سه شنبه 13 اسفند 1392 - 10:04

محاکمه شکارچی شیطان صفت زنان + عکس

پزشک دروغین که با خوراندن قرص های بی هوشی طعمه های ساده لوح را قربانی نیت شوم خود می کرد، در دادگاه کیفری محاکمه شد.

پزشک دروغین که با خوراندن قرص های بی هوشی طعمه های ساده لوح را قربانی نیت شوم خود می کرد، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا صفحه شوک شبکه ایران، روز 26 شهریور سال جاری تیمی از پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران در برابر ماجرای سرقت های شیطانی یک مرد میانسال قرار گرفت که با خوراندن قرص های خواب آور به زنان قربانی تعرض می کرد.

مأموران برای ردیابی دزد حرفه ای وارد عمل شده و خود را در برابر سرقت های مشابه دیگری یافتند.

تحقیقات نشان داد مرد 54 ساله با چهره ای فریبنده در نقش پزشک به بهانه های مختلف طعمه هایش را مجبور به خوردن قرص های بی هوشی کرده سپس نه تنها آنان را قربانی نیت سیاه خود می کرد بلکه طلاها و داروندارشان را به سرقت می برد.

براساس این گزارش، مأموران با راهنمایی طعمه های این شکارچی شیطان صفت توانستند عکس وی را در دوربین مداربسته مسافرخانه ای در باب همایون شناسایی کنند، خیلی زود مشخص شد پزشک قلابی کسی جز «محمد علی» 54 ساله نیست که با همین اتهام در زندان بوده و چندی پیش آزاد شده است.

این سرنخ کافی بود کارآگاهان عکس مرد شیطان صفت را در اختیار مسافرخانه ها قرار دهند و در تماس مرد مسافرخانه داری ساعت 11 شب 25 مهر ماه «محمدعلی» را در خیابان باب همایون و در حالیکه قصد داشت زوج جوان دیگری را طعمه خود کند به دام اندازند.

«محمدعلی» که با آزادی از زندان به جرایم شیطانی دست زده است، روز 12 اسفند ماه از زندان به شعبه 113 دادگاه کیفری استان انتقال داده شد.

یکی از طعمه های «محمدعلی» که دختر دانشجویی است به قاضی اصغرزاده و چهار قاضی مستشار گفت: روز 20 مهر ماه از متروی انقلاب پیاده شدم و این مرد با ظاهری آراسته به سمتم آمد و ادعا کرد دکتر است و با دادن قرص گفت با خوردن آن جوش های روی صورتم بهتر می شود و بعد از آن بی هوش شدم و بعد از پنج روز در بیمارستان به هوش آمدم و متوجه سرقت و اقدام سیاه وی شدم.

در حالیکه هشت زن هدف شوم این مرد قرار گرفته بودند و از شش زن و مرد دیگر سرقت شده بود، «محمد علی» در جایگاه دفاع قرار گرفت و ادعای عجیبی کرد.

وی گفت : من بی سوادم و این اتهامات دروغ است، من تنها زوج جوانی که قصد فروش طلاهای چهار میلیون و 500 هزار تومانی را داشتند فریب داده و طلاها را ارزان تر خریدم و تنها یکبار سرقت کردم و با دادن قرص به زنی خواستم طلاهایش را در اختیارم قرار دهد و بعد از بی هوش شدن وی، طلاها را به سرقت بردم.

با توجه به جرایم سیاه این مرد شیطان صفت، قاضی اصغرزاده برای رسیدگی به این پرونده و شنیدن اظهارات زنان قربانی، دادگاه را غیر علنی ادامه داد.

بنابراین گزارش، پس از این جلسه دادگاه پنج قاضی عالیرتبه وارد شور خواهند شد تا حکم را صادر کنند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=93850
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما