یکشنبه 27 بهمن 1392 - 0:00

(تصاوير +18) اعدام دو متجاوز در شیراز

حکم اعدام دو شیطان صفت صبح امروز در ملاعام در شیراز اجرا شد. حکم اعدام این دو متجاوز به نامهای “ر- الف” و “م – د” به اتهام قتل عمد و تجاوز به عنف در دیوانعالی کشور تایید و پس از طی شدن مراحل قانونی صبح پنجشنبه در محله کوزه گری شیراز در ملاعام اجرا شد.
بر این اساس “ر- الف” به اتهام ربودن دختر بچه هشت ساله ای و قتل عمدی، شکنجه و آدم ربایی وی  به اعدام و زندان محکوم شده بود. همچنین “م- د” نیز تحت عنوان مامور اقدام به ربودن تعدادی از دختران و زنان شیرازی کرده و پس از آزار و اذیت آنها اموالشان را نیز به سرقت برده بود. تصاوير فارس را در ادامه مي‌بينيم:
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=90977
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    هرگز زیبا نیست لحظه جون دادن انسان. اقلا در ملا عام اعدام نکنید.بخدا اشنباهه یکم تحقیق کنید. بخونید چرا در خیلی از کشورها اعدام کنار گداشته شد یا در ملا عام اعدام نمیکنن. این راهش نیست. تجربه ثابت کرده.

    • ناشناس گفت:

      در این که اعدام خوشایند نیست شکی نیست. حتی در مدهب تشیع مستحبه که بعد از تماشای اعدام غسل بشه. اما آیه صریح قرآن رو داریم در مورد اعدام که احیای جامعه از معبر سخت اعدام مفسدین می گذره_ قریب به مضمون). یقینا اداره جامعه نیازمند خیلی از پارامترهایی است که هر چند ناخوشاینده اما راهی نیست. خدایی نکرده اگر شما اولیای دم قربانی بودید مطمونا این حس رو نداشتید. بهتره کمی بیشتر تامل کنیم تا خدایی ناکرده بر علیه احکام خدا موضع ناخوشایندی نگیریم.

      • سید مهدی گفت:

        دوست عزیز قصاص احیای جامعه است نه اعدام ..قصاص حق شخصی است اعدام حق جامعه .

    • رنج ندیده گفت:

      جملات شما هم ناخوشایند است عزیزمن؛
      اگه اون دختر بچه هشت ساله خداناکرده دختر یا خواهر شما بود. همین حرف ها را می زدید. اگه این تجاوزات و…. ….!! هم همین حرف ها را می زدید.
      مشکل اصلی ما اینه که به تحلیل و تفسیر آیات مبارکه قران توجهی نداریم…یاد گرفتیم قرا را روخوانی کنیم برای تمام شدن نه برای ماندن!!

  2. افسوس گفت:

    افسوس که راه دیگری نیست
    باید دست فاسد شده قطع شود تا مابقی بدن سالم بماند

  3. 26265 گفت:

    دستتون درد نکنه از اجرای احکام الهی – خدا قوت

  4. !!! گفت:

    حضور کودکان در صحنه اعدام تاسف بار و تکان دهنده است وای بر ما پدرو مادران بی بالات

  5. مهرداد گفت:

    به خدا در ملاء عام با حضور فرزندان شرم آورست . میبایست حبس ابد میشدند نه اعدام

  6. علي گفت:

    آقاي ناشناس وآقا مهرداد اگر اين آقايون با ,,….. هم اينكارو ميكرد بازم اينو مينوشتين شايد هم غرتتون…..

    • ناشناس گفت:

      ببین دوست عزیز من دارم از قانون حرف میزنم. البته اگر بنده در برلین زندگی میکردم و خدای ناکرده چنین کاری با خواهرم میشد مطیع قانون بودم.قانونی که مجرم رو به حبس ابد محکوم می کرد. همون قانونی که ثابت میکنه بعد از کنار گذاشتن اعدام میزان جرائم به یک سوم کاهش پیدا کرد.سوال اینه ایا ما با داشتن اولین سرانه حکم اعدام در دنیا تونستیم از میزان جرایم بکاهیم؟؟ قطعا خیر.
      این رو بنده نمیگم 200 سال کار کارشناسی و تحقیق میگه کمی تحقیق کنیم.اما اگر بنا رو بر حکم قرآن کریم بگذاریم و حرفی از احساس و اعاده حقوق عموم نباشه. قطعا جای حرف باقی نمیمونه و گردنمون از مو باریک تره. 
       اما علی اقا چون ما فقط اعدام رو در جواب چنین کارهایی میشناسیم و احساس هم مزید علتی بر این انتخاب میشه . هیچگاه به کمتر از اون رضایت نمیدیم.در صورتی که شاید اگر در سویس زندگی میکردیم و باورمون این نبود . این کار رو غیر انسانی میدونستیم.همونطور که سازمان های حقوق بشری اون رو محکوم میکنن. پس اول یه چرخی تو دنیا بزن یکم تحقیق کن . شاید….

  7. عدل گفت:

    دستشون درد نکنه واقعا حقشون بود.

  8. ت گفت:

    دیدی که خون ناحق پروانه –  شمع را  چندان امان نداد – که شب را سحر کند 

  9. سید گفت:

    حکم الهی باید اجرا شود نظم وارامش تقویت بنیه های دینی دراجرای قانون وحفظ حدود الهی است کار بسیار خوبی است

دیدگاه شما