چاپ این برگه

امضای بزرگواری پای طرحی که پایان حیات سیاسی اش را رقم می زند!

گروه سیاسی – این روزها نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بشدت پیگیر به تصویب رسیدن طرحی است که با امضای آن شانس حضور وی را در مجلس آتی به کمترین میزان خواهد رساند.
به گزارش «بویر نیوز»، روز سه شنبه ششم آبان طرحی از سوی نمایندگان به مجلس ارائه شد که به موجب آن کاندیداهای انتخابات مجلس باید رای حوزه انتخابیه و استان را کسب کنند و هرکس از حوزه انتخابیه و استان بیشترین رای را بیاورد از حوزه انتخابیه خود به مجلس راه می یابد.
طرح دو فوریتی استانی شدن انتخابات مجلس که تاکنون به امضای بیش از ۱۹۳ نماینده مجلس رسیده است، از روزهای اول ارائه به مجلس با حمایت شدید بزرگواری همراه بوده و از روزهای ابتدایی ارائه این طرح نماینده کهگیلویه همه وقت خود را معطوف به این طرح کرده است و در دفاع از آن مصاحبه های زیادی نیز انجام داده است.
با توجه به اینکه یکی از اهداف اصلی این طرح این است که یک فرد علاوه بر اینکه در حوزه انتخابیه خود باید دارای محبوبیت باشد باید در استان نیز چهره شناخته شده ای باشد؛ گویا بزرگواری خبر از میزان محوبیت خود در استان ندارد!
عملکرد بزرگواری در هشت سال اخیر و همچنین اظهارات و جبهه گیری های وی بمناسبت های مختلف باعث شده که وی در سراسر استان منتقدان زیادی داشته باشد و از سوی دیگر مطمئنا کسانی که خیر این نماینده به آنها رسیده در حوزه انتخابیه وی هستند پس با یک حساب سرانگشتی می توان به این نتیجه رسید که موافقان وی فقط در حوزه انتخابیه ایشان هستند اما منتقدان وی علاوه بر حوزه انتخابیه در سراسر استان ساکن هستند.
ای کاش مشاوران آقای بزرگواری از وی بخواهند تا پیگیر مشکلات عدیده و به اتمام رساندن طرح های ناتمام چهار شهرستان استان باشد تا بجای اینکه وقت خود را صرف این طرح کند که آینده روشنی برای وی نخواهد داشت.