چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 16:32

کشف یک گور دسته جمعی از رزمندگان ایرانی + تصاویر

شبکه تلویزیونی رووداو از کشف یک گور دسته جمعی در استان دیالی که متعلق به رزمندگان ایرانی در طول ایام دفاع مقدس است خبر داد .

به گزارش بویر نیوز، بولتن نوشت:  این شبکه تلویزیونی اعلام کرد این گور توسط یک چوپان در نزدیکی روستای محمود قجر از توابع شهرستان خانقین در استان دیالی عراق کشف شده و این موضوع به اطلاع مسئولین محلی رسیده است .

لباس قربانیان نشان می دهد که این گور دسته جمعی متعلق به شهدای جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه ایران است و این رزمندگان در اقدامی وحشیانه از سوی رژیم بعث ملعون دفن شده اند .

بر اساس این گزارش پیکرهای این شهدا در روستای «محمود قجر» از توابع ناحیه «قرتوو» در منطقه گرمیان کشف شده‌اند.

«سردار محمد» مدیر ناحیه قرتوو در یک گفت‌وگوی مطبوعاتی اظهار داشت: عصر دیروز سه‌شنبه یک گور جمعی در این روستا پیدا شده است و تاکنون پیکرهای 3 سرباز ایرانی که به سرهایشان شلیک شده، از خاک خارج شده‌اند و انتظار می‌رود شمار بیشتری از این پیکرها در این گور پیدا شود.

وی افزود: این مسئله را به کمیته امور شهدا ابلاغ کرده است و کارشناسان مشغول تکمیل اطلاعات خود در مورد بقایای این پیکرها و تعیین تاریخ دقیق دفن این افراد هستند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=91646
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ؟ گفت:

    روحشان شاد…………….

  2. اریک کانتونا گفت:

    واقعاً حرفی ندارم. روحششان شاد.

  3. سیمرغ گفت:

    پس ازعمری غریبی بی نشانی
    خدامیخواست درغربت نمانی
    ازآن سرو قدوقامت رعنا
    پلاکی بازگشت واستخوانی

  4. صمد گفت:

    شادی روح شهدا بخوانید فاتح وبفرستید صلوات

  5. ت گفت:

    ای آدم هایی که پشت تریبون چنان حرف می زنید انگار انقلاب و این کشور ملک پدری شماست !!  اگه شما همه کاره این این انقلاب هستید پس این شهدای مظلوم در غربت تیرباران شده چکاره هستند ؟

  6. شهداشرمنده ایم گفت:

    شهدا شرمنده ایم. شهداشرمنده ایم که پس ازشما دچار سیاست زدگی و پست ومقام شدیم.شهداشرمنده ایم که نتوانستیم راه شمارا ادامه بدیم..شهداشرمنده ایم شهداشرمنده ایم شهداشرمنده ایم.

    • ... گفت:

      شرمنده ایم که از نام و اعتبار شما برای رسیدن به …………استفاده میکنیم.
      از نام و اعتبار شما کاخ میسازیم.
      از نام و اعتبار شما شهردار و فرماندار و ……………می شویم.
      از نام و اعتبار شما……………
      اون هم فقط وقت نیاز……..
      شهدا شرمنده ایم.
      صاحب اصلی این مملکت این آب و خاک شمایید و ما فقط سواستفاده میکنیم.

  7. دنا گفت:

    شهدا سمبل مقاومت  وحقانیت ملت ایران  هستند. خدا  دراین دوران  وانفسا  وجود این  عزیزان را  ذخیره ای قرارداد تا  چراغ هدایت ما بیچارگان باشند

  8. حقیقت گفت:

    شادی روح شهدا صلوات …امروز خیلی از کسانی که هیچ گونه کمکی نکردند در راس امور هستند

  9. داغ دیده گفت:

    حالا عراق برادر شده

    • نوذر کر شوگر گفت:

      آری اینچنین شد برادر حالا اگر ما از گرانی وتحریم وفقر انتقادی کنیم میگن شما به آرمان شهداء توهین میکنید وخون شهدا را پایمال میکنید ولی قاتلین رزمندگان شده اند نورچشمی مسئولین کشور . برادران عراقی از عطایا وهدایای خاص حکومت جمهوری اسلامی برخوردارند وبا وجودیکه سازمان ملل عراق را آغاز کننده جنگ معرفی کرده ومیبایست غرامت خرابیها و ویرانگریهای هشت ساله را بپردازد ولی مسئولین ما کاری بکارشان ندارند که هیچ گهگاهی باج سبیل هم بهشهان میدهند

      • دوست گفت:

        عمل يک عده را نبايد به حساب کل يک ملت نوشت ، اينهايي که فرزندان اين سرزمين را اينگونه وحشيانه به شهادت رسانيده اند از رژيم بعث عراق بوده اند . چرا به همين زودي فراموش کرديد که منافقين که خود نيز ايراني بوده و خانواده هاي بسياري را عزادار کردند و شايد اين افراد هم توسط منافقين به شهادت رسيده باشند ، زماني فرزند همين آب و خاک بودند و اکنون توسط ملت قهرمان ايران طرد شده اند گرچه هنوز رگه هايي از خيانت به اين نظام و مردم در وجود خود دارند . آيا عمل هاي مجرمانه و وحشيانه و تروريستي اين عده منافق و کوردل را ميتوان به حساب ملت شجاع و قهرمان و ميليوني ايران نوشت؟
        واقعا شرمنده شهداي اسلام و انقلاب هستيم
        بعد از شهداء ما چه کرده ايم؟

        • محسن گفت:

          واقعا که بعضی ها متوجه نیستن دور و برشون چی میگذره.
          ممنون” دوست ” عزیز به خاطر پاسخ زیبات

  10. علی گفت:

    ای آدم هایی که پشت تریبون چنان حرف می زنید انگار انقلاب و این کشور ملک پدری شماست !! اگه شما همه کاره این این انقلاب هستید پس این شهدای مظلوم در غربت تیرباران شده چکاره هستند ؟

    • ... گفت:

      ا ای آدم هایی که پشت تریبون چنان حرف می زنید انگار انقلاب و این کشور ملک پدری شماست !! اگه شما همه کاره این این انقلاب هستید پس این شهدای مظلوم در غربت تیرباران شده چکاره هستند ؟

      نردبان آنها برای رسیدن به قدرت.

  11. داغدار گفت:

    لعنت بر عراق و عراقي

  12. سید ابوالفضل شاقاسمی گفت:

    شهداسمبل مقاومتند شهدا شرمنده ایم

  13. دنا گنجه ای گفت:

    درود بی پایان خدا بر شما بزرگواران در حق ما ایرانیان کوتاهی نکردید تا ابد در قلبهایمان جاودانه اید جانتان را در راه ایران اهدا کردید تا فرزندان ایران زمین چشمهایشان روزهای زیبای پیشرفت کشورشان را ببیند نابود باد اعراب متجاوز جاهل حیوان صفت و ناجوانمرد اینان که این دلاوران ایرانی را شهید کردند به راستی فرزندان نامشروع ملعونانی چون معاویه — شمر– خالدابن ولید —سعدابن ابی وقاص و دیگر ستمکاران و راهزنان عرب هستند

  14. یک دانشگاهی گفت:

    به احترام آن سروقامتان قیام می کنیم.
    شهدا ذخائر عالم بقایند.

  15. بنده خدا گفت:

    شادی روحشان صلوات

  16. مهدی گفت:

    روحشان شاد خوش به حالشون که درعصریکرنگی به ارزوشان رسیدندواین زمانه ریاودورنگی راندیدند

دیدگاه شما