پنجشنبه 26 مرداد 1391 - 15:19

رهبر معظم انقلاب برای بازدید از مناطق زلزله زده وارد تبریز شدند

بویرنیوز:

رهبر معظم انقلاب اسلامی برای بازدید از مناطق از زلزله زده آذربایجان شرقی پس از ورود به تبریز، عازم یکی از مناطق زلزله دیده استان شدند.
به گزارش خبرنگار مهر، بنا بر اعلام دفتر نمایندگی ولی فقیه دراستان آذربایجان شرقی، حضرت آیت الله خامنه ای دقایقی پیش وارد فرودگاه بین المللی تبریز شده و بلافاصله به مناطق زلزله دیده  عزیمت کردند.

رهبر انقلاب امروز پس از حضور در مناطق زلزله زده شمال غرب کشور، ضمن دلجویی از حادثه دیدگان، از نزدیک در جریان وضعیت منطقه قرار گرفتند.

ایشان در جمع مردم در یکی از روستاهای زلزله زده تاکید کردند:مردم ایران مردمی یکپارچه ومتحدهستند وهمین اتحادویکپارچگی موجب قدرت ونیرومندی ملت شده است

حضرت آیت الله خامنه ای پیش از این نیز در پیامی با مصیبت دیدگان زمین لرزه شهرستان های اهر، ورزقان و هریس ابراز همدردی کرده بودند.

همچنین روز گذشته ایشان در دیدار با آزادگان، زلزله اخیر در بخشهایی از آذربایجان شرقی و جان باختن جمعی از عزیزان هم وطن را حادثه ای تلخ، غم انگیز و باعث دردمندی همه ملت ایران خواندند و مسئولان و مردم را به یاری هم میهنان آسیب دیده و کاهش رنج این عزیزان توصیه مؤکد کردند

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=9717
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بهنام گفت:

    حضور سر زده رهبر باعث شد تا مسئولین فکر نکنند کسی بالا سرشان نیست خدایی نکرده کم کاری صورت بگیرد

دیدگاه شما