پنجشنبه 26 مرداد 1391 - 15:31

کشف کیلوگرم مواد مخدر در گچساران

بویرنیوز:

فرمانده نیروی انتظامی گچساران گفت: 46 کیلو و 5۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک از قاچاقچیان مواد مخدر در گچساران کشف و ضبط شد.

خبرگزاری فارس: کشف 46 کیلوگرم مواد مخدر در گچساران

سید قدرت‌الله بیعت‌اصل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با انجام کار اطلاعاتی مستمر و طی عملیات ایست بازرسی پرسنل مبارزه با مواد مخدر و یگان امداد فرماندهی انتظامی گچساران، 46 کیلو و 500 گرم مواد مخدر در محور این شهرستان کشف و ضبط شد.

وی بیان داشت: 36 کیلو و 500 گرم از این مواد مخدر از یک خودروی پژو و 10 کیلوگرم دیگر نیز از یک خودروی وانت‌بار کشف شد.

بیعت‌‌اصل افزود: این مقدار مواد مخدر از مسیر شیراز برای توزیع به طرف شهرستان‌های همجوار حمل می‌شد.

فرمانده نیروی انتظامی گچساران با بیان اینکه در این زمینه سه دستگاه خودرو و سه نفر دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شدند، تصریح کرد: تحقیقات برای بررسی بیشتر در این زمینه ادامه دارد.

بیعت‌اصل با بیان اینکه این خودروها در مسیر پلیس راه گچساران متوقف شدند، یادآور شد: رانندگان این خودروها دستگیر و برای تشکیل پرونده و ادامه سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی گچساران شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ارتقای امنیت اجتماعی افراد جامعه از وظایف مهم نیروی انتظامی است، ادامه داد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، پلیس مبارزه با مواد مخدر گچساران طرح جمع‌آوری و دستگیری توزیع‌کنندگان و فروشندگان مواد مخدر را بیش از پیش و قاطعانه به اجرا می‌گذارد.

بیعت‌اصل یادآور شد: مبارزه هر چه بهتر و بیشتر با مواد مخدر و سوداگران مرگ نیاز به عزم و همت عموم مسئولان و مردم دارد.

وی گفت: نیروی انتظامی گچساران در مبارزه به سوداگران مرگ گام‌های مهم و مؤثری برداشته و این طرح تا حاکم شدن کامل امنیت و ریشه‌کنی فعالیت‌های مربوط به مواد مخدر در این شهرستان ادامه دارد.

بیعت‌اصل با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی یکی از بهترین و موثرترین راه‌های برای مبارزه با مواد مخدر است، از دستگاه‌های فرهنگی و بهداشتی و درمانی خواست تا اثرات سوء مصرف مواد مخدر را برای جوانان بیش از پیش تبیین کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=9730
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    گچساران منبع مواد مخدر است

دیدگاه شما