداب سیاست بازی تهرانی ها بزرگواری را از رسالت و توفیقات برای حوزه خود دور کرده!! و در یک جمله می توان گفت با تمام احترام به ایشان نشان داده برای نمایندگی مردم صادق و عالم کهگیلویه کوچک هست! اما در رابطه با نماینده بویراحمد هم با احساس حرف زدید، ببینید به دور از احساسات کاذب و با واقع بینی و تفکر می توان به این نتیجه رسید که اتفاقا ایشان نقطه عکس بزرگواری است! در واقع چون مدت زیادی است که زارعی را پیگیری می کنم معتقدم که ایشان به دور از حاشیه سازی و جنجال آفرینی و کاملا گمنام موفق ترین نماینده استان شما بوده و موفقیت های بسیاری برای حوزه خود کسب کرده و می کند و روزهای پیش رو افق روشنی را برای زارعی رقم خواهد زد! ایشان نشان داده که کاملا باهوش و موقعیت شناس و بادرایت هست! خوب است کمی بیشتر صبر کنید و تفکر.

  3. طولیان گفت:

    دوستان به سید ما گیر ندین ایشون یکتا نماینده فعال این کشور به خودش قسم اگکه نباش کارخانه فتنه سهامش تو بازار بورس سقوط میکن

  4. ناشناس گفت:

    جان من باز دوباره این بزرگواری توهم زده…..

  5. حمید گفت:

    این طرح طرح خوبی نیست چون هر شهری می کوشه از شهر دیگه نماینده ضعیف تری بره …………..

  6. ج گفت:

    درود بر سید بزرگوار شجاع ونترس که عادت به پاچه خواری دولتها نمیکند مثل بعضی ها نان به نرخ روز نمیخورد

  7. ناشناس گفت:

    چماق…………..

  8. ناشناس گفت:

    مطمئن باشید اگر استانی شد بزرگواری بیشتر از همه رای میاره. اولاً. بخاطر تقدیر از این اقدام ریسک مانندش که علیرغم ترس خیلی از نمایندگان ولی وی امضاء کرده. ثانیاً. آقای بزرگواری درتمام نقاط استان مدیریت کرد. پس واقعاً به جهت این اقدام خداپسندانه. خیلی ها وی را در آغوش می گیرند

  9. ناشناس گفت:

    درود به قلمت 

  10. بويراحمدي گفت:

    درود بربزرگواري .شكنكنيد اگه انتخابات استاني بشه راي خوبي مياره

  11. سعید گفت:

    مردم اگاه شده اند وامثال این اقای بزرگوار راهرگز تایید نمیکنند احتمالاسید دراستان قم رای بالایی کسب خواهد کرد چون همراه رساییهاست

دیدگاه شما