چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 11:43

تجدید بیعت مدیران کهگیلویه وبویراحمد با آرمان های شهدا

مدیران دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در آستانه ˈ روز سپاس از شهدا ˈ با برگزاری شورای فرهنگی در محل گلزار شهدای شهر یاسوج بار دیگر با آرمان های والای شهدای گلگون کفن تجدید بیعت کردند.

به گزارش ایرنا، حضور در کنار تربت پاک شهدا نماد زیباترین جلو ه های عشق دلدادگی بار دیگر بهانه ای شد تا مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد زیربارش باران این زیباترین رحمت الهی در کنار قبور منور شهدا خوان دعا بگشایند و بار دیگر در مکتب عشق ورزی شهدا طریق خدمتگزاری صادقانه و ایثارگرایانه را پیشه خود قرار دهند.

مدیرکل بیناد شهید امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در این آیین باگرامیداشت 22 اسفند سالروز تاسیس بیناد شهید برلزوم خدمت رسانی بیش از پیش به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تاکید کرد.

سید مصطفی مهدی تاسیس بنیاد شهید را از برکات تفکر هنرمندانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی دانست و افزود: ترویج فرهنگ شهادت و خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا،جانباران و ایثارگران این وارثان واقعی انقلاب اسلامی مهمترین اولویت این بنیاد است .

وی با تشریح اهداف و فعالیت های بنیاد شهید انقلاب اسلامی در سه دهه گدشته اظهار کرد: امروز به لحاظ کهولت سن والدین شهدا و نیز شرایط فرزندان شهید و ایثارگران برای تحقق مطالبات آنان در شرایط خاصی قرار داریم که ساماندهی این امور این قشر ایثارگر نیازمند همکاری تمامی دستگاه های اجرایی است.

مهدی با تقدیر از همکاری استاندار، معاونان و مدیران تمامی دستگاه های اجرایی در اجرای برنامه های خدمت رسانی بنیاد شهید انقلاب اسلامی گفت: توجه مدیران اجرایی در دولت تدبیر و امید به امور بنیاد شهید یک فصل نوینی را ایجاد کرده است که تعامل و همکاری شخص استاندارکهگیلویه و بویراحمد در این زمینه کم نظیر است.

وی تقدیم یکهزار و 843 شهید به انقلاب را ثمره مجاهدت مردم ولایت مدار این استان برشمرد و بیان کرد: تکریم خانواده شهدا و حفظ فرهنگ شهادت زیباترین جلوه ی حفظ ارزش های انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: پویایی و ماندگاری انقلاب اسلامی برکت ترویج فرهنگ شهادت است.

حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل نونهال جامعه گفت: کتاب ،قلم و خون از مهمترین عوامل ترویج فرهنگ از نسلی به نسل دیگر است.

وی به لزوم توجه به مقوله مدیریت اسلامی در جامعه دینی اشاره کرد و گفت: مشی ایثارگرایانه شهدا در خدمت به دین و وطن تا سرحد جان بهترین الگو برای خدمت به جامعه است.

حجت الاسلام حسینی صدر با اشاره به مدیریت هوشمندانه و اسلامی بنیانگذار جمهوری اسلامی و تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: حفظ ارزش های انقلاب اسلامی به اقتدار نظام و تقویت فرهنگ دینی ما کمک خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگبلویه وبویراحمد به ایام فاطمیه اشاره کرد وگفت: پاسداشت این ایام و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بهترین گام برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و نوجوان است.

در این آیین ˈتمبرˈ یادبود سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و روز سپاس از شهید از سوی اداره کل پست کهگیلویه و بویراحمد به دست استاندار کهگیلویه و بویراحمد در محل گلزارشهدای یاسوج رونمایی شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=95269
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما