چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 13:48

معماي پيچيده جسد سوخته يک زن

بویرنیوز:

جسد سوخته زن جواني در اطراف يک جاده خاکي در مشهد کشف شد و بدين ترتيب حل معماي پيچيده يک پرونده جنايي ديگر در دستور کار قاضي ويژه قتل عمد و پليس جنايي قرار گرفت.

به گزارش خراسان، حدود ساعت ۲۳ شب سه شنبه گذشته، ۲ موتورسوار که از کنار يک جاده خاکي در اطراف روستاي کنه بيست عبور مي کردند متوجه دود غليظي شدند که در زمين هاي اطراف به هوا بلند شده بود. موتورسواران با مشاهده کاميوني که در حال تخليه بار بود احتمال دادند که شعله هاي آتش مربوط به بار کاميون باشد بنابراين آن ها راننده کاميون را در جريان گذاشتند. وقتي راننده کاميون به محل رفت ناگهان در ميان دودهاي غليظ، جسدي را مشاهده کرد که در حال سوختن بود او بلافاصله با نيروهاي انتظامي تماس گرفت و دقايقي بعد مأموران کلانتري شهيد باهنر به محل اعلام شده عزيمت کردند.

آنان با مشاهده جسد سوخته يک زن در ميان شعله هاي آتش، مراتب را به قاضي اسماعيل شاکر (قاضي ويژه قتل عمد) اطلاع دادند. با حضور مقام قضايي در محل، بررسي ها در اين باره آغاز شد. جسد سوخته مربوط به زني حدود ۲۰ تا ۲۵ ساله بود که تمامي قسمت هاي بدنش سوخته بود. جسد اين زن که مانتو و شلوار لي آبي به تن داشت براي انجام معاينات به پزشکي قانوني انتقال يافت و بدين ترتيب قاضي ويژه قتل عمد و کارآگاهان پليس جنايي در برابر معماي پيچيده يک قتل ديگر قرار گرفتند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=8942
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما