جمعه 27 مرداد 1391 - 12:30

کهگیلویه و بویراحمدیها حماسه ای دیگر خلق کردند+تصاویر

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در 16 شهر کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و مردم همیشه در صحنه این استان بار دیگر حماسه ای ماندگار از حضور خود در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی خلق کردند.

در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، مردم روزه دار شهرها و بخش های مختلف کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای صبح با حضور در راهپیمایی روز قدس بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

 

راهپیمایان همچنین با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس، انزجار خود را از اعمال ضد انسانی این دولتها بیان کردند.

 

در این مراسم همچنین استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس، ائمه جمعه، فرمانداران، بخشداران و سایر مسئولین استانی و شهرستانی همگام با مردم در راهپیمایی روز قدس شرکت و به آرمانهای امام راحل و رهبری ادای دین کردند.

 

 

 

مردم مناطق گرمسیری استان از جمله شهرستانهای کهگیلویه، گچساران، باشت، چرام و بهمئی، به رغم گرمای بالای 35درجه سانتیگراد حضوری گسترده و پرشور در این راهپیمایی داشتند تا بر تبعیت کمل خود از آرمانهای انقلاب اسلامی تاکید کنند.

 

همچنین عشایر غیور استان با لباسهای محلی و تفنگ برنو در این مراسم حضور یافتند تا به دشمنان انقلاب اعلام کنند همچنان آماده دفاع از کیان و شرف ایرانی اسلامی هستند و هر تهدیدی از سوی آنان را بی جواب نخواهند گذاشت.

 

راهپیمایان در پایان مراسم روز قدس برای ادای فریضه نماز جمعه در مصلاهای شهرهای استان حضور یافتند.

عكس: عيسي فتحي

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=9798
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بنگشت گفت:

    ………….

  2. بنگشت گفت:

    ……………….

دیدگاه شما