سه شنبه 24 مرداد 1391 - 7:52

150 هزار نخ سیگار قاچاق در دهدشت کشف شد

بویرنیوز:

: رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه از کشف 150 هزار نخ سیگار قاچاق در دهدشت خبر داد و افزود: این تعداد سیگار از 28 واحد صنفی متخلف کشف و ضبط شدند.

خبرگزاری فارس: 150 هزار نخ سیگار قاچاق در دهدشت کشف شد

سید غریب بیژن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: تعزیرات حکومتی کهگیلویه 150 هزار نخ سیگار قاچاق از 28 واحد صنفی متخلف کشف و ضبط کرد.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان کهگیلویه افزود: پدیده قاچاق به خصوص در مورد مواد افیونی و مواد مخدر علاوه بر اثر سوء بر سلامتی جامعه، تاثیر منفی نیز بر بازار خواهد داشت.

غریب‌نیا بیان کرد: مسئله قاچاق کالا تأثیر بسزایی در اقتصاد کشور دارد چراکه از یک‌سو در حالی که مسئولان به فکر ایجاد اشتغال هستند از سوی دیگر سودجویان با ورود غیرقانونی کالا به کشور علاوه بر تاثیر بر تولید داخل، در ایجاد فرصت شغلی نیز صدمات فراوانی را بر پیکره اقتصاد وارد می‌کنند.

وی کار فرهنگی و تبلیغاتی در رابطه با مبارزه با قاچاق کالا را بسیار اثربخش دانست و عنوان کرد: اگر مردم  و بازاریان ما از اثرات سوء قاچاق کالا آگاهی یابند به هیچ وجه از کالاهای قاچاق استقبال نخواهند کرد.

رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه پدیده شوم قاچاق کالا را به عنوان یک چالش اقتصادی و اجتماعی بیان و اضافه کرد: این مسئله تهدیدی جدی در مقابل پیشرفت کشورهای کمتر توسعه‌یافته خواهد بود.

وی با بیان اینکه باید زمینه‌های ورود کالاهای قاچاق در استان‌های مختلف شناسایی شود، تصریح کرد: آگاه‌سازی مردم برای خرید کالای ایرانی و همچنین تشویق و ترغیب تولید کنندگان به افزایش کیفیت محصولات خود خواهد توانست نقش مؤثری در استقبال مردم از تولیدات داخلی ایفا کند.

بیژن‌نیا تاکید کرد: تعزیرات حکومتی کهگیلویه با تمام توان در مبارزه با ورود و توزیع کالاهای قاچاق در سطح شهرستان اهتمام دارد و متخلفان بدانند که نخواهند توانست از زیر تیغ قانون فرار کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=9424
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دانشجو گفت:

    اگه راست میگه ازفامیلای خودش بگیره دهدشت فقیرچی داره که این اقاافتخارمیکنه نون بری کارخوبی نیست درثانی وقتی تحریم هستیم گرانی حکم فرماهست چرابایدبه گمرک پول بیشتری بدن تاگمرکیهااختلاسش کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاه شما