پنجشنبه 26 مرداد 1391 - 8:31

قاتل دختر جوان خود را دار زد

بویرنیوز:

ن: عامل قتل وقتي متوجه شد راز قتل دختر جوان پس از يك سال فاش شده است، پيش از حضور پليس، خود را در باغي حلق‌آويز كرد.

به گزارش مهر، دهم تير سال گذشته مردي با حضور در پليس آگاهي اصفهان با طرح شكايتي از ناپديد شدن مرموز دخترش خبر داد و گفت: دخترم سميرا چند ماه قبل از شوهرش جدا شد و به تنهايي زندگي مي‌كرد. او از چهار روز قبل به طرز مرموزي ناپديد شده و در اين مدت تلاش براي يافتن او بي‌نتيجه مانده است.

پس از اين شكايت، ماموران تحقيقات در اين زمينه را آغاز كرده و در بررسي‌ها دريافتند سميرا قبل از ناپديد شدن در گفت‌وگو با دوستان و همكارانش عنوان كرده اگر روزي به قتل رسيد قاتلش يكي از بستگان پدرش به نام اكبر است.

يكي از دوستان سميرا به پليس گفت: سميرا شامگاه ششم تير سراسيمه به خانه‌‌ام آمد و گفت فاميلشان او را تهديد به مرگ كرده و ديگر امنيت جاني ندارد. او خيلي وحشت‌زده بود و پس از ساعتي خانه مرا ترك كرد.

با طرح اين ادعا، تحقيقات درباره تنها مظنون پرونده ـ اكبر ـ متمركز شد. با دستگيري اكبر وي در بازجويي‌ها منكر اطلاع از سرنوشت سميرا شد و گفت روز ششم تير در شهر ديگري بوده است.

با اين كه همسايه‌هاي سميرا نيز در تحقيقات اظهار كردند شامگاه ششم تير اكبر را حوالي خانه سميرا ديده‌اند، اما با توجه به نبود شواهدي عليه مرد جوان، وي پس از چند روز با قرار وثيقه آزاد شد.

بررسي‌ها در اين زمينه ادامه داشت تا اين كه بيست و پنجم آذر سال گذشته اعضاي خانواده‌اي كه براي استراحت در حاشيه جاده اصفهان ـ شيراز توقف كرده بودند، با ديدن جمجمه انساني موضوع را به پليس آگاهي اطلاع دادند. ماموران پس از حضور در محل و تحقيقات مقدماتي، جمجمه را به پزشكي قانوني انتقال دادند.

كارشناسان پزشكي قانوني پس از انجام آزمايش‌هاي تخصصي اعلام كردند جمجمه متعلق به زن جواني است كه حدود شش ماه قبل بر اثر اصابت جسم سخت به سرش از پاي درآمده است.

تيم جنايي سپس به بررسي پرونده افراد گمشده پرداخت و از آنجا كه احتمال داده مي‌شد جمجمه متعلق به سميرا باشد آزمايش‌هاي ژنتيك انجام شد و يك سال پس از ناپديد شدن دختر جوان هويت او فاش گرديد.

سرهنگ حسين حسين‌زاده، رئيس پليس آگاهي استان اصفهان با اعلام اين خبر افزود: با افشاي راز قتل زن جوان، كارآگاهان به تحقيق از اكبر پرداختند كه او در بازجويي‌ها بار ديگر مدعي شد از سرنوشت دختر جوان اطلاعي ندارد. سرانجام با كشف دلايل پليسي، ارتكاب قتل از سوي اكبر ثابت شد و گروهي از ماموران براي دستگيري وي راهي خانه متهم در يكي از شهرهاي اطراف اصفهان شدند.

حسين‌زاده گفت: عامل قتل وقتي متوجه حضور پليس و افشاي راز جنايتش شده بود، خود را در باغي حلق‌آويز كرد. با كشف جسد مرد جوان از سوي كارآگاهان، موضوع به بازپرس جنايي اطلاع داده شد و با دستور او جسد متهم به پزشكي قانوني انتقال يافت. تحقيق در اين زمينه براي رازگشايي از انگيزه‌هاي اين جنايت ادامه دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=9693
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما