دوشنبه 28 بهمن 1392 - 14:25

(تصاوير) جلسه مجمع با حضور سران قوا

ادامه بررسی و تدوین سیاست های کلّی جمعیت، در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام پیگیری شد و با تصویب هشت بند دیگر از این سیاست ها، مجموعاً در قالب 15 بند، سیاست های کلی جمعیت به پایان رسید که جهت تأیید نهایی خدمت رهبری معظم انقلاب تقدیم خواهد شد.

در ابتدای جلسه، آیت الله هاشمی رفسنجانی، باتوجه به حضور حماسی و پرشور مردم خوب سراسر کشور در راهپیمایی یوم ا.. 22 بهمن گفت: حقیقتاً، باید تقدیر و سپاسی ناب از حضور هوشیارانه و وفادارانه مردم بعمل آوریم که در صفوفی فشرده و عمیق، صحنه ای از اقتدار مردمی نظام و وحدت و انسجام کشور را به نمایش گذاشتند.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، حضور گسترده همه طیف ها و سلایق سیاسی را در مراسم امسال، شروعی خیر و بابرکت برای حفظ و تحکیم بیشتر وحدت در کشور توصیف کرد و گفت: امیدواریم خداوند برتوفیقات بیشتر مردم خوب کشورمان بیافزاید و به مسؤولان ما نیز توفیق خدمت بیشتر به این مردم را اعطاء کند.
سپس حجت الاسلام مصباحی مقدم عضو مجمع و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس شورای اسلامی، گزارشی از نحوة بحث و بررسی لایحه بودجه کل کشور در مجلس شورای اسلامی را به اطلاع اعضا رساند.
در ادامه این جلسه که علاوه بر اکثریت اعضا و سران سه قوه، وزرای نیرو، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس سازمان ثبت احوال کشور، قائم مقام وزیر کشور و رئیس مرکز آمار ایران نیز به عنون مدعو حضور داشتند. تصاوير خبرگزاري هاي ايسنا و ايرنا از جلسه مجمع تشخيص را مي بينيم:
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=91318
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دهدشت گفت:

    محمود تو چه فکریه؟ نکنه برای هشت سال دیگر نقشه می کشه!

  2. ناشناس گفت:

    درود بر احمدی نژاد دوستت داریم

  3. محمد گفت:

    يادت بخير مرد بزرگ هر جا هستي خداوندپشتيبانت باشه احمدي نزاد

دیدگاه شما