سه شنبه 24 مرداد 1391 - 8:57

مرگ پسر 5 ساله جلوی چشمان مادر در استان

بویرنیوز: این حادثه درد ناک درخیابان قدس  شهرستان بهمئی از توابع استان کهگیلویه وبویراحمد رخ داده بود سبب شد تا مادری در جلوی دیدگان خود چیزی جز مرگ کودک  خویش برای تماشا نبیند.

سرعت زیاد و عدم توجه به جلوی خودروی پراید در شهرستان بهمئی استان کهگیلویه وبویراحمد ، مرگ عابر پیاده 5 ساله ای جلوی چشمان مادرش را رقم زد .

به گزارش  راک نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس ، در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان بهمئی ، خبری مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در خیابان قدس این شهرستان ، کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند .

بنا به این گزارش ، کارشناسان پلیس راهور با بررسی صحنه تصادف متوجه شدند یک دستگاه سواری پراید به رانندگی شخصی به هویت معلوم با یک عابر پیاده 5 ساله ای برخورد نموده که این پسر بچه 5 ساله در جلوی چشمان مادر ، بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت نموده است .

این گزارش می افزاید : کارشناسان پلیس راهور ، علت این حادثه را سرعت غیر مجاز و عدم توجه به جلوی راننده پراید تشخیص دادند.

شهروندان گرامی ؛

توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سبقت و سرعت غیرمجاز که از توصیه های همیشگی پلیس بوده ، پایگاه خبری پلیس از رانندگان وسایل نقلیه درخواست می نماید ، از ارتکاب به تخلفاتی که پیامد آن جز افسوس و ندامت چیز دیگری نیست ، جدا خودداری نمایند .

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=9453
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. هم استاني گفت:

    بابا به خدا فرهنگ ترافيك در استان پايينه

دیدگاه شما