سه شنبه 24 مرداد 1391 - 7:43

سارق حرفه‌ای درون خودروهای گچساران دستگیر شد

 بویرنیوز: فرمانده ناحیه انتظامی گچساران گفت: با انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و پلیسی، سارق حرفه‌ای درون خودروهای گچساران دستگیر شد.

خبرگزاری فارس: سارق حرفه‌ای درون خودروهای گچساران دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید قدرت‌الله بیعت‌اصل عصر امروز در جمع خبرنگاران از شناسایی و دستگیری سارق درون خودروهای شهرستان گچساران و کشف بیش از پنج فقره سرقت در این زمینه خبر داد.

بیعت‌اصل ادامه داد: پس از وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو شناسایی و و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان گچساران قرار گرفت.

فرمانده ناحیه انتظامی شهرستان گچساران افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی سارق حرفه‌ای را شناسایی و وی را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

بیعت‌اصل اضافه کرد: در تحقیقات انجام شده از متهم بیش از پنج فقره سرقت داخل خودرو در شهر دوگنبدان و حومه کشف شد.

این مسئول حفظ نظم و امنیت در شهرستان گچساران تصریح کرد: با اعتراف این سارق حرفه‌ای یک نفر مالخر نیز دستگیر و مقداری اموال مسروقه از آنان کشف و ضبط شد.

وی بی‌احتیاطی و غفلت مالباختگان را زمینه‌سار این سرقت‌ها دانست و گفت: رانندگان هرگز اموال و اوراق شناسایی خود را در خودرو جا نگذارند.

فرمانده انتظامی گچساران افزود: رانندگان برای احتیاط باید شماره اتومبیل خود را روی ضبط صوت و سایر وسایل حک کنند و شماره سریال وسایل نیز در جایی ثبت شود.

بیعت‌اصل تصریح کرد: رانندگان هرگز نباید سوییچ خودروی خود را در اتومبیل بدون سرنشین جا بگذارند و همواره درب‌ها را قفل کرده و شیشه‌ها را کاملا بالا بکشند و از وسایل هشدار دهنده استفاده کنند.

این مسئول ادامه داد: رانندگان خودروی خود را در صورت داشتن گاراژ در آن پارک کرده و سعی کنند کمتر آن را در خیابان‌ها و کوچه‌ها رها کنند.

بیعت‌اصل با ذکر این مطلب که هرگز اسم خود را نباید روی دسته کلید و یا هر جای دیگر اتومبیل حک کرد، افزود: کلیدهای خودرو را نیز باید از کلید منزل جدا نگه داریم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=9417
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما