چهارشنبه 25 مرداد 1391 - 12:11

(تصاویر) کمک مردم به هموطنان زلزله زده

بویرنیوز: ستاد کمک های مردمی به زلزله زدگان استان آذربایجان شرقی با محوریت مساجد و شورایاری ها در شهرداری منطقه 19 تشکیل شد.

به گزارش فرارو به نقل از واحد مرکزی خبر، شهردار منطقه 19 با بیان اینکه این ستاد به درخواست مردم منطقه تشکیل شده است، گفت: «در این ستاد کمک های مردمی فقط به صورت اقلام غیرنقدی جمع آوری می شود».
عباداله فتح الهی افزود: «با اشاره به شدت زلزله و اقلام مورد نیاز زلزله زدگان، معاون امور مناطق شهرداری تهران نیز به همه مناطق ابلاغ کرده است ستاد کمک های مردمی را تشکیل و کمک های مردمی جمع آوری شده را برای توزیع بین زلزله زدگان آذربایجان شرقی به ستاد بحران منطقه 19 که به عنوان معین آذربایجان شرقی تعیین شده است، تحویل دهند.»
وی ادامه داد: «طبق هماهنگی های انجام شده با هیئت امنا مساجد، در هر محله این منطقه یک مسجد برای تشکیل ستاد فعال شده است تا اقلام غیرنقدی و مورد نیاز زلزله زدگان را شامل پتو، لباس گرم، لباس بچه، آب معدنی، لوازم شوینده و بهداشتی برای کمک به هموطنان آذربایجان شرقی تحویل دهند.»
شهروندان این منطقه می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به محل پایگاه مدیریت بحران منطقه 19 واقع در خیابان عبدل آباد، خیابان سبلان، جنب ورزشگاه گل گندم مراجعه و یا با شماره تلفن 55861718 تماس بگیرند. در زیر عکس های جام جم از کمک مردم به زلزله زدگان را مشاهده می کنید.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=9551
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما